משתמש:שוקו מוקה/ביכורים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

היי!! ✨

אני שוקו מוקה, שידוע.ה יותר בכינוי "א-בינארי.ת המחמד של המיזם", תלמיד.ת תיכון בגיל 18 עם אוטיזם (אל תדאגו, זה לא כל כך נורא). אני אוהב.ת משחקי וידאו, בלשנות וכתיבה קומית. יש לי טעם מוזיקלי די מוזר, ואם בא לכם טעימה ממנו תבקשו ממני ואשלח לכם פלייליסט במייל (בחייאת רבאק, יש לי פלייליסט מוכן כבר חודשים ואף אחד עדיין לא ביקש).

התחלתי לערוך בויקיפדיה העברית כבר ב-2012, והאמת שאני לא זוכר.ת למה יצרתי חשבון - אבל עשיתי את זה בכל זאת! בגדול לא ממש ידעתי מה אני עושה ולא נשארתי יותר מדי. אחרי כמה שנים, עולם הויקי התחיל למשוך אותי, אבל לא דווקא ויקיפדיה - ב-2017 התחלתי לערוך בויקי של שפת התכנות לילדים סקראץ', וב-2018 הפכתי למפעיל.ת מערכת באחת מהויקיות הגדולות ביותר בפאנדום. עם הזמן קצת טפטפתי בחזרה לוויקיפדיה, עם עריכות פה ושם בקצב הולך וגדל, אבל זה לא הפך באמת לתחביב עד מאי 2021, שהייתי מחשיב.ה לתאריך ההרשמה ה"אמיתי" שלי.

🌹🌺🌻🌹🌺🌻🌹🌺🌻🌹🌺🌻🌹🌺🌻

הערך הראשון שכתבתי היה כחלק מהמקבץ השבועי, ואחריו כתבתי ערך על אליפות העולם בטטריס קלאסי, שהיא דבר ממש מגניב. לאחר מכן כתבתי עוד כמה ערכים, ואז עברתי קצת לאיןציקלופדיה, הפכתי למפעיל.ת מערכת שם בסיקוונס מאוד מוזר של אירועים, וחזרתי לפה באוגוסט. בתקופה הזאת בערך החייתי את מיזם משחקי הוידאו והתחלתי להתעסק יותר בטיפול בתוכן פרסומי - דבר שאני ממשיכ.ה לעשות עד היום. אחרי תקופה של כחודש שבו הייתי פחות פעיל.ה, חזרתי לויקיפדיה דרך שרת הדיסקורד, וקיבלתי הרשאות מנטר.ת ביום הפאי 2022.

החלק הכי חשוב במשנה הוויקיפדית שלי הוא שצריכים להגביר את רמות האמון בין חברי הקהילה, בין אם דרך מיזמים ומועדונים משותפים, שיחות בדיסקורד, או הומור ויקיפדי. זה גם כיף וגם עוזר להדגיש שלא משנה כמה אנחנו שונים, כולנו צריכים לשאוף לאותה מטרה - כתיבת אנציקלופדיה.

💐🌷🌼💐🌷🌼💐🌷🌼💐🌷🌼💐🌷🌼

וכעת, לתודות:

תודה ל-HaShumai על העזרה בתקופה המוקדמת ועל היותו אחלה של בן אדם באופן כללי, תודה ל-HiyoriX ול-TheStriker על העזרה בהחייאת מיזם משחקי הווידאו, ותודה ל-Yiftaa. הוא יודע למה.

אבל יותר מכל, תודה לחברי מועדון החברים הויקיפדי - פרצטמול, Saifunny, כובש המלפפונים, מקף, ארז האורז, ס.ג'יבלי ואקסינו, על היותם באמת חברים טובים שכיף ממש לעבוד איתם.

איך בדיוק אמורים לסיים דברים כאלה? אמור להיות איזה משפט סיום כלשהו, או שפשוט מפסיקים בנקודה אקרא

(💛🤍שוקו מוקה💜🖤שיחהשיחה על קטע הביכורים)