משתמש:תומפקינס/הוידוי הגדול של תומפקינס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני הולך כאן לפרט את כל הערכים המועתקים, לכאורה, שכתב Deen, כי אני הוא Deen.

להזכירכם[עריכת קוד מקור | עריכה]

נחסמתי לתמיד כ-Deen ב- 27 ביולי 2006, לאחר שדורית עלתה על כך שהערך שכתבתי באותו יום, ג'יימס סטיוארט מועתק מתוך סרט תעודה עליו, ששודר בערוץ 8 יום קודם לכן. Deen, כהרגלו, המשיך ליצור אנטגוניזם וסירב לאולטימטום של דורית: "אתה צריך לספק לי רשימה מלאה של כל הערכים שהעתקת. אם לא תספק רשימה כזו ותימצא העתקה, תחסם לאלתר". כתוצאה מכך Deen נחסם.

ראשית, כמה דברים שחשוב לי להבהיר: מאז שהתחברתי תחת השם תומפקינס ב- 25 בספטמבר 2006, לא היה ולו ערך אחד שהעתקתי בו באופן המפר זכויות יוצרים: בכל הערכים שכתבתי התבססתי על הכתוב בערך האנגלי, בתוספת מידע מאתרי אינטרנט שונים. אתם יכולים לעבור על כל 245+ הערכים שכתבתי תחת השם תומפקינס ולא תמצאו דבר המרמז על העתקה, שכן, מאז שגיליתי את מורפיקס אני מתרגם ערכים מהויקיפדיה באנגלית. אני מבקש סליחה מכל מי שנפגע מהדברים שאמרתי כ-Deen במשך החודשים הספורים בהם כתבתי דרכו בויקיפדיה. הייתי צעיר וטיפש, ולמדתי מאז הרבה על מהות הויקיפדיה. ייסורי המצפון שהיו לי כל השנה האחרונה עקב הפרשה הלא סגורה הזאת של Deen העיבה עליי, ואני מבקש את סליחתכם.

הערכים המועתקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

חשוב לציין, בחלק מהרשימה של הערכים המועתקים, נעשו עריכות של משתמשים אחרים במשך השנה האחרונה, על כן יש לבדוק מה מועתק באופן בלתי הפיך, ולכן דורש מחיקה מיידית, ומה מועתק באופן כזה המאפשר שכתוב הערך מחדש (או מחיקת כל הטקסט וכתיבתו מחדש על סמך הויקיפדיה האנגלית). אני אהיה זה שיכתוב מחדש את כל הערכים המועתקים, לכאורה, הללו.

בחודשים יוני-יולי 2006 כתב Deen עשרות ערכים על שחקנים ואחרים: חלקם התבססו על עובדות שמצאתי באתרי אינטרנט שונים - ועל כן הם אינם מועתקים, בעוד שבערכים אחרים השתמשתי בשני גורמים עיקריים להעתקה - עיתון "אנשים" (שהיה למקור היחיד) והקלטות מתוך תוכניות טלוויזיה, אשר הקלטתי בוידאו (כפי שהיה עם ג'יימס סטיוארט).

וזו הרשימה של הערכים המועתקים, לכאורה:

ואציין רק עוד דבר אחד: היום אין לי מכשיר וידאו בבית, ואני לא קורא עיתונים באופן קבוע. העיתונים שכן יש לי בבית ישמשו, אם כבר, אך ורק לויקיציטוט.