לדלג לתוכן

משתמש:אישיות מסתורית/כיתת התנקשות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כיתת התנקשותיפנית: 暗殺 教室; באנגלית: Assassination Classroom) היא סדרת אנימה יפנית מסוג מדע בדיוני וקומדיה שנכתבה ואוירה על ידי יואוסי מטסואי. הסדרה הייתה פורסמה בהמשכים במגזין Shounen Jump השבועי מיולי 2012 עד מרץ 2016, והיא מורשה[דרושה הבהרה] באנגלית על ידי מדיה דהינו. הסדרה עוקבת אחר חיי היומיום של מורה דמוי תמנון ותלמידיו מוקדשים למשימה של התנקשות בחייו כדי למנוע את השמדת כדור הארץ. נכון ליולי 2016, עשרים ואחד כרכים של טנקובון שוחררו ביפן עם מחזור של 20 מיליון עותקים. וידאו יחיד המקורי הסתגלות אנימציה על ידי בסיס של המוח מבוסס על הסדרה הוקרן על קפיצה סופר אנימה סיור על אוקטובר עד נובמבר 2013. זה היה ואחריו הסתגלות טלוויזיה אנימה על ידי Lerche, שהחל שידור על טלוויזיה פוג'י בחודש ינואר 2015. זה הסתגלות כבר מורשה על ידי Funimation לשחרור בצפון אמריקה. הסדרה הושגה על ידי Madman Entertainment להפצה דיגיטלית באוסטרליה ובניו זילנד. עיבוד חי בסרט פעולה שוחרר ב 21 מרס 2015. קיימות 2 עונות, OVA, ONA, סרטים, ספיישלים ומשחקי וידיאו.


עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מהעונה הראשונה וכרקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

כדור הארץ מאוים על ידי מפלצת חזקה מאוד שהרסה 70% של הירח עם הכוח שלה, והירח הפך לצורת סהר. המפלצת טוענת כי בתוך שנה, כדור הארץ גם ייהרס על ידיה, אבל היא מציעה האנושות הזדמנות למנוע את הגורל. בכיתה 3-E בבית הספר התיכון קונוגיגאוקה (Kunugigaoka), הוא מתחיל לעבוד כמורה שבו הוא מלמד את תלמידיו לא רק נושאים רגילים, אבל את הדרכים של רצח. הממשלה היפנית מבטיחה פרס של 10 מיליארד ין (כלומר 100 מיליון דולר) למי מבין התלמידים מצליח להרוג את המפלצת, אשר שמה קורו סנסיי "Koro-sensei" (殺 せ せ ー Korosensē, משחק מילים על korosenai (殺 せ な い, unillillable) ו sensei (先生, מורה)). עם זאת, כהוכחה זאת משימה כמעט בלתי אפשרית, שכן לא רק יש לו כמה מעצמות לרשותו, אבל הוא גם המורה הטוב ביותר שהיה להם אי פעם היה, והוא עוזר להם לא רק כדי לשפר את הציונים שלהם, אלא גם את כישוריהם האישיים ופרספקטיבותיהם לעתיד.

ככל שהסדרה נמשכת, כל המצב נעשה מסובך עוד יותר כאשר מתנקשים אחרים באים אחרי חייה של קורו- סנסיי / המורה קורו, חלקם מחכים לגמול, אחרים מסיבות אישיות, והתלמידים לומדים סוף סוף את הסודות הכרוכים בו, את חורבן הירח ואת קשריו עם המורה הקודם שלהם, כולל הסיבה האמיתית מדוע הוא חייב להיהרג לפני סוף השנה.

העלילה מהעונה השנייה[עריכת קוד מקור | עריכה]

התלמידים חוזרים לבית הספר, לסמינר השני. ההנהלה החשובה של התיכון, עומדת לחסום את הכיתה 3-E מלהשיג מצוינות אקדמית. עם כל המכשולים המתנגדים להם, על הקבוצה להמשיך לעבוד יחד כדי להתגבר על אויביהם ולהשיג את מטרתם לרצוח בהצלחה את מורם.

עלילת הספיישל הראשון: זמן המפגש[עריכת קוד מקור | עריכה]

קורו-סנסיי נזכר בפגישתו הראשונה עם קאראסומה, שם הם נלחמו זה בזה, ובסופו של דבר החלו לכבד אחד את השני. עם זאת, קאראסומה, בסופו של דבר, מציין את הפגישה בפועל כ "לא היה כמעט כמו אירוע".

עלילת הONA : המסע של קורו סנסיי[עריכת קוד מקור | עריכה]

יום אחד, בכיתה 3-E של בית הספר הקסום קונוגיגאוקה, מקבלת הכיתה משימה מיוחדת: להרוג את המורה מחנך, המלך שד קורו- סנסיי. כדי להגדיל את סיכוייהם להצליח, מחפשת הכיתה את שלושת הלוחמים החזקים ביותר - קארמה אקבאנה, איטונה הוריבה, וריטסו - שהצטרפו אחר כך לחברה שלהם. אפילו עם עזרתם, השגת המשימה הופכת למשימה שאין להתגבר עליה, שכן הם אינם היחידים שלאחר חייו של המלך.

הONA מספרת את ההרפתקאות הקומדיות של נאגיסה שיוטה ואת הכיתה 3-E כסטודנטים קסומים. מאומנים על ידי לא אחר מאשר היעד שלהם מאוד, התלמידים נתקלים במצבים מאתגרים, אך כל דרך במשימה המסוכנת של להביס את המלך שד מצחיקה.

כיתת ההתנקשות ספיישל[עריכת קוד מקור | עריכה]

מחלקה 3-E מתכוננת לטיול הכיתה שלהם לקיוטו, וקורו-סנסיי מתרגש כתמיד! נאגיסה בקבוצה עם קאדה, קארמה,טומוהיטו, מנאמי, ועם האליל בכיתה יאקיקו קאנזאקי. התלמידים מודעים לעובדה שזוהי הזדמנות מצוינת להתנקש בחיי קורו-סנסיי, אבל הם לא יכולים לעזור לו לבלות אתו זמן רב. עם זאת, הנסיעה הופכת אפילו יותר מרגשת ומסוכנת כאשר הם מותקפים על ידי חבורה של עבריינים החוטפים את הבנות. כאילו זה לא מספיק, יש צלף שכיר בשם ה"עין אדומה" שאורב מסביב, הוא מוכן להיות האחד אשר יתנקש בקורו-סנסיי ויקבל הפרס. האם תלמידי כיתה 3-E מסתמכים על קורו-סנסיי אפילו עכשיו?

מאנגה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה החלה בהמשכים במגזין Weekly Shōnen Jump של Shueisha בשבועון 2 ביולי 2012. נפח הטנקובון הראשון שנאסף פורסם ב -2 בנובמבר 2012. ההדפסה הראשונית שהופצה עבור הכרך הראשון הייתה 300,000, אך לאחר הדפסת מספר הדפסים מודפסים מעל מיליון עותקים. כרך 20 שוחרר ב -3 ביוני 2016. 10 מיליון עותקים במחזור. VOMIC (השמיע קומי) גרסה, אשר הוסיף קול קליפים לדפי המאנגה, הוצגו על יאנג Bang Sakiyomi! בין ינואר ליוני 2013. הסדרה כבר מורשה באנגלית על ידי מדיה דהינו, שהחל לשחרר את המהדורה במהדורות פיזיות ודיגיטליות מ דצמבר 2014. הסדרה הסתיימה ב -16 במרץ 2016 עם 180 פרקים.

מאנגה ספין-אוף, שכותרתה Koro-sensei Q! נכתבת ומאוירת על ידי Kizuku Watanabe ו- Jō Aoto, והחלה בהמשכים במגזין "קפיצת הסאיקו" של Shueisha ב -2 באוקטובר 2015.

אנימה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אנימצית וידאו מקורית המבוססת על הסדרה שהופקה על ידי Brain's Base עבור קפיצה סופר אנימה סיור ומוצג ב 5 ערים יפניות בין 6 אוקטובר - 24 נובמבר, 2013. אנימה המבוססת על המאנגה החלה לשדר בטלוויזיה פוג'י מ -9 בינואר 2015 ורצה 22 פרקים. את הטלוויזיה אנימה נוהלה על ידי סייג 'י קישי ב Lerche, עם קזוקי מוריטה כמו מעצב אופי ו Makoto Uezu כמו התסריט המוביל. פרק OVA נכלל בנפח BD / DVD הראשון שוחרר ב -27 במרץ 2015, לאחר הקרנה בקפצה מיוחדת של אנימה בנובמבר 2014. את הסדרה כפי שהיא משודרת והחלה מהדורת הדיבוב מ 18 פברואר 2015. נושא הפתיחה הראשון הוא "Seishun Satsubatsu-ron" (青春 サ ツ バ ツ 論 הדליק את התאוריה של נוער פראי) על ידי 3-E Utatan ואילו הנושא הפתיחה השני הוא ""Jiriki Hongan Revolution (自力 願 リ レ ボ ボ ボ ボ ボ ボ ボ ボ lit lit lit גם על ידי 3-E Utanan. נושא הסיום הוא "שלום, כוכב נופל" על ידי מומון. העונה השנייה של האנימה החלה לצאת ב -7 בינואר 2016, ויש 25 פרקים. לאנימה יש רישיון בשתי עונות בבריטניה. ב 30 ביוני 2016, הם הודיעו על שני סרטים אנימה, אחד שכותרתו רצח בכיתה: 365 ימים, השני Koro-sensei Q! ו שניהם שודרו ב 19 בנובמבר 2016. כאשר Koro-sensei ש! הם הודיעו על התנהלות אנימה אשר יהיה סרט ההמשך של הסרט, פרטים נוספים יתגלו בקרוב.

על הסרטים[עריכת קוד מקור | עריכה]

כתבות עיקריות: רצח בכיתה (סרט) והתנקשות בכיתה: סיום הלימודים

סרט פעולה חי ששוחרר ביפן ב -21 במרץ 2015. הוא נפתח במספר אחד על הקופסה היפנית עם 3.42 מיליון דולר, וב -5 באפריל 2015, יש גרוס מעל 20 מיליון דולר. זה היה הסרט היפני העשירי הגבוה ביותר בתקופות היפנים ב -2015, עם 2.77 מיליארד ין (23 מיליון דולר). סרט שני, שכותרתו "כיתה ההתנקשות: Sotsugyō-hen", שוחרר ב -25 במרס 2016. באנגלית, הכותרת של ההמשך הוא רצח בכיתה: סיום.

משחקי וידאו[עריכת קוד מקור | עריכה]

משחק וידאו המבוסס על הסדרה, כיתת התנקשות: ההתלהבות הגדולה של המורה קורו!!! הוא פותח על ידי Bandai Namco games ושוחרר על Nintendo 3DS ביפן ב -12 במרץ 2015.

המורה קור/קורו סנסיי מופיע כדמות ניתנת להשמעה ב- J-Stars Victory VS, שפורסמה במקור ביפן עבור פלייסטיישן 3 ו- PlayStation Vita ב -19 במרץ 2014, עם גרסה בינלאומית, J-Stars Victory VS +, שוחררה ל- PS3, PS Vita ו- פלייסטיישן 4 בקיץ 2015.

למעלה ממיליון עותקים של כרך א 'נדפסו, וכרכים בודדים הופיעו לעתים קרובות ברשימות המאנגה הנמכרות ביותר ביפן. כרכים 2, 3, 4, 1, 5 ו -6, 26, 32, 36, 37, 41 ו -50 בהתאמה ברשימת הכרכים הנמכרים ביותר של המאנגה בשנת 2013, מה שהופך אותו למקום השביעי הנמכר ביותר סדרת המאנגה ביפן של 2013 עם 4.5 מיליון עותקים שנמכרו. זה היה במקום השני ב Zenkoku Shotenin ga Eranda ב Osusume Comic 2013, 2013 דירג את המנגה ל15 המומלצים של חנויות הספרים היפניות. זה היה מועמד עבור Manga Taisha 6. זה הניח השני בקטגוריה זכר מוכווני הקטגוריה ברשימה של "ספר השנה" על ידי מדיה במפעל מגזין חדשות מאנגה דה וינצ'י. ניפון Shuppan Hanbai בחרה את העבודה הטובה ביותר של 2013 שלהם "מומלצים ספרי קומיקס על פני פקיד פקיד של בחירה".

בחודש פברואר 2015, אסאהי שימבון הודיע ​​שכיתת ההתנקשות הייתה אחת מתשעת המועמדים לפרס התרבות השנתי של טזוקה אוסאמו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

[[קטגוריה:סרטי אנימה]] [[קטגוריה:אנימה]] [[קטגוריה:סדרות אנימה]] [[קטגוריה:מאנגה]] [[קטגוריה:סדרות הנפשה]]