משתמש:Shlomihaguel1970/אמנן רגב

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אמנון רגב, נשוי לעליזה מורה (בפנסיה) בבית הספר בן-גוריון ואב לרותם ושקד – לומד לתואר שני - מדעי החברה וטיפול בתרפיה באומנות.

1998 עד היום - הקמה של קבוצת רגב הקמה של קבוצת רגב העוסקת בהשקעה בטכנולוגיות חדשות בארץ ובעולם, תוך פיתוח הזדמנויות עסקיות בארץ ובחול. החברה הינה חברה משפחתית מאז הקמתה ב 1996, שעיקר הפעילות הייתה בתחילה אספקת ציוד פסיבי (קונקטורים וכלי עבודה) לחברות הכבלים בישראל. בהמשך השקיעה החברה במיזמים טכנולוגים, באמצעות חממות טכנולוגיות בארץ. הקמת מערך של שליטה ובקרה ובנוסף פיתחה קשרים ענפים בעולם בתחום הפארמה, רכב והטכנולוגיה האלקטרונית עד היום. החברה עוסקת בפיתוח עסקי בעולם בעיקר בהודו ולצבא ולשוק האזרחי. לחברה יש 2 פטנטים ייחודיים בתחום הרכב – האחד בתחום "האפטר מרקט" והשני בתחום המנועים. מעורבת כיום בפרויקטים בתחום הקנאביס הרפואי בלוקצ'יין וסייבר. מנטור של חברת WEWORK לסטרטאפים טכנולוגיות ליווי בתכנון אסטרטגיות מכירה ושיווק ובניין תשתית יצור | פיתוח בארץ ובעולם. מנטור של הבינתחומי הרצליה בית ספר ליזמות, מנטור של GVT בגבעתיים וחברות פרטיות.

1990-1998 - ערוצי זהב, מנהל רכש ולוגיסטיקה (בין המקימים). באחריותי היה לבצע רכש עבור כל המיזם הענק של הקמת רשת הכבלים שבוצעה כמעט בכל הארץ כחברה הגדולה ביותר בתחום זה, לדוגמה: רמת גן בני ברק, ירושלים, אילת, פתח תקווה ועוד. התפקיד כלל עבודה עם ספקים בארץ ובחול, תמיכה ברצף העבודה תוך תמיכה באספקת הציוד לקבלני העבודה בשטח ובניה ותמיכה בצוות עובדים. ובצוות התכנון אסטרטגי של החברה. האחריות כללה - שליטה ובקרה על תקציבי ענק במאות מיליוני דולרים תוך שליטה ובקרה על ההזמנות הרכש והגעתם למחסני החברה. כמו כן, אחראי על כל אירועי החברה שהיו פרוסים בכל הארץ. עבודה עם קבלני משנה הן בארץ והן בחול תוך הכנת הסכמי רכש וחוזי שרות ותמיכה עם ספקים מקומיים וספקים בחול והכנת הסכמי מסגרת. בתמיכת המחלקה המשפטית. במסגרת הרחבת התפקיד – בצעתי את כל אירועי החברה המרכזיים, ימי גיבוש, מחלקתיים, ארגון של נופשים שנתיים ומרכזים של החברה וביניהם אירוע "המליון" מינויים של החברה .

1995-1998 - הקמת חברת מזל"ט (התעשייה הצבאית ותדיראן) חברת מזל"ט של התעשייה הצבאית ותדיראן, הקמת החברה מ א' ועד ת' כאחראי על כל נושא הרכש והלוגיסטיקה בתחום הצבאי תוך מעקב וביקורת קפדנית על ניהול המלאי ואיכות המלאי של החברה. בניה של צוות מקצועי על מנת לתת מענה רחב לכל אגפי החברה, תוך תמיכה במהלך היצור והשיווק של המזל"טים בסטנדרט צבאי. התפקיד היה בעל אופי מקצועי תוך הקפדה ודיווח על ההוצאות הכספיות בתחום הרכש והלוגיסטיקה. עבודה עם קבלני משנה הן בארץ והן בחול תוך הכנת הסכמי רכש וחוזי שירות ותמיכה עם ספקים מקומיים וספקים בחול והכנת הסכמי מסגרת.

1988-1998 - תדיראן, מנהל רכש ולוגיסטיקה חברת תדיראן בגבעת שמואל עוזר מנהל רכש ולוגיסטיקה של החברה. בשנים אלה ולאחר השרות הצבאי שלי התקבלתי לחברת תדיראן, על מנת לתמוך ולבצע את הקמת חברת "טל יעד" שהייתה חברה בת של תדיראן. תפקידה של החברה היה לתמוך בכל פעילויות הרכש והלוגיסטיקה של כל קבוצת תדיראן באותם ימים. דרך רכש מכוניות, דפוס, שירות תיקונים ומתן מענה אדמיניסטרטיבי לכל חטיבות החברה. התפקיד כלל עבודה על כל אגפי החברה כולל חטיבות החברה הקמת חברת "טל יעד", תוך דיווח למנהלים על אופן ההתקדמות. שותף בצוות האסטרטגי ובקרה ושליטה. לאחר כ4 שנים קבלתי את ניהול הרכש בתדיראן (גבעת שמואל), שהייתה ההנהלה של כל הקבוצה. העבודה הייתה בהיקף השקעות של עשרות מיליוני דולרים ותוך הקפדה על שליטה ובקרה ובניית צוות עובדים. שירות צבאי (דרגה נוכחית אל"ם) 1977 – חייל ביחידה חדשה לגמרי דאז, בתחום טילים המונחים השייכת לשריון. סיום שרות צבאי . 1982 - גיוס חוזר על מנת לעבור קורס קצינים בבה"ד 1 ועד היום בצבא הגנה לישראל.

1982-1988 – תפקיד מ"מ עד מ"פ במחוז חיפה בסיירת המחוז. 1988 - 2009 - מחוז מרכז, שירות בכמה תפקידים מרכזיים, וביניהם: קצין אוכלוסייה, הקמת הילמ"ר (יחידה לוגיסטית מרחבית) במחוז מרכז, גיוס אנשי מילואים וסדירים תוך בניית הכוח והכנה לאימון הקמה 2008 . למבצע את היחידה לאתגרים של המחוז והפיקוד ותמיכה בחשיבה אסטרטגית של הפיקוד . 2009 - 2018 - פיקוד העורף הקמת המל"ן, מרכז ייחודי לוגיסטי נייד ונייח, לפיקוד העורף והילמרי"ם (בית ספר ללוגיסטיקה, ליחידות המחוז כשבעה מחוזות בכל רחבי הארץ, בהדרכה פרטנית ויחידתית למפקדי היחידות וחיילי פיקוד העורף, למענה מבצעי בשעות חירום), מתן מענה הולם תוך הכנה לאתגרים של צה"ל בבניית הכוח, הכנה, תרגול וביצוע הפקודות של היחידות בטכנולוגיות המתקדמות בצבא (יהלום, תוכנה לוגיסטית ייחודית ומתקדמת לשליטה בבקרה), דרך קורסים נקודתיים בתחום השליטה והבקרה. כמו כן, הכנת המל"ן למתן מענה הולם לצרכים של הפיקוד. כזרוע הביצועית והמבצעית של הפיקוד .

2018 ועד היום – קודם למטכ"ל ועובד עם רח"ט (ראש חטיבת הלוגיסטיקה בצבא בדרגת תת-אלוף) תפקידי לסנכרן בין הפקודים למטכ"ל לצרכים המבצעיים של הצבא תוך בקרה ושליטה על תהליכים המבצעיים הן בשגרה ובחרום הכפופים למבנה האסטרטגי של האגף בצבא. שירות ציבורי עשייה ופעילות רבת שנים בעיריית גבעתיים בכלל ובעיר בפרט, וכן יו"ר וועד הורים של 2 בתי ספר בעיר גורדון וקלעי. 1998-2008 - יו"ר וועד הורים עירוני כ10 שנים . 2008 - 2013 - נבחרתי כחבר מועצה. בשנים אלו, החזקתי את תיק החינוך בעיר, התיק כלל אחריות ל4 בתי ספר תיכוניים 7 בתי בפר יסודיים כ 30 גנים. התפקיד כלל אחריות ציבורית וקשר ישיר עם מנהלי בתי הספר גננות ועוד, תוך שילוב ההורים והפרדה בין מעורבות להתערבות, תוך עבודה משותפת וצמודה עם האגף לחינוך. כחלק מהאחריות כחבר מועצה הייתי חלק מצוות תכנון ובניה, תיאטרון, חבר בוועדת בכירים בעיר, חבר בצוות וועדת מכרים הן בעיר והן בחברה הכלכלית של העיר וכן חבר דירקטוריון בבית הספר תלמה ילין. כמו כן, הקמת המיזם של "שירת הים" בהקמה של פסטיבל זה, כאשר החלק המרכזי היה שילוב של הקהילה הדתית והחילונית בעיר. מיזם זה פועל כבר בשנתו התשיעית. חבר דירקטוריון - גישור קהילתי.

תקשורת[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • 2000-2002 - רדיו 99.
  • 2002-2003 - רדיו 106 (המכללה למנהל נתניה).
  • 2003-2016 - רדיו דרום.
  • 2010-2012 - פינה שבועית ברשת ב' (יחד עם ענת דולב ז"ל).
  • 2012-2014 - רדיו ירושלים.
  • 2014-2016 - רדיו 102 ת"א.
  • 2016 עד היום - רדיו 103. משדר ברדיו 103 תוכנית מאזינים בכל ו'ב7 בבוקר. בכל יום א', תוכנית אקטואליה עם ראשי עירב 103 מ־22:00.
  • 2018 עד היום - הכנת תשתית ארגונית ומקצועית בגבעתיים, להקמת רדיו קהילתי (בשיתוף רדיו 103).

השכלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • תעודה בניהול מערכות לוגיסטיות (370 שעות), המכללה למנהל.
  • לימודי תחום הקבלה, יהדות, פסיכותרפיה ועוד, אוניברסיטת תל אביב.
  • לימודים בתחום היהדות והקבלה (כסטודנט חוץ), אוניברסיטת בר- אילן.
  • טכנאי אלקטרוניקה, המכללה למנהל.
  • קורסים צבאיים רבים בנושאי תוכנות והדרכות לוגיסטיקה אסטרטגיה פיקוד ובקרה .
  • גישור - הסמכה כמגשר - הגושרים לימודי תעודה לתיאום הורי - הסמכה כמתאם הורי. לימודי תעודה.
  • בוררות - בורר מוסמך לחברות/טכנולוגיות - לימודי תעודה פקולטה למשפטים באונ' ת"א.

שונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

אנתרופולוגיה: מרצה בתחום הקבלה והבודהיזם – במוסדות ההסתדרות, ויצ"ו וגורמים פרטיים. בנוסף, לימודי קבלה ובודהיזם באוניברסיטת תל אביב. מרצה ומלמד בתחום – התפיסה המודרנית של ספר בראשית וספר שמות. מלמד/חונך בהתנדבות - בבית ספר ברנר - וקלעי ב4 שנים האחרונות. מנטור - חברת WEWORK, קרן מיראג', בית ספר ליזמות בבינתחומי הרצליה, מנטור בבית ספר ליזמות אוניברסיטת תל אביב המלצות מצורפות.