משתמש:Beni Madrid/Need For Speed: The Run

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:טיוטה פרטית

פרמטרים [ 1 ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Beni Madrid.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Beni Madrid.


שגיאות פרמטריות בתבנית:משחק

פרמטרי חובה [ סיווג ] חסרים

הצורך במהירות: הריצה
Need For Speed: The Run
קובץ:Needforspeedtheruncover.jpg
כללי
פיתוח Black box
הפצה Electronic Arts
סדרה Need for Speed
דרישות תוכנה
מצבי משחק מצב עלילה, מרוצי בונוס ומרובה משתתפים
פלטפורמות Windows, Nintendo 3DS, Wii, Playstation 3 ו-Xbox 360
המשחק הקודם Shift 2 Unleashed

Need For Speed The Run -‏(בעברית: הצורך במהירות: הריצה ) הינו הכותר ה-16 בסדרת מרוצי המכוניות המצליחה של חברת המשחקים Electronic Arts. את המשחק פיתחו Black Box והוא יצא בארצות הברית ב-15 בנובמבר 2011 ובאירופה ב-18 בנובמבר 2011. המשחק אומנם לא קיבל ביקורות טובות ולא מכר הרבה אבל יש בו כמה דברים שהפכו אותו למשחק טוב.


מישחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק בשונה מקודמיו, אינו נמצא בעיר דימיונית אלה במקומות בארה"ב, ובשונה מקודמיו גם אין אפשרות של נסיעה חופשית. המשחק מציג כמה סוגי משימות: מרוץ רגיל- בו אתה צריך לעקוף מספר נהגים ולגמור את המרוץ שהקפת את כולם. מרוץ כנגד הזמן- שבו אתה צריך להגיע לכמה נקודות לפני שהזמן נגמר. קרב- בו אתה צריך בכמות זמן לעקוף מתמודד ואחרי שהזמן נגמר יש לך עוד פעם זמן כדי לעקוף נהג נוסף. דו קרב- מרוץ שבו אתה צריך להביס דמות כל שהיא ולהגיע לקו הסיום מלפניו. בריחה מה-"מוב"- מטרתך לברוח מהמאפיה בעוד שהם יורים אליך. קטעים של ג'אק- בהם אתה צריך ללחוץ על מקשים שנאמרים לך כדי לבצע פעולה עם ג'אק ( זה שאתה משחק אותו ). המנוע הגרפי שונה לFrostbite 2 שמציג שיפורים גבוהים באיכות והריאליסטיות. גם דרישות המערכת גבוהות וברוב המחשבים למשחק יהיו תקיעות רבות.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

תחילת המשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

לראשונה תהיה עלילה מפורטת יותר ורצינית יותר. אתה משחק את ג'אק. ג'אק מסובך עם מאפיה שנקראת "מוב" והם מנסים להרוג אותו בעזרת גורס מכוניות בעיר אוקלנד שליד סן פרנסיסקו. אז אתה צריך ללחוץ על מקשים ספציפים ( בPS3 והXbox 360 זה לחצנים ) כדי לצאת מהמכונית שהולך לההרס. שג'אק יוצא מהמכונית הוא נכנס לאאודי RS 4 ואתה צריך לברוח מהם בעוד שהם יורים אליך. אחרי שאתה מגיע לפני מסילות הרכבת אתה צריך לעבור מהצד לפני שהרכבת באה ושהיא באה כל המוב נשארים מאחור.

מקליפורניה ללאס וגאס[עריכת קוד מקור | עריכה]

אחרי שג'אק בורח מהמוב הוא מגיע לסן פרנסיסקו, שם הוא נפגש במסעדה עם סאם. סאם מספרת לו על המרוץ הגדול ביותר שיש, מסן פרנסיסקו לניו יורק שהמנצח מקבל 25 מיליון דולר. ג'אק יוצא למרוץ ומשימתו הראשונה היא להגיע ללאס וגאס במקום ה150. האזור הראשון הוא מזרח קליפורניה. שם יש מדבר הררי. האזור השני הוא בין קליפורניה לנבדה. הרים שמלאים בשדות ונהרות. האזור השלישי הוא לאס וגאס והאזור. ג'אק פוגש שם את ניקי ומילה מולם הוא מתמודד עד הכניסה ללאס וגאס. בלאס וגאס ג'אק נעצר במחסום משטרתי ונטפס. הוא יוצא מהמכונית ובורח מהמשטרות. ג'אק ללא מכונית יכול לבחור איזו מכונית לקחת: למבורגיני גאייארדו, פורשה או אסטון מרטין.

מלאס וגאס לשיקגו[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'אק ממשיך בנסיעה לכוון מזרח שמשימתו היא להגיע לשיקגו במקום ה50. אחרי אזור נוסף במדבר בנבדה הוא מגיע לקולורדו: הרי הרוקי. בהרים ג'אק מתמודד מול נהגים ומשטרות בהרים מושלגים מאוד. לקראת סוף האזור ג'אק עושה מרוץ שבו הוא צריך לרדת מהר ולהגיע לדנוור. האזור הבאה הוא בין קולורדו לצפון ארה"ב. האזור הבאה הוא בין צפון ארה"ב לשיקאגו. ג'אק צריך לנצח מספר מתמודדים ונכנס לשיקגו במקום ה50. שם הוא נלחם מול הנבל הראשי במשחק: מרקוס. לפני שאותו מרוץ נגמר, מכונית של המוב פוגעת בזו של ג'אק והוא בורח מהם ועולה לגג של ביניין. הוא בורח ממסוק של המוב שיורה אליו ובמקביל קופץ מגג לגג. הוא מצליח לברוח לזמן מה ויורד בקפיצה מהגג. שם נמצאים להם המשטרות. ג'אק פוגע בשוטר אחד, לוקח את מכוניתו ובורח שמעליו יורה המסוק. ג'אק מגיע פסי רכבת ושם מכונית חוסמת אותו והוא מתהפך עם המכונית. ג'אק מתעורר הפוך במכונית והוא צריך לצאת משם, אך הרכבת מתקרבת והוא צריך מהר לצאת. שהוא יוצא השלב נגמר.

משיקגו עד הניצחון[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'אק מגיע לחנות של אאודי ושם אתה בוחר איזה אאודי לקחת. אחרי זה ג'אק ממשיך לכוון ניו יורק. שג'אק מגיע לקליבלנד הוא צריך לברוח מהמוב שגם יורים אליו מהמכונית וגם מהמסוק.מכוניתו של ג'אק כמעט ונהרסת וגלגליו מתפנצ'רים. ג'אק מגיע למוסך של יורי ושם יכול לבחור מכונית חדשה ומהירה מאוד להמשך. ג'אק ממשיך לאזור כפרי, להרים בפנסילבניה ולבסוף מגיע לניו ג'רזי. ג'אק צריך להיכנס לניו יורק ושם מתנהל קרב בינו לבין מרקוס שלקראת סיומו מרקוס מפיל את ג'אק לרכבת התחתית שם הוא צריך לברוח מהרכבות. ג'אק מצמצם פער ובנמל נעבק מול מרקוס. שהם מגיעים לאזור צר מאוד, מכוניתו של מרקוס פוגעת במשהו ומתהפכת. כעט ג'אק נשאר לבד במרוץ ומנצח!! ג'אק נפגש עם סאם ואחרי שתי דקות של דיבור בינהם המשחק נגמר.

שלבי הבונוס[עריכת קוד מקור | עריכה]

אחרי שתגמרו אזור שלם יפתח לכם סדרה של שלבי בונוס. שלב הבונוס הוא שלב בו מבצעים מרוץ רגיל, מרוצי קרב, מרוץ נגד הזמן ודו קרב והכל בזמן. יש לכם 4 מדליות: פלטינה, זהב, כסף וארד ותקבלו אותם תלוי לזמן שבו עשיתם את השלב. עם תגמרו שלב יפתח לכם עוד אחד, ככה עד שתסימו את הסדרה. לכל שלב יש מכוניות משלו ( לרובם ). למי שיש ערכה מיוחד יהנה עם שלבי בונוס חדשים ובכל חבילה יש מרוצים חדשים.


קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה:משחקי פלייסטיישן 3 קטגוריה:משחקי Xbox 360 קטגוריה:משחקי 3DS

en:Need for Speed: The Run bg:Need for Speed: The Run es:Need for Speed: The Run fr:Need for Speed: The Run hu:Need for Speed: The Run id:Need for Speed: The Run it:Need for Speed: The Run ja:ニード・フォー・スピード ザ・ラン nl:Need for Speed: The Run pl:Need for Speed: The Run pt:Need For Speed: The Run ro:Need for Speed: The Run ru:Need for Speed: The Run sk:Need for Speed: The Run tr:Need for Speed: The Run vi:Need for Speed: The Run zh:極速快感:亡命天涯