טיוטה:מישל כהן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מישל כהן
קובץ:Mishel cohen.jpg
לידה 29 ביולי 1998 (גיל: 25)
תקופת הפעילות מ-2011
עיסוק זמר
סוגה מוזיקה מזרחית
האתר הרשמי
עמוד הפייסבוק הרשמי

מישל כהן (נולד ב-29 ביולי 1998) הוא זמר ישראלי. סגנון המוזיקה שבו מישל מתמחה הינו מוזיקה מזרחית.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מישל כהן נולד בסוף שנות התשעים של המאה העשרים, כיום הוא בן 17. מישל חי ולומד בדימונה. מישל התפרסם לראשונה בתוכנית הטלוויזיה "בית ספר למוזיקה" – תוכנית כישרונות מוזיקליים. מישל כיכב בתוכנית ולקח בה את המקום הראשון. מישל מתמחה בסגנון מוזיקה מזרחי או בפופ ים תיכוני. כבר מראשית התוכנית מישל בלט עם הקול המיוחד שלו והיכולות שלו לשיר שירים בצלילים גבוהים. לאחר התוכנית מישל התחיל להופיע בארץ ובעולם עם מגוון תזמורות ובמגוון אירועים. כיום הוא לומד בבית הספר ובמקביל מפתח את קריירת השירה הענפה שלו.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מישל חי בעיר דימונה. ביומיום הוא נער רגיל שהולך לבית הספר ונהנה ממפגשים עם חברים בני גילו. האהבה הכי גדולה של מישל היא מוזיקה והוא מקדיש את מרב הזמן הפנוי שלו ואת המרץ שלו ללימודים והתפתחות בתחום. מישל הולך לשיעורי פיתוח קול ובמקביל מופיע ועובד על שירים מקוריים. חלומו של מישל מאז ומעולם היה להיות זמר והוא קיבל את ההזדמנות ואת המקפצה להגשים את החלות בתוכנית הטלוויזיה "בית ספר למוזיקה" מעין תחרות כוכב נולד של ילדים. במהלך התוכנית המורה והמנטור של מישל היה הזמר יהורם גאון – שסימן אותו כהצלחה. במהלך התוכנית מישל קיבל כלים מעשיים רבים בתחום המוזיקה והשירה. מישל השתתף בעונה הראשונה של התוכנית והוא היה בעת צילומי התוכנית בן 13. כיום לאחר ארבע שנים הוא עדיין עוסק בתחום המוזיקה באהבה רבה ורצון להמשיך ולהפוך להיות זמר במלוא מובן המילה.

פרסים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מישל זכה לתשבחות רבות ברחבי הארץ והעולם. בתוכנית הטלוויזיה בה השתתף מישל זכה במקום הראשון לפי החלטת השופטים וחברי הוועדה המקצועית של התוכנית שכללה כמה מן המוזיקאים הכי מוכשרים בארץ.

הופעות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מישל מופיע בכל רחבי העולם והארץ. הוא מופיע עם התזמורת האנדלוסית והוא מופיע גם באירועים פרטיים כמו חתונות ובר מצוות.

עתיד מקצועי[עריכת קוד מקור | עריכה]

העתיד המקצועי של מישל נראה מבטיח והוא צפוי להמשיך ולהתפתח לגבהים חדשים. המטרה של מישל היא להוציא אלבום סולו וגם להקליט סינגלים אישיים ולהוציא אותם להשמעה ברחבי תחנות הרדיו השונות בישראל.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בית ספר למוסיקה: מישל כהן זכה, באתר וואלה!‏, 01 בינואר 2012סרטונים

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]