משתמש:Omxx/קיילי ג'נר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קיילי קירסטן ג'נר (נולדה ב10 באוגוסט 1997) היא מנחת טלווזיה , דוגמנית , מעצבת אופנה וידוענית אמריקאית. היא בעיקר מוכרת מהופעתה בתוכנית הריאליטימשפחת קרדשיאן.

בשנת 2013 השיקה ג'נר יחד עם אחותה קנדל קו אופנה שנמכר בלעדית ברשת "PacSun". בשנת 2014 השיקה קו תוספות שיער בשם kylie hair couture , שנמכר בחנות bellami'. בשנת 2014 הוציאו קיילי ואחותה קנדל ספר בשם מורדים: עירה של אינדרה: סיפורן של לקס וליוויה".

1997-2008 חיים מוקדמים והתחלות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קיילי ג'נר הוא בתם הצעירה של קריס ג'נר ושל הספורטאי לשעבר ברוס ג'נר. יש לה אחות גדולה, קנדל. יש לה שלוש אחיות בוגרות למחצה מאמה: קורטני ,קים, וקלואי, ואח למחצה בוגר אחד רוב . יש לה גם שלושה בוגרים אחים למחצה מצד אביה ברוס: ברט, ברנדון, וברודי יש לה גם אחות בוגרת למחצה בשם קייסי. קיילי למדה בבית ספר 'סיירה קניון', שבו היא הייתה חברה בקבוצת המעודדות בשנת 2012, קיילי החליטה שחינוך ביתי תהיה אפשרות טובה יותר עבורה ונרשמה לתכנית חינוך בבית, שבה היא תסיים את הלימודים בחינוך הביתי עם תעודת בגרות אותה תקבל בשנת 2015.

בחודש פברואר 2007 הקלטת לוהטת שנעשתה על ידי קים קרדשיאן והחבר שלה לשעבר ריי ג'יי בשנת 2003 הודלפה, אשר תרמה במידה רבה לפרסומה של משפחתה. באותה השנה קיילי, אמה קריס, אביה ברוס, אחותה קנדל, ואחיה למחצה קורטני קים, קלואי, ורוב הוזמנו לככב בריאליטי משפחת קרדשיאן". הסדרה הצליחה מאד וזכתה למספר תוכניות ספין אוף.

2008-2013: תחילת הקריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'נר החלה את קריירת הדוגמנות שלה עם "Crush Your Style" של סירס, היא דיגמנה גם עבור חברת הבגדים של נטשה בת דודתה. היא גם הביעה עניין במשחק אבל הסבירה כי מכללה היא בעדיפות גבוהה יותר אצלה . ג'נר דיגמנה בתצוגת האופנה של הזמרת אבריל לאבין במהלך שבוע האופנה בניו יורק בשנת 2011. ב2011 ג'נר ואחותה קנדל נבחרו כשגרירות אפנה של המגזין 'סבנטין'. קיילי וקנדל הנחו את אירועי שטיח אדום של הסרט 'גליי : הקונצרט' ושל 'דימדומים שחר מפציע חלק 1' הן ראיינו בשטיח האדום בפריימרת הסרט משחקי הרעב ב2012. מותג הלקים .P.I.O. קרא על שתי צבעי לק בשמות על שמה : ספאר-קיילי וריינבו קיילי אס. האחרון הוא הלק הנמכר ביותר בקולקציית הלקים של בנות הקרדשיאן. האחיות ג'נר הופיעו על השער של גיליון חזרה לבית הספר של המגזין 'סבנטין'. ב2013 קיילי וקנדל השיקו את קו האופנה שלהם, שנמכר ברשת PacSun.

2014 –הווה : מיזמים אחרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קיילי וקנדל פירסמו רומן מדע בדיוני, " מורדים: עירה של אינדרה: סיפורן של לקס וליוויה" שזכה לביקורת מעורבות. ג'נר הודיעה כי היא מקווה לפתח את קריירה בתחום המשחק ואמרה בראיון לחדשות MTV שזו תהיה טעות אם היא לא תנסה את כוחה בתחום זה. קיילי וקנדל הנחו גם את טקס הMMVA 2014. ב2014 קיילי הוציאה קו תוספות שיער בשם kylie hair couturer, שנמכר בחנות bellami'.

חיים איישים[עריכת קוד מקור | עריכה]

היא יצאה מנובמבר 2013 עם בנו של השחקן וויל סמית' ג'יידן סמית והם אף נתפסו מתמזמזים בחתונת אחותה קים ביוני 2014. מספר חודשים מאוחר יותר פורסם כי היא יוצאת עם הראפר טייגה שגדול ממנה בשמונה שנים. שמה גם נקשר רבות בעבר לזמר ג'סטין ביבר. ב2014 לאחר צפייה בתמונות האינסטגרם שלה, נטען כי ג'נר עברה ניתוח להגדלת שפתיים והגדלת חזה. ג'נר הכחישה זאת בטוויטר שלה ואחותה קים ציינה שהיא מציירת את שפתיה עם תוחם באופן מאוד מקצועי.


בעיות משפטיות-

ג'נר עשתה תאונת דרכים ב28 באוגוסט 2014, כ18 ימים מאז קבלת הרשיון שלה. במהלך המשפט בנובמבר 2014 נטען כי ג'נר גרמה לנהגת פציעות שטחיות ועמוקות.


קישורים חיצונים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קיילי ג'נר במסד הנתונים הקולנעי IMDb.