משתמש:Edenc/שרה צ'אלק

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:אישיות משחק

פרמטרים [ דמות ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

שרה צ'אלק
שרה צ'אלק, 2008
שרה צ'אלק, 2008
לידה 27 באוגוסט 1976 (גיל: 47)
אוטווה, אונטריו שבקנדה

שרה צ'אלקאנגלית: Sarah Chalke; נולדה ב-27 באוגוסט 1976) היא שחקנית קנדית, אשר נודעה הודות לתפקידה כד"ר אליוט ריד בסדרת ה-ABC/NBC הקומית סקראבס. כמו כן בסדרת ה-CBS הקומית איך פגשתי את אמא בתור סטלה זינמן.

ילדות ונעורים, רקע משפחתי[עריכת קוד מקור | עריכה]

צ'אלק נולדה באוטווה, אונטריו וגדלה בונקובר, קולומביה הבריטית. צ'אלק היא האמצעית משלוש בנות להורים דאגלס ואנג'י צ'אלק. אימה הגיע במקור מרוסטוק, גרמניה. שפת האם שלה היא אנגלית, בנוסף לכך היא גם יודעת לדבר צרפתית ומסוגלת לדבר גרמנית באופן שוטף. יכולתה לדבר גרמנית בהמשך סייעה לפתח את דמותה אליוט ריד בסקראבס אשר כמוה ידעה לדבר גרמנית באופן שוטף. צ'אלק סיימה בהצלחה את לימודיה בהאנדסוורת' שבקנדה. סבתא ודודתה של צ'אלק נפטרו מסרטן השד שלא התגלה בשלבים ראשוניים, ומאז החלה לעודד בדיקה תקופתית לגילוי מוקדם אצל נשים.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

צ'אלק החלה לשחק בגיל שמונה בהצגות מוזיקליות. החל משנת 2001 צ'אלק שיחקה בתפקיד דוקטור אליוט ריד בסדרה הקומית סקראבס עד לסיומה ב-2010. בשנת 2005 צ'אלק שיחקה בסרט "כלה להשגה" וב-2007 בסרט "חיים מסתובבים". בשנת 2008 היא נבחרה לפרזנטורית של האנס, חברה לבגדים תחתונים אשר כללה מספר פרסומות שבויימו על ידי שותפה לסדרה סקראבס, זאק בראף. בשנים 2008 ו-2009 היא הופיעה מספר פעמים בסדרה איך פגשתי את אמא כסטלה זינמן. צ'אלק עומדת לככב בסדרת ה-CBS מד לאב במהלך חילופי העונות 2010-2011.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך זה הוא קצרמר בנושא אישים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.


{{מיון רגיל:צ'אלק, שרה}} [[קטגוריה:שחקני קולנוע וטלוויזיה אמריקאים]] [[קטגוריה:שחקני קולנוע וטלוויזיה קנדים]] [[en:Sarah Chalke]]