טיוטה:יואב הלר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

*יואב הלר* - ד"ר יואב הלר מכהן כיו"ר ארגון 'הרבעון הרביעי' ויו"ר [[1]] 'מכון וינגייט' ומשמש כמרצה בכיר. עד לאחרונה כיהן כמנכ"ל מעוז (2014-2021).*

ד"ר יואב הלר מכהן כיו"ר ארגון 'הרבעון הרביעי' ויו"ר 'מכון וינגייט' ומשמש כמרצה בכיר. עד לאחרונה כיהן כמנכ"ל מעוז (2014-2021). בתקופת כהונתו כמנכ"ל מעוז הוביל יואב את הארגון לצמיחה אדירה, ובסיום כהונתו מנתה רשת מעוז כ - 800 מנהיגים ומנהיגות מכלל החברה הישראלית ומעומק הקהילות והמגזרים התעסוקתיים השונים.

בתקופה זו ארגון מעוז ליווה פעולות חברתיות-כלכליות של בכירי המגזר העסקי, הממשלתי, החברתי והמוניציפלי, בהיקף של מיליוני שקלים, העמיק את שיתופי הפעולה עם משרדי הממשלה השונים, ועבר גדילה ארגונית אדירה כדי לתמוך את היקף הפעילות בשטח.

בראשית דרכו המקצועית יואב היה שותף לצוות המקים של אתר האינטרנט ynet ושימש כעורך בכיר באתר עד להחלטתו לבצע שינוי קריירה ולעבור לתחום החינוכי-חברתי.

יואב החל לעבוד במכון ברנקו וייס, שם ניהל את יחידת התוכניות הארצית כשש שנים, והיה אחראי על ביצוע פרויקטים חינוכיים רחבי היקף ועבודה מול רשויות ממשלתיות, לרבות משרד החינוך, משרד העלייה וקליטה ומשרד הרווחה. לאחר שש שנים, בתום תפקידו במכון ברנקו וייס יואב יצא לשליחות בלונדון עם משפחתו. בתקופת שהותו בלונדון הוא יזם, הוביל והוציא לפועל שורה של פרויקטים ותוכניות בתחומי ההסברה, ציונות והעולם היהודי, לרבות תוכנית העמיתים היוקרתית Israel Connect Europe בה לקחו חלק משתתפים מ־17 מדינות שונות בעולם.

יואב בעל תואר ראשון במדעי המדינה ולימודי המזה”ת, תואר שני במנהל ומנהיגות בחינוך מאוניברסיטת תל אביב ודוקטורט מהמכון לחקר השואה של אוניברסיטת לונדון.

בשירותו הצבאי שרת כמ”פ בינמ”מ.

בתקופת היותו סטודנט באוניברסיטת תל אביב יזם והנהיג את מאבק הסטודנטים של 98', בדרישה להוזלת שכר הלימוד ושיפור מעמד הסטודנטים בישראל .

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • [[2]]. באתר ynet
  • [3], באתר (יוטיוב)
  • [4], באתר פודקאסט

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]