משתמש:LIOR 132746/נגד כל התקווה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
נגד כל התקווה
Against All Hope
כרזת הסרט
כרזת הסרט
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
שפת הסרט אנגלית

נגד כל התקווהאנגלית: Against All Hope) הוא סרט דרמה אוטוביוגרפי אמריקאי משנת 1982 על ססיל מו אלכוהוליסט על סף התאבדות, שפונה לאיש דת מקומי לקבלת עזרה. צולם בשיקגו, אילינוי. זהו הופעת הבכורה של מייקל מדסן בקולנוע.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חייו של ססיל מו (מייקל מדסן) השתנו כשהיה בגיל שלוש עשרה. אמו נפטרת ואמו החורגת החדשה מתעללת. היא אפילו מצווה עליו לחוות אביו. במהלך מלחמת העולם השנייה ססיל מתגייס לחיל הים האמריקני . אביו נפטר בידי אמו החורגת. זה גורם לססיל לשתות אלכוהול בכבדות. לא לוקח הרבה זמן עד שהוא מכור.

ססיל מתחתן במהרה עם צעירה בשם ג'ין ויש לה משפחה. עם זאת, השתייה שלו גורמת לו לעשות דברים בלתי נתפסים. בנו הבכור שותה בטעות את אחת הבירות שלו, כשהוא משאיר אותה ברשלנות על רצפת הסלון. שתייתו בקרוב עולה לו בעבודתו, בביתו ובקרוב למשפחתו.

יום אחד ססיל חוזר לביתו ונעשה אלים עם אשתו ג'ין. היא מתכננת להשאיר אותו דבר ראשון בבוקר. ססיל חוזר במהרה למציאות ומבקש עזרה מייד. הוא הולך לכומר מקומי להכוונה. הכומר אומר לססיל לבקש מאלוהים סליחה. ססיל עושה ומשלים עם ג'ין. מאותו יום קדימה ססיל מעולם לא שתה ומברך על חייו החדשים.

מדיה ביתית[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט שוחרר ב-VHS ו-DVD לרשות הציבור ב-1985. בשנת 1993 השתמש הסרט בכותרת החלופית "One for the Road", אך בסוף שנות האלפיים חזר להשתמש בכותרת המקורית שלו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה:סרטים אמריקאיים המבוססים על סיפור אמיתי קטגוריה:מחזות זמר המבוססים על סיפור אמיתי קטגוריה:מחזות זמר מבוססי סרטים קטגוריה:סרטי 1982