משתמש:אורלי חימוביץ

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אורלי נולדה ב- 16/3/1964 בבית חולים בלינסון בפתח תקוה לתקוה וויקטור. אורלי היא הבת הבכורה לבית משפחת עזריה, אחות לפיני, איילת ושימי.

שמה ניתן לה על ידי דודתה, שחשבה שזהו שם יפה ומלמד על מידת השמחה של המשפחה עם הולדתה.

את שנתה הראשונה בילתה בבית סבתה באור יהודה, שהיתה לה כאם שניה ועל כן כינתה אותה ״אמא הלה״. בהמשך גדלה ברוב שנותיה בבת ים.

כילדה היתה סקרנית ושובבה ואף כונתה בגן הילדים ״טום בוי״.

אורלי היתה מקובלת ודומיננטית מאוד, אך כשהגיע הדבר לאירועים כמו מסיבות ואירועים חברתיים, היתה נחבאת אל הכלים נאלמת, נעלמת ולא הייתה משתפת פעולה.

במהלך שנות צעירותה היתה פעילה מאוד בצופים ואף שימשה כמדריכה ולבסוף רשג״דית. בנוסף אהבה לשחק: חמש אבנים, חבל, גומי, קלאס, שלוש מקלות, שבע מקלות, חמור חדש, מחבואים ותופסת. באותה תקופה נהגו הילדים לשחק מחוץ לבית - "למטה". תוכניות הטלוויזיה הנצפות ביותר היו: פופאי, רגע עם דודלי, ריצ רץ, קישקשתא והבית של פיסטוק. הבילוי הנפוץ באותה תקופת היה צפייה בסרטי קולנוע, בהצגות יומיות והליכה למסיבות כיתתיות.

בבית הספר היתה תלמידה מצטיינת, חרוצה ומשקיענית.

בצבא שימשה כמש״קית חינוך ובהמשך כקצינת חינוך שעבדה עם אוכלוסיות מורכבות גם בעיר ירוחם.

לאחר שחרורה החלה לימודים בתחום החינוך ומקרא באוניברסיטת תל אביב ובמקביל עבדה במשמר האזרחי בתפקיד מפקדת תחנת תל כביר. במסגרת המשמר האזרחי הכירה את שי.

אורלי ושי נישאו ב- 5/9/1988.

גרים כיום בראשון לציון.

לאורלי ושי שלושה ילדים מהממים: און, שגב ופז ושתי נכדות: גאיה ועפרי.

אורלי המשיכה את לימודיה האקדמאים וכיום משמשת כיועצת ארגונית בכירה. אורלי מוסמכת במנהל עסקים (MBA) התמחות בייעוץ וניהול משאבי אנוש בהצטיינות במכללה למנהל. לימודי הנחיית קבוצות באוניברסיטת בר אילן.

בעלת ניסיון בייעוץ ופיתוח ארגוני, הובלת תהליכי שינוי והתייעלות בארגונים עסקיים, ממשלתיים, ציבוריים ומגזר שלישי.

מומחיות וניסיון רב במתן מענה למכלול ההיבטים שנוגעים לניהול ההון האנושי בארגון.

תחום דומיננטי וחשוב בחייה של אורלי הוא האפייה. את האפייה הפכה אורלי מתחביב למומחיות של ממש וכל תוצר שיוצא תחת ידיה, יוצא ברמות הגבוהות ביותר שניתן להעלות על הדעת.

אחד הדברים שמאפיינים את אורלי במיוחד הוא הניקיון והאסתטיקה, שבאים לידי ביטוי בכל אחד מהיבטי חייה, לרבות בעוגות המיוחדות שכל כך מאפיינות חלק מהעשייה שלה.

בכל אירוע ויום הולדת של מי מקרוביה, היא זו שדואגת להכין את הקינוחים המושלמים והעוגה המיוחדת.

העוגיות שלה ססגוניות, איכותיות, טעימות ואהובות על כולם. המגוון רב ומותאם לכל אירוע. חלבי, פרווה, נטול גלוטן (לצליאקים) וטבעוני.

אורלי ידועה ביכולת שלה לדאוג לכל הנדרש בכל ארגון אירוע ("האישה עם השקיות"). תמיד אפשר לסמוך עליה שתחשוב על כל פרט ופרט ותדאג שלא יחסר דבר.

אורלי ידועה בחשיבה יצירתית ובהפעלת קבוצות, כך שכל המשתתפים בסדנאות שהיא מעבירה גם נהנים וגם יוצאים עם תובנות לחיים.

אורלי לוחמת צדק ועומדת איתנה מול כל פגיעה בחלשים ונזקקים. פמיניסטית, דוגלת בהעצמה נשית ומאמינה גדולה ביכולת של בני האדם להיות טובים יותר.

הנתינה של אורלי היא סממן עיקרי נוסף שלה. רוחב הלב, הדאגה, העזרה, הייעוץ והתרומה הרבה לכל קרוביה, חבריה וגם לקהילה בכל הזדמנות ובמגוון נושאים. עושה זאת בצניעות רבה, באהבה וברוחב לב. עובדת עם אוכלוסיות חלשות ומקדישה לכך את מלוא תשומת ליבה.

חברים מספרים על אורלי:

כשמך כן את, כל מקום שאת מגיעה אליו, את מאיקה אותו 💥

האישה המהממת שרואה את מי שמולה לפני שרואה את עצמה.

לאורלי המהממת יש תכונה של נתינה ללא גבולות. כל מי שזקוק לעזרה היא תתייצב ראשונה

השמש שמאירה את הדרך באהבה ונתינה אין סופית.

גורמת לראות את הטוב בכל דבר, להיות אכפתית ולחשוב על האחר

בשקט וענווה סוללת את דרכה לנפש האדם ומצליחה לגעת ברכות ורגישות ולהיות שם עבורו.

אוהבים אותך מאוד ומרגישים שזכינו בך ❤️