משתמש:אליב10/אתנחתא

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:טיוטה פרטית

פרמטרים ריקים [ 1 ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של אליב10.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של אליב10.

אתנחתא - אתנחתא (פירושה העברי של המילה הארמית היא עצירה, מנוחה, רגיעה) , הוא מוסף תרבות ופנאי של העיתון לציבור הדתי לאומי בשבע.

במוסף מופיעים בכירי הכותבים הדתיים, הכותבים טורים אישיים, מדורי תרבות, נשים ופנאי מורחבים ומשודרגים, כתבות פרופיל ותחקיר בנושאי יהדות, חברה ותרבות. את המוסף מלווה האמנית עדי דוד, בתור מאיירת בית. בין העיתונאים הבולטים המופיעים מעל דפי המוסף, הם: ידידיה מאיר, עמיאל אונגר, אבי סגל אסתי רמתי וד"ר חנה קטן. עדי דוד משמשת כמאיירת הבית. העיתון, יחד עם המוסף, מחולקים חינם באזורי ריכוז דתיים, הישר אל תיבות הדואר, או בנקודות הפצה הפרושות ברחבי הארץ. עלות ההשקעה במוסף החדש מוערכת בכרבע מיליון שקלים.

מדורים בעיתון[עריכת קוד מקור | עריכה]

המוסף מכיל שלל מדורים, ובניהם:

טורים ומאמרים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

טורים אישיים:

  • הטור הראשון שמופיע במוסף, הוא הטור האישי של השדרן, המנחה והעיתונאי (שלמה) ידידיה מאיר, טורו מתפרש לאורך עמוד שלם, ומכיל תכנים פוליטיים, חברתיים, או סתם דברים בגו. בדרך כלל, מופיעה גם לצדו של הטור, תמונה עם קריצה (כמו למשל תמונה שבה צילם בטלפון הסלולרי שלו ארבעת חיילי נח"ל חרדי אוכלים פיצה בפיצרייה, ללא מבטים משתאים מן הסועדים). (שלמה) ידידיה מאיר בעל השקפת עולם חרדית- מתונה- לאומית.
  • בדף הבא אחריו ניתן למצוא את הטור האישי של העיתונאי אבי סגל, גם טורו מתפרש לאורך עמוד שלם, ומכיל תכנים פוליטיים, חברתיים או סתם תכנית קטנוניים, כפי שהוא מגדיר כך בעצמו...
  • עניין אישי - מדור בעריכת העיתונאית עפרה לקס, בו מרואיין כל שבוע אדם ידוע אחר, הנשאל שאלות במתכונת קבועה (כגון- היכן ומתי נולדת, מי הייתה משפחתך וכדומה), ובמגרש הביתי - ראיון במתכונת פתוחה (המרואיין מספר על עצמו).
  • תוכנית אם - טורה של העיתונאית אסתי רמתי. טור זה הוא טור דו שבועי (שיוצא פעם בשבועיים), שמחליפתה היא ד"ר חנה קטן.
  • עזרת נשים - טורה של הרופאה והעיתונאית הד"ר חנה קטן. טור זה הוא טור דו-שבועי (שיוצא פעם בשבועיים), שמחליפתה היא העיתונאית אסתי רמתי.

מדורים נוספים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • בכל שבוע מופיעים בגליון המוסף כתבות, סיפורים, מאמרים וראייונות עליהם מופקדים העיתונאים יעקב בר און, עפרה לקס ויואל יעקובי.
  • תרבות ופנאי - במדור תרבות ופנאי ישנם ארבעה תתי מדורים:

1. דיסק / סרט- שעורכו אמציה האיתן, בו הוא ממליץ על דיסק / סרט. 2. מופע - שעורכו עתיה זר, בו הוא ממליץ על מופע. 3. ספר - שעורכו היא העיתונאית עופרה לקס, בו היא ממליצה על ספר. 4. די. וי. די (DVD) - שעורכו דודו הכהן, בו הוא ממליץ על די. וי. די. ו בזמנכם החופשי- בו מסופר על אירועי תרבות ופנאי מומלצים.

  • בשבע לילדים - בכל שבוע, מופיעים במדור בשבע לילדים:

1. סיפור לילדים, ברוטציה של הכתבים: עדי דוד (מאייר הבית), חגית רוזנבאום ואסתי רמתי (רוטציה תלת / דו שבועית). 2. הקומיקס הנצחי אפרים. הקומיקס מצוייר ונכתב על ידי יוני קמפינסקי. 3. פרשה סתומה, מאת דקלה שגב, בו מופיעים תשבצים, תשחצים, מצא את ההבדלים ועוד שלל חידונים וחידודים נושאי פרסים. 4. חכמים בריבוע, מאת זאב פרנק, בו מופיעים חידוני הגיו ביניהם: תשבץ, שלד מספרים ועוד שלל חידונים וחידודים נושאי פרסים.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]