משתמשת:L eternity/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:אישיות משחק

פרמטרים ריקים [ דמות ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

הילדה שרה ברנרד
Hilda Sarah Bernard
ברנרד בשנות ה-50.
ברנרד בשנות ה-50.
שם במה הילדה שרה ברנרד
תקופת הפעילות מ-1941
עיסוק שחקנית
בן זוג חורחה גונסלבס
הוראסיו סלאדה
צאצאים פטריסיה (נ. ב-1951)
פרופיל ב-IMDb

הילדה שרה ברנרדספרדית: Hilda Sarah Bernard, נולדה ב-29 באוקטובר 1920; פוארטו דסאדו, סנטה קרוס, ארגנטינה), הידועה בשם הילדה ברנרד, היא שחקנית ארגנטינאית.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ברנרד נולדה בפוארטו דסאדו, סנטה קרוס, ארגנטינה. אביה בריטי, אמה אוסטרית ולה שני אחים.

לאחר שסיימה את לימודיה בתיכון, ברנרד למדה בקונסרבטוריון הלאומי לאמנות דרמטית, אך עד מהרה החליטה להפסיק את הלימודים, ובחרה בלימודי משחק תחת הדרכתם של אמני משחק ארגנטינאים כמו השחקן והבמאי אנטוניו קוניל קבנלס והשחקנית מריה רוסה גאלו. ב-1941 הופיעה ברנרד בעבודתה הראשונה כחברה בתיאטרון הלאומי סרוונטס כמוכרת אמפנדס ב"מרטין פיירו".

ב-1942, נכנסה ברנרד לעולם הרדיו, כשהיא נכנסת לרשת הרדיו "אל-מונדו", שם הופיעה במספר סדרות משחק עם שחקנים כמו אוסקר קאסקו ואדוארדו רודי. ברנרד הגיעה להכרה נוספת בתכניות כמו "No quiero vivir así" ו-"Alguien para querer". ברנרד כיכבה לראשונה בקולנוע הארגנטינאי ב-1952 בסרט "Mala Gente".

בתיאטרון ברנרד נטלה חלק ביצירות כמו "Cuarteto", "Fetiche", "Women For Identity", "One Hundred Years Of Belgrano", "The Last Encounter" והרבה אחרות. ברנרד הופיעה בסרטים רבים כמו "Vení conmigo" ב-1973, ברומן הפיקרסקי "Autocine Mon amour" ב-1972, "La flor de la mafia" ב-1974 והרבה אחרים.

ב-1989 ברנרד נטלה חלק בטלנובלה הארגנטינאית "האישה המסתורית".

ב-1993 ברנרד נטלה חלק בתפקיד הראשי בטלנובלה הארגנטינאית "אנטונלה" לצידם של אנדריאה דל בוקה וגוסטבו ברמודס.

ב-1991 ברנרד נטלה חלק בטלנובלה הארגנטינאית "סלסטה" לצידם של אנדריאה דל בוקה וגוסטבו ברמודס וב-1993 נטלה חלק בטלנובלת המשך בשם "סלסטה, תמיד סלסטה". באותה שנה, נטלה חלק בטלנובלה הארגנטינאית "מנואלה" לצידם של גרסיה קולמנארס וחורחה מרטינס.

ב-1994 ברנרד נטלה חלק בסרט הצרפתי-ארגנטינאי "גופות אבודות" לצידו של צ'קי קריו.

בין 1995-2001 ברנרד נטלה חלק בטלנובלה של המפיקה הארגנטינאית כריס מורנה, "קטנטנות", בתפקידה של כרמן מורן.

בין 2002-2003 ברנרד נטלה חלק בטלנובלה של המפיקה הארגנטינאית כריס מורנה, "המורדים", לצידם של פליפה קולומבו, בנחמין רוחאס, קמילה בורדונבה ולואיסנה לופילטו. במסגרת הופעתה בטלנובלה, ברנרד טסה לישראל יחד עם כוכבי הטלנובלה לסיבוב הופעות שהתקיים בחופשת הפסח. באותן שנים, נטלה חלק בסדרה "Los simuladores" של הבמאי ותסריטאי הארגנטינאי דמיאן סיפרון.

ב-2004 ברנרד נטלה חלק בטלנובלה של המפיקה הארגנטינאית כריס מורנה, "פלוריסיינטה", בתפקיד סבתן של פלורנסיה, דלפינה וסופיה. ניתן לומר כי ברנרד נחלה פופולריות בקרב אוכלוסיית צופים צעירה אשר צפו בה במסגרת הטלנובלות של כריס מורנה. באותה שנה, נטלה חלק בסרט הארגנטינאי-ספרדי "Live-in Maid" לצידה של נורמה אליאנדרו.

ב-2006 ברנרד נטלה חלק בטלנובלה הארגנטינאית "Collar de Esmeraldas" לצידם של אוסבלדו לפורט וקרינה סמפיני, כמו כן, באותה שנה, נטלה חלק בטלנובלה הארגנטינאית "Se dice amor" לצידו של חואן דרטס.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ברנרד הייתה נשואה בפעם הראשונה למפיק, הסופר והבמאי חורחה גונסלבס ובשנית להוראסיו סלאדה, שהיה נשיא איגוד השדרים בארגנטינה.

ב-1951 נולדה בתה היחידה של ברנרד, פטריסיה, ויש לה שלושה נכדים ונין אחד.