טיוטה:חני בוזגלו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

חני בוזגלו, אשתו של יעקב בוזגלו ולהם ארבעה ילדים: אוהד בוזגלו, אסי בוזגלו, מאור בוזגלו ואלמוג בוזגלו. בוזגלו בוגרת בית ספר לעיצוב אופנהוציור אופנה. היא סבתא ל-15 נכדים. בנה הבכור אוהד אבא ל-4 ילדים מגרושתו פאני בר מוחא, אסי בנה השני אבא ל-4 ילדים מאשתו עדי בוזגלו, מאור בנה השלישי אבא ל-4 ילדים מאשתו מירן בוזגלו ואלמוג בנה הרביעי אבא ל-3 ילדים מאשתו השנייה נטליה בוזגלו.

היא אמנית וציירת במקצועה. מתחזקת אתר אינטרנט בו היא מוכרת את עבודותיה ומיוצגת באופן רשמי ע״י בעלה יעקב בוזגלו. חני מציגה את עבודותיה בגלריות ובתערוכות.

אחת מן התערוכות שבהן הציגה את עבודותיה היא- ״בעינייך״ (״בחרתי בשם הזה משום שתשומת הלב הראשונית של הצופים בתמונה מוסטת אל אזור העיניים האניגמטיות בניסיון להבין במה או במי מדובר וזה בעיניי מה שמשקף את הציורים שלי".) שנערכה בהיכל התרבות מרכז הבמה, גני תקווה. בה הוצגו 28 ציורים שלה וכולם בהשראת אחוות נשים.

תערוכה אחרת שהציגה היא- ״מגרש של צבעים״ שהוצגה בין התאריכים 5/8/2020 - 31/8/2020 (הכניסה לא מצריכה תשלום) בגלריה 58 מרכז עזריאלי, חולון. את התערוכה אוצר רפי וזאנה, בתערוכה הוצגו כ-40 מציוריה ועבודותיה של חני בוזגלו.

התערוכה הוצגה במסגרת תערוכות האמנות השנתיות של גלריה 58 במרכז עזריאלי בחולון, בשיתוף פעולה של חני בוזגלו עם עיריית חולון. שבה מציגים אמני העיר חולון.

חני מתארת את התערוכה כ-"שנים של הצלחות, אתגרים וגם כישלונות. אומנות על כל רבדיה תמיד הייתה שם נחבאת אל הכלים, ועכשיו סוף סוף מקבלת את הבמה. והנה אני חוזרת לעצמי ועפה רחוק רחוק עם הדמיון והיצירה, וכל הקשור באומנות". (מתוך אתר עיריית חולון).

חני משתתפת בתוכנית הדוקו ריאליטי ״הבוזגלוס״. ״הבוזגלוס״ היא תוכנית המתעדת את חייהם של משפחתה והיא משודרת מ-2017 בערוץ yes Comedy ב-yes וב-STINGT TV.משפחתה מוגדרת כ- ״משפחת הכדורגל הישראלי״, כיוון שכל ילדיה ובעלה יעקב עוסקים בכדורגל בעבר ובהווה.