ז'אטם איי לאב יו טרמינל

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ז'אטם איי לאב יו טרמינל
כרזת הסרט
כרזת הסרט
כרזת הסרט
בימוי דני מנקין
הופק בידי דני מנקין, אילן הייטנר, מוטי אדיב
תסריט דני מנקין, חגי לפיד, אלון בנארי
עריכה גלעד אריאל, יואב זומר
שחקנים ראשיים דני ניב (מוקי)
נרונה קפלן דה מאסדו
מוזיקה קרן אן, אסף אבידן, איסר שולמן.
צילום עידו ברלד, חגי עמיאל
מדינה ישראלישראל ישראל
הקרנת בכורה 2010
משך הקרנה 80 דקות
שפת הסרט אנגלית
דף הסרט ב־IMDb

ז'אטם איי לאב יו טרמינל הוא סרט רומנטי ישראלי משנת 2010 בבימויו של דני מנקין, עם דני ניב (מוקי) ונרונה קפלן דה מאסדו בתפקידים הראשיים.

העלילה היא על רומן רומנטי קצר בין בחור ישראלי ותיירת אנגליה הנפגשים במקרה בפראג ומבלים ביחד 24 שעות. שם הסרט לקוח מהשיר "טרמינל לומינלט" של מאיר אריאל והוא מאפיין את הרומן הקצר שהתחיל בטרמינל (שדה תעופה) בנתב"ג והסתיים בטרמינל בפראג.

לילי מנקין המגלמת בקולה את אמו של מוקי, היא במציאות אמו של דני מנקין.

מוקי שר את שיר הנושא "אם לא עכשיו אז מתי" שחיבר ללחנו של פילוני.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

תל אביב 2009 בן (מוקי) הוא זמר צעיר המנהל שיחה עם חברתו הילרי הגרה בניו יורק. הילרי רוצה למסד את הקשר שלהם ודורשת מבן להחליט. הוא מתקשה להחליט והשיחה ניתקת אולם לאחר מחשבה נוספת הוא מתקשר אליה ומודיע כי החליט להתחתן אתה והוא יטוס מיד לניו יורק.

בנתב"ג הוא עומד בתור שמתארך בגלל ויכוח בן איש ביטחון לתיירת בריטית. הוא ניגש לראש התור, מדבר עם איש הביטחון שמשחרר את שניהם (סצנה זאת הוצאה בעריכה).

במטוס הם יושבים ביחד, הוא מציג את עצמו בתור בן מתל אביב הטס לניו יורק והיא מציגה את עצמה בתור אמה (נרונה קפלן דה מאסדו), תושבת בריטניה הטסה לסן פרנסיסקו שם היא לומדת באוניברסיטת ברקלי. לשניהם יש טיסת ביניים (קונקשן) בפראג.

בנמל התעופה בפראג מסתבר להם שאיחרו את טיסתם לארצות הברית. אמה מקבלת פיצוי של מלון ל-24 שעות ובן מצטרף אליה ומזמין חדר נפרד.

לאחר שהסתדרו במלון הם יוצאים לטייל בפראג. מטיילים לאורך הנהר ולטבה ומבלים בפארק שעשועים. אמו של בן מתקשרת אליו ודורשת ממנו לבקר את אחותה, הדודה הלנה (הלנה רהקובה - אישה צ'כית ,לא שחקנית). היא מכינה להם ארוחת צהרים ושואלת על היחסים ביניהם. בן לא אוכל ובצאתם מתקשרת אליו שוב אמו ושואלת אם הוא לובש סוודר ומי הבחורה שאתו ודורשת ממנו לחזור לאחותה ולהתנצל. אמה מכריחה את בן לקנות טבעת להילרי.

הם ממשיכים בטיול בפראג ומבלים במועדון לילה. יחסיהם מתהדקים והם חושבים אם כדאי להם להישאר בפראג. בשעה מאוחרת בלילה הם חוזרים למלון ואמה מזמינה אותו לחדרה לרגל יום ההולדת שלה. הם שוכבים על המיטה, בן מנגן ושר את "אם לא עכשיו, מתי" ומפנטז על קשר מיני (סצנה שהוצאה בעריכה) אך הם נרדמים מעייפות ללא מגע מיני.

למחרת בבוקר הם נוסעים לנמל התעופה, מתחבקים ונפרדים.

צוות השחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם השחקן/ית שם הדמות הערות
דוד ניב (מוקי) בן זמר
נרונה קפלן דה מאסדו אמה סטודנטית
לילי מנקין אמא של בן קול בלבד
חן קסטן הילרי קול בלבד
הלנה רהקובה דודה הלנה

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]