משתמש:Sharon zriha/זריחה תעשיות חלאבין

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Sharon zriha.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Sharon zriha.
זריחה תעשיות חלאבין בעמ
נתונים כלליים
סוג חברה פרטית
מייסדים ברוך חלאבין
תקופת הפעילות 1968–הווה (כ־56 שנים)
ענפי תעשייה הזרקת פלסטיק, יציקות לחץ ועיבוד שבבי, כסאות גלגלים לרחצה

זריחה תעשיות חלאבין בע"מ המוכרת בשם המקוצר זריחה מספקת שירותי תכנון, פיתוח וייצור של תבניות ומוצרים להזרקות פלסטיק, לרבות שירותי צביעה ודפוס מהמתקדמות בעולם. תכנון, ייצור ועיבוד כל סוגי המתכות. פיתוח וייצור מוצרים היברידיים המשלבים פלסטיק, גומי ומתכת, תוך עמידה בתקני יצור ואיכות בינלאומיים. החברה מורכבת מ-4 חטיבות שממוקמות בארץ ובסין ומעסיקה מאות עובדים. זריחה היא המפעל היחידי בישראל המבצע ONE STOP SHOP בתחומו.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

1967 זריחה תעשיות חלאבין בע"מ נוסדה על ידי מר ברוך חלאבין ז"ל שעלה לישראל מלטביה. החברה פעלה בשנות הששים כמפעל קטן בהרצליה פיתוח להזרקות פלסטיק והתפתחה לקבוצת חברות מובילה ודינאמית עם אתרי יצור בישראל ומחוצה לה.

1994 פתיחת פעילות בסין – בין החברות הראשונות בישראל בתבניות ופיתוח בסין והגוף הגדול ביותר בפלסטיק בסין כיום. העברת פעילות החברה לאזור התעשייה ברקן.

1999 זריחה רוכשת את מפעל הפלסטיק ליצור טלפונים של טלרד במעלות.

2006 הקמת חטיבת המתכת "מטאליטק".

2007 הקמת חטיבת סאנרייז (לשיווק וניהול פרויקטים בפלסטיקה) כולל משרד רשמי בסין.

2014 הקמת חטיבת סיטרה ליצור מוצרים לאנשים עם מוגבלויות ובפרט לגיל השלישי.

חטיבות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • חטיבת Sunrise - מספקת שירותי תכנון וייצור תבניות להזרקת פלסטיק, ייצור חלקי פלסטיק וייצור מודלים לתעשייה הביטחונית, הרפואית, האופטית ועוד. החטיבה עובדת במודל המשלב ייצור ופיתוח בארץ ובסין. החטיבה בונה מאות תבניות בשנה ומספקת פתרונות טכנולוגיים מורכבים כגון חיבורים של חומרים שונים עם פלסטיק, ציפויים, הלחמות אולטרה-סוניות ועוד. כמו כן, מעניקה שירותים נלווים רבים כגון הזרקה של שני חומרים במקביל על בסיס טכנולוגיית - Double-Injection, ייצור יחידות בהזרקה ראשונית, צביעה דקורטיבית או צביעה מוליכה, הרכבות מכניות ועוד.
  • חטיבת מעלות – מפעל תעשייתי בו מועסקים למעלה מ־200 עובדים ואשר מתמחה, ייצור מוצרי פלסטיק בהזרקה, צביעת מוצרי פלסטיק, דפוס והרכבה. המפעל ממוקם באזור התעשייה מעלות בתכנון וייצור של תבניות להזרקת פלסטיק ועד לייצור סדרתי של מוצרים ובהרכבות מוצרים.
  • חטיבת Metalitec - המתמחה במתן שירותי תכנון וייצור רכיבי מתכת, משלב התכנון הראשוני של המוצר ועד לשלבי הייצור וההרכבה הסופיים. מספקת פתרונות של כל חלקי המתכות למגוון רחב של תעשיות – חקלאות, תעשיות ביטחוניות, ביוטכנולוגיה, קוסמטיקה רפואית ועוד. כולל פיתוח וייצור של מתכות חדשניות ותרכובות ייחודיות, לרבות חומרים היברידיים, אפיון מטאלורגי, מכני ואלקטרומגנטי, תשתיות ייחודיות המאפשרות ייצור מתוחכם תוך אופטימיזציה של עלויות יצור, הנגשת טכנולוגיות בינלאומיות לשימוש מקומי, ניטור ומודלים חישוביים לתחזוקה מונעת ועוד.
  • חטיבת Seatara – סיטרה היא חטיבה בקבוצת זריחה אשר מפתחת, מתכננת, מייצרת ומשווקת פתרונות תנועה לאנשים עם מוגבלות. בסביבת החדר הרטוב יש למוצרים מחומרים פלסטיים מורכבים יתרונות מובהקים על מוצרים מחומרים אחרים-קלי משקל, לא רגישים למים וסבון. סיטרה מאפשרת לאנשים שמשתמשים בכיסאות גלגלים להיות הרבה יותר ספונטניים בהחלטה אם לצאת מהבית מאחר שיש להם יתרון להשתמש בשירותים ומקלחות שאינם מונגשים. המוצר מסובסד באופן מלא לנכי משרד הביטחון.

קישורים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך יתום קטגוריה:חברות ישראליות