משתמש:Yohananw

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

תבנית:Userpage


שלום, אני חדש כאן. שמי יוחנן. גר בירושלים. נולדתי בארה"ב. באתי כעולה בתחילת 1982. בין העבודות שלי ספרנות.

אני כאן עבור CSB. כדי לתרום בכתיבה ובתירגום של מונחים בתנועת זכויות אבות (שזה בעצם זכויות של ילדים לקשר עם שני הוריהים אמא ואבא אם לא ביחד אז לחוד וכמה שיותר שווה). כלומר CSB האם זה הקוד המתאים ל-countering systemic bias. [[[:en:Wikipedia:WikiProject Countering systemic bias|Wikipedia:WikiProject Countering systemic bias]]]

נראה לי שיש כאן ב he-wiki המון נושאים במגדר מ-POV מסויימת כאשר כמעט ואין בנמצא מונחים הקשורים לזכויות של גברים ושילוב שווה של אבות במשפחה. אני לא אומר שהדפים הרבים בכל הקשור לפמיניזם לא ראויים ולא כתובים בצורה נייטריילית מתאימה למפעל כאן. אדרבא מהמעט שקראתי עד כה אני רואה שיש בכתביתם מחשבה והיסטוריה. בכל זאת wiki לא בנוי מזווית אחת. לשם איזון ידיעות.

להתחלה, הינה רשימה של דפים שהייתי רוצה לעזור בעריכתם: ( אם מסומן אחרי מונח ב-! = לא מצאתי בחיפוש אז כנראה כעת לא קיימים כאן ב-he-wiki ויש להתחיל לכתוב את הערך):



ויקיפדיה:כישורי שפה
en This user is a native speaker of English. (אנגלית)
he-4 משתמש זה יודע עברית ברמה קרובה לשפת אם.
yi-2 דער באניצער האט א מיטלע ידיעה אין יידיש.
fr-1 Cet utilisateur peut contribuer avec un niveau élémentaire de français. (צרפתית)
de-1 Dieser Benutzer hat grundlegende Deutschkenntnisse. (גרמנית)
Search user languages


הינה קטע לרשימת חברים ב en.wiki WikiProject_Countering_systemic_bias Yohananw As a non-custodial father in Israel, I'm interested in contributing to such en-wiki pages as "fathers rights movement in Israel". Also to do CSB in the he-wiki which seems totally skewed to radical feminist take which defines the family as the mother. In addition I've opened a media wiki now called [Wiki_on_Rights_of_Divorced_Kids_in_Israel http://wiki.yeladeinu.info/index.php/Main_Page]. But that may be overly ambitious for a newbie. Also a media wiki is not part of wikipedia here, just an extension of software idea, I guess...)