לדלג לתוכן

משתמש:Gellerman/ארץ אין זמן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ארץ אין זמןאנגלית: The Busy World of Richard Scarry) היא סדרת טלוויזיה מונפשת לילדים, שהופקה על ידי CINAR Animation ו-France Animation בשיתוף עם Paramount Television, ששודרה מ-1994 עד 1996, תחילה ב- Showtime, מאוחר יותר בניקלודיאון, ורצה במשך 65 פרקים. סדרת הטלוויזיה התבססה על הספרים שצייר ונכתב על ידי ריצ'רד סקארי . בישראל, הסדרה שודרה בדיבוב עברי בערוץ הראשון בשנות ה-90 ומאוחר יותר הסדרה שודרה בערוץ הילדים בדיבוב עברי נוסף שהופק באולפני תומיתות.

כמו כן, הסדרה שודרה בערוץ המזרח התיכון בדיבוב המקורי תחת השם "מסיפורי ריצ'רד סקארי".

סקירה כללית

[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה מתרחשת בעיר הבדיונית "אין זמן" ובעיקר מככבים בה תותי החתול, לולי התולעת ורבים מתושבי עיר "אין זמן" האחרים. כל דמות בסדרה היא חיה מואנשת, לרוב חזירים, שועלים, גזעי כלבים, עכברים, ארנבות, עיזים וחתולים. כל פרק תמיד מציג קונפליקט (שבסופו של דבר נפתר בסופו של דבר). עם זאת, פרקים שמציגים חיות מואנשות אחרות, כמו קוסקוס שתופס את פפה לה גנגסטייר והעכברושים המלוכלכים שלו, סם ודאדלי, סניף וסניף, מלפפון וחמוצים וכו' התרחשו מחוץ לעיר אין זמן במקומות אחרים ברחבי העולם.

קישורים חיצוניים

[עריכת קוד מקור | עריכה]

[[קטגוריה:אולפני CBS: תוכניות וסדרות]] [[קטגוריה:ניקלודיאון: תוכניות וסדרות]] [[קטגוריה:ניק ג'וניור: תוכניות וסדרות]] [[קטגוריה:סדרות הנפשה קנדיות]] [[קטגוריה:ערוץ הילדים: תוכניות רכש]] [[קטגוריה:הערוץ הראשון - תוכניות רכש]] [[קטגוריה:סדרות הנפשה צרפתיות]] [[קטגוריה:סדרות טלוויזיה קנדיות לילדים]] [[קטגוריה:סדרות טלוויזיה המבוססות על ספרים]]