טיוטה:אחוזת מאלפוי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אחוזת מאלפוי
Malfoy Manor
אחוזת משפחת מאלפוי מהעולם של הארי פוטר
מדינה הממלכה המאוחדת
תארים אחוזת אוכלי המוות
מייסד לוציוס מאלפוי
השליט האחרון משפחת מאלפוי
תקופת השושלת 19811997 (כ־16 שנים)

אחוזת מאלפויאנגלית: Malfoy Manor) היא אחוזה בדיונית מסדרת הספרים המצליחה הארי פוטר מאת ג'יי קיי רולינג, ומתגוררים בו משפחת מאלפוי ורוב אוכלי המוות.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

האחוזה נבנתה בידי אוכלי המוות, ביניהם הכי הרבה לוציוס מאלפוי ואשתו, נרקיסה מאלפוי (לשעבר לסטריינג'), אחותה של בלטריקס לסטריינג'. האחוזה נראתה לראשונה בשנת 1981, שדראקו מאלפוי, בנם של לוציוס ונרקיסה, היה בן שנה בלבד. האחוזה הייתה במשך שנים הבית של הלורד וולדמורט ושל אוכלי המוות. האחוזה נהרסה בשנת 1997, בקרב על הוגוורטס.

השנים האחרונות של האחוזה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנים 1992 עד 1994[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 1992 עד שנת 1993 התגורר באחוזה גמדון הבית דובי ששירת את המשפחה. המשפחה נהגה להתעלל בו עד שבתחילת שנת 1993, שלוציוס מאלפוי ביקר בהוגוורטס עם דובי, הארי פוטר דיבר ולבסוף, הביא לגמדון דובי את היומן הבלתי מנוצח של טום רידל, שם בפנים היו גרביים, ומה שמשחרר גמדונים מעבודתם זה בגדים. דובי החל להיות טבח בהוגוורטס, עד שנרצח לבסוף.

שנת 1996[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 1994 עד שנת 1996 האחוזה לא נראית כלל בספרי וסרטי הארי פוטר. כל מה שידוע זה שבשנת 1996 האחוזה הייתה אפלה יותר ויותר, כי דראקו מאלפוי החל גם להיות אוכל מוות.

סוף האחוזה (שנת 1997)[עריכת קוד מקור | עריכה]

באמצע שנת 1997 התרחש הקרב על הוגוורטס. הקרב היה קשה והכיל מספר רב של הרוגים. לאחר סיום הקרב, התגלה שהאחוזה נהרסה לגמרי, והיא מפורקת. לוציוס מאלפוי החליט שהוא לא יבנה את האחוזה מחדש. שדראקו מאלפוי התחתן והקים משפחה הוא שכר אחוזה חדשה ועד היום מתגורר בה, אך זה לא אחוזת מאלפוי, ובגלל זה מתברר כי אין יותר את אחוזת מאלפוי.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]