טיוטה:ג'ו לינדנר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ג'ו לינדנר
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 14 בינואר 1993
בוואריה, גרמניה
פטירה 1 ביולי 2023 (בגיל 30)
בנגקוק, תאילנד
שם מלא יוהנס ג׳ו לינדנר
שם לידה יוהנס ג׳ו לינדנר
מדינה גרמניה
מקום קבורה בנגקוק, תאילנד
דת נצרות
בת זוג נישה לינדנר

יוהנס ג'ו לינדנר (14 בינואר 19931 ביולי 2023) היה יוטיובר, מפתח גוף, דוגמן גרמני, אחד ממשפיעי הכושר הגרמנים המפורסמים ביותר.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לינדנר נולד ב-14 בינואר 1993 בבוואריה שבגרמניה.

לינדנדר התחיל את מסע הכושר שלו בגיל צעיר. הוא הפך לדמות בולטת בתעשיית פיתוח הגוף והכושר. הוא זכה לפופולריות רבה מהתוכן הקשור לכושר, הכולל טיפים, טריקים ושגרות אימון, אותם הוא משתף בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית. יש עוד הרבה מה לספר לכם עליו, אותו תמצאו בחלק הבא של המאמר.

בנוסף לעבודתו כדוגמן כושר במשך כ-5 שנים, לינדנר שימש שגריר מותג של מספר חברות.

מסירותו של ג'ו לינדנר לכושר הייתה ניכרת בשגרת האימונים הקפדנית שלו ובהישגיו האישיים. הוא זכה להכרה במבנה הגוף האסתטי שלו, ולעיתים קרובות הציג את שריריו הקרועים בסרטונים ותמונות מקוונות שונות. שגרת האימון האישית שלו, מערכת האימון Joesthetics, הפכה לפופולרית בקרב חובבי כושר המבקשים להגיע לתוצאות דומות.

השרירן סיפק תוכניות אימון יקרות ערך, כמו אימון הדחיפה שלו, שכלל תרגילים כמו לחיצת ספסל, לחיצת משקולת בישיבה, לחיצת משקולת בשיפוע, מכונת לחיצת חזה, הרמות לרוחב בעמידה, הארכת כבל תלת ראשי והרמת משקולת קדמית. בנוסף, ג'ו לינדנר דן בגלוי בניתוח כדי לטפל בגינקומסטיה, מצב הנגרם מחוסר איזון הורמונלי הנובע מהשימוש שלו בתרופות אנבוליות.

לינדנר נפטר ב-1 ביולי 2023 בגיל 30 לאחר שאובחן עם מפרצת, מצב בו מתרחשת בליטה בכלי דם. שלושה ימים לפני מותו, הוא התלונן על כאבים בצווארו. הוא הובהל מיד לבית החולים, שם נותח; עם זאת, הוא מת במהלך הטיפול. חברתו גם שיערה שדודתו מתה גם היא עקב מפרצת, ומכאן שזו עלולה להיות בעיה תורשתית. חברו ומפתח הגוף, נואל דייזל, שיתף את העולם בחדשות הרעות ולאחר מכן החלו לזרום הודעות ממעריציו. גם חברתו, נישה, שיתפה את התמונות שלהם עם העולם באינסטגרם ופרסמה גם הודעת מחווה.

ב-28 ביוני 2023 ג'ו פונה לבית החולים לאחר שחש רע בצווארו.

ב-30 ביוני 2023 חלה במפרצת וב־1 ביולי 2023 הלך לעולמו.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2015 נישא לנישה לינדנר.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]