לדלג לתוכן

סטרלינג נייט – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מ שוחזר מעריכות של יוניון ג'ק (שיחה) לעריכה האחרונה של KotzBot
להיקתי את המילים בצורה נכונה יותר וקלה לקריאה,וכן להבנה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 13: שורה 13:
סטרלינג נייט היה מועמד ל-3 פרסים אשר מתוכם זכה רק באחד- "Hollywood Teen TV Awards" בקטגוריה "שחקן נוער נבחר-קומדיה" על תפקידו כ"צ'אד דילן קופר" בסדרת דיסני "סוני עם צ'אנס".
סטרלינג נייט היה מועמד ל-3 פרסים אשר מתוכם זכה רק באחד- "Hollywood Teen TV Awards" בקטגוריה "שחקן נוער נבחר-קומדיה" על תפקידו כ"צ'אד דילן קופר" בסדרת דיסני "סוני עם צ'אנס".
סטרלינג נהנה לנגן בגיטרה, לשחק גולף ולגלוש בשלג.
סטרלינג נהנה לנגן בגיטרה, לשחק גולף ולגלוש בשלג.
סטרלינג הוא חבר מאוד טוב של זאק אפרון ששיחקו ביחד ב"שוב בן 17" וסטרלינג היה באודישנים של "היי סקול מיוזיקל" ולא התקבל, אלא זאק אפרון התקבל וזאק אינו ידע על כך שסטרלינג היה באודישנים, כשסטרלינג סיפר לחברו זאק על כך הוא היה בשוק. זאק הצטער על כך אך סטרלינג לא סלח לו, פרץ ריב בין השניים שנערך לציבור בתוך חודש שלם.
סטרלינג היה חבר מאוד טוב של זאק אפרון ששיחק איתו ביחד ב"שוב בן 17" סטרלינג היה באודישנים של "היי סקול מיוזיקל" ולא התקבל, לעומת זאק אפרון שהתקבל וזאק אינו ידע על כך שסטרלינג היה באודישנים, כשסטרלינג סיפר לחברו זאק על כך הוא היה בשוק. זאק הצטער על כך אך סטרלינג לא סלח לו, פרץ ריב בין השניים שנערך לציבור בתוך חודש שלם.


==קריירה==
==קריירה==

גרסה מ־01:03, 20 במרץ 2017

סטרלינג סאנדמן נייטאנגלית: Sterling Sandman Knight; ‏ נולד ב-5 במרץ 1989) הוא שחקן וזמר אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות גילום הדמויות צ'אד דילן קופר בתוכנית "תנו לסוני צ'אנס" וכריסטופר ויילד בסרט "התאהבתי בכוכב".

סטרלינג נולד ביוסטון שבטקסס. הוא גדל בטקסס ועבר לקליפורניה כדי ללמוד משחק.

הוא שיחק במספר תפקידים בתיאטרון יוסטון בהצגות "על אגם הזהב", "אבודים ביונקרס", "בי בי ברדי" ו"הרפתקאותיו המטורפות של מר קרפד". מ-2009 הוא מגלם את צ'אד דילן קופר בקומדיה של דיסני "תנו לסוני צאנס" בעקבות תפקידו בתנו לסוני צ'אנס יצא שירו HOW DO WE DO THIS. בשנת 2010 הוא גילם את הדמות הראשית, כריסטופר ג'ון ויילד, ב"התאהבתי בכוכב". בעקבות הסרט התאהבתי בכוכב פורסמו שיריו המלאים what you mean to me, hero,something about the sunshin, starstruck,shades לסטרלינג נייט יש שני אחים-אח ואחות:אחיו הקטן נקרא ספנסר שוגה נייט(Spencer Shugga Knight)ולאחותו הקטנה קוראים סמנתה סקרלט נייט(Samantha Scarlett Knight)והוא הופיע איתה כמה פעמים כאשר הוא מנגן על הגיטרה והיא שרה. סטרלינג גילה את תשוקתו למשחק בגיל מוקדם, כאשר היה בן 10 והוא החל ללמוד משחק במהלך שנות הלימוד שלו בבית הספר. בעבר, סטרלינג התגורר בדירה משותפת עם השחקן מאט פרונקופ מהסרט "היי סקול מיוזיקל" וכרגע, סטרלינג גר בדירה משותפת עם השחקן ראיין פיקסטון. סטרלינג אינו אוהב טוויטר אך הוא הוכרח לפתוח חשבון על ידי שותפו ראיין פינקסטון. כאשר היה קטן, סטרלינג השתתף בפרסומת בטלוויזיה יחד עם טוני אולר מהצלצול הגואל. סטרלינג נייט היה מועמד ל-3 פרסים אשר מתוכם זכה רק באחד- "Hollywood Teen TV Awards" בקטגוריה "שחקן נוער נבחר-קומדיה" על תפקידו כ"צ'אד דילן קופר" בסדרת דיסני "סוני עם צ'אנס". סטרלינג נהנה לנגן בגיטרה, לשחק גולף ולגלוש בשלג. סטרלינג היה חבר מאוד טוב של זאק אפרון ששיחק איתו ביחד ב"שוב בן 17" סטרלינג היה באודישנים של "היי סקול מיוזיקל" ולא התקבל, לעומת זאק אפרון שהתקבל וזאק אינו ידע על כך שסטרלינג היה באודישנים, כשסטרלינג סיפר לחברו זאק על כך הוא היה בשוק. זאק הצטער על כך אך סטרלינג לא סלח לו, פרץ ריב בין השניים שנערך לציבור בתוך חודש שלם.

קריירה

שנה תוכנית טלוויזיה תפקיד הערות
2006 היי ג'ינקיס ברנדן שחקן אורח בפרק "מנצח"
2007 האנה מונטנה לוקאס (החבר של לילי) שחקן אורח בפרק "החבר של החברה הכי טובה שלי"
2007 קרוב יותר גריידי ריד שחקן אורח בפרק "קרובי משפחה-חלק 1+2"
2008 מתוך ראשו של ג'ימי בראד שחקן אורח בפרק "תחביב רע".
2008 האנטומיה של גריי קייפ שחקן אורח בפרק "חופש"
2009 תנו לסוני צ'אנס צ'אד דילן קופר תפקיד ראשי
2011 לגמרי במקרה צ'אד דילן קופר תפקיד ראשי
שנה שם הסרט תפקיד הערות
2009 שוב בן 17 אלכס או'דונל תפקיד ראשי
2010 התאהבתי בכוכב כריסטופר ווילד תפקיד ראשי
2010 אלה:אגדת סינדרלה מודרנית טאי פארקר תפקיד ראשי
שנה שם האלבום תפקיד הערות
2008 לה לה לנד צ'אד דילן קופר שירים של דמי לובאטו
2010 משהו על השמש בעצמו שירים של אנה מרגרט
2010 התאהבתי בכוכב כריסטופר ויילד שירים שכתב בעצמו

קישורים חיצוניים

  • סטרלינג נייט, במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)


ערך זה הוא קצרמר בנושא טלוויזיה. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.