לדלג לתוכן

משתמש:Gellerman/השוטר הטוב

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Gellerman.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Gellerman.
השוטר הטוב
סוגה קומדיה
יוצרים יואב גרוס, יובל סמו, עמית ליאור
בימוי איתן צור
שחקנים יובל סמו
משה איבגי
לאורה ריבלין
גיא לואל
יגאל עדיקא
לואי נופי
אורטל בן שושן
גלעד קלטר
ורד פלדמן
אבי שיינדמן
פסקול שלומי אטיאס
ארץ מקור ישראלישראל ישראל
מספר עונות 1
מספר פרקים 15
הפקה
מפיק עמית זלץ
מפיקים בפועל יעל ריטבלט
חברת הפקה יואב גרוס הפקות בע"מ
אתר צילומים אולפני הרצליה
צלמים איציק אסף, אילן ברדה, אייל וענונו, אבי אורן
אורך פרק 20-23 דקות
שידור
רשת שידור Yes קולנוע ישראלי, YES
תקופת שידור מקורית 15 באוגוסט 20168 בנובמבר 2016


השוטר הטוב היא קומדיית מצבים ישראלית המשודרת בחברת yes, את הסדרה הפיק יואב גרוס.

סוגה קומדיית מצבים
תסריטאים תומר אבירם ,ארז אבירם
יוצרים נוספים יואב גרוס, יובל סמו, עמית ליאור
תסריטאי ראשי ארז אבירם
במאי איתן צור
במאי נוסף תומר אבירם
מפיק ראשי עמית זלץ
צלם ראשי עמיקם שילה
פתיח ואריזה גרפית Promotheus

העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

העלילה מספרת אודות קורותיו של דני קונפינו (יובל סמו), רווק בן 41, סמל במשטרת פתח תקווה בעל פתיל קצר, אך עם הרבה תושייה וחוש צדק מפותח. כשדני מגלה שארוסתו (ורד פלדמן) בוגדת בו עם אישה, הוא חוזר לגור אצל הוריו (משה איבגי ולאורה ריבלין) ומשם העניינים רק הולכים ומסתבכים.

הדמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שחקן דמות אפיון דמות
יובל סמו דני קונפינו רווק בן 41, שוטר בעל פתיל קצר (סמל)
משה איבגי יזהר קונפינו אבא של דני, קמצן, נוכל ורמאי, מחפש דרכים מגוונות לחסוך מעצמו ומסביבתו הוצאות כספיות אפילו הקטנות ביותר. דמותו שנויה במחלוקת: מצד אחד ערך המשפחה חשוב לו, ומצד שני אב ובעל כושל.
לאורה ריבלין יונה קנפינו אמא של דני
גיא לואל יעקב (רבי) המפקד של תחנת המשטרה
יגאל עדיקא דובי שוטר שחושב בעיקר על אוכל.
לואי נופי רזי שוטר ממגזר ערבי
אורטל בן שושן קורין שוטרת שעובדת ביחד עם דני, יש לה רגשות אהבה אליו
גלעד קלטר ראובן (פסיכולוג) הפסיכולוג האישי של דני שבא מטעם רבי, מפקד התחנה, ככסת"ח: דני נהג באלימות במסגרת תפקידו כשוטר, וכדי שלא יעיפו אותו מן התפקיד, מפקד התחנה היה צריך להראות שהפקוד שלו נמצא תחת פסיכולוג שמאשר שהוא כשיר לפעילות. ראובן מתגלה פעמים לא מעטות כפסיכולוג לא הכי מקצועי: בוכה בפני המטופל שלו, שואל את דני שאלות שאינן רלוונטיות ואף חטטניות מידי.
ורד פלדמן דלית האקסית של דני, בגדה בו עם אישה. לדלית יש בן בשם רונצ'ו, אותו מגדלת עם בת זוגה. דני מתייחס לרונצ'ו ואוהב אותו כאילו היה בנו
אבי שיינדמן רונצ'ו בנם של דני ודלית, אותו מגדלת דלית יחד עם בת זוגה. דני מתייחס לרונצ'ו ואוהב אותו כאילו היה בנו

תקצירי פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרק 1: השוטר דני קונפינו מגלה יום אחד שחברתו בוגדת בו. הוא עוזב אותה, חוזר להתגורר עם הוריו המעצבנים ועם אחיו העבריין, ומגלה שהחיים בבית עולים על כל זירת פשע…

פרק 2: יזהר מתכונן לוועדה רפואית בביטוח לאומי שתקבע לו אחוזי נכות ולא זוכה לשיתוף פעולה מדני. מפקד התחנה מארגן התערבות בתחנה מי יצליח לסחוט מדני את הסיבה מאחורי הפרידה מדלית. דובי ודני נופלים בפח של גנבי אופניים מתוחכמים.

פרק 3: בעקבות טעות בזיהוי והפעלת אלימות שלא לצורך נקרא דני לבירור אצל רבי שמחייב אותו להיפגש עם פסיכולוג. הספה הישנה של יזהר גורמת למשבר בינו ליונה שמאיימת בגירושין. דני מתכנן שלום בית אבל צעד נמהר שלו מוביל להסתבכות דרמטית.

פרק 4: תיירת סקסית מפתה את דני למערבולת של יצרים. בבית המזגן מתקלקל ויונה חוטפת קריזה על יזהר שלא ממהר להזמין טכנאי. חבורת ברסלבים שמשתקת את העיר גורמת לקרע בין רבי שרוצה להרגיע את השטח, לבין דני שלוחץ על מדיניות יד קשה.

פרק 5: יזהר ואיטי משכנעים את דני להשקיע הרבה כסף בייעוץ פיננסי מפוקפק, למרות הניסיון לשמור על דיסקרטיות, המידע זולג לשוטרים שמבקשים מדני להשתתף בחגיגה. רונצ'ו חוטף מכות בבית ספר ודני מחליט שהגיע הזמן לסדנת חינוך מחודשת.

פרק 6: דני מתחיל לצאת עם שולי, סטודנטית יפה לאמנות, אך האידיליה נשברת כשלמשוואה נכנסת קצינת משטרה מופרעת שכופה את עצמה עליו. היחסים של יונה ויזהר ממשיכים להתדרדר, ויונה מחליטה שהיא רוצה כלב בתור פיצוי.

פרק 7: דני חושש שבמהלך טיפול אצל כירופרקט הוא נפל קורבן להטרדה מינית. יונה נעלמת בלילות ויזהר שחושד שהיא בוגדת בו, משכנע את דני לבלוש אחריה. המבצע לאיתור שב"חים עליו הכריז רבי לא מתקדם כצפוי, אך השינוי מגיע כשלתמונה נכנס רזי.

פרק 8: דני מבין שבתור אבא, יזהר אף פעם לא היה שם בשבילו וכדי לשפר את המצב – השניים מחליטים לבלות יותר יחד. עבריין מבוקש שהוגדר "מלך הבריחות" נפצע במהלך ניסיון מעצר, והשוטרים נערכים לשמור עליו בבית החולים, בדיוק כשדובי נעלם.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]


קטגוריה:סדרות טלוויזיה ישראליות שעלו לשידור בשנות ה-2010 קטגוריה:Yes הטלוויזיה בלוויין: תוכניות וסדרות קטגוריה:סדרות קומיות קטגוריה:קומדיות מצבים ישראליות