נושא בדף שיחת משתמש:אבנר

Amire80 (שיחהתרומות)

תודה רבה על המוכנות להשתתף בניסוי!

Hanay (שיחהתרומות)

גם מתחתן גם גירסה חדשה של דף שיחה. כמה ניסויים בחודש אחד?

אבנר (שיחהתרומות)

כל המרבה הרי זה משובח!

אבנר (שיחהתרומות)

אמיר, היכן כדאי להציב את הארכיונים שלי?

Amire80 (שיחהתרומות)
IKhitron (שיחהתרומות)

וגם ראיון של שעה בענייני הוויקיפדיה ().

נ"ב :en:Ken (doll)

Ldorfman (שיחהתרומות)

היי,
סחת'יין על זה שזרמת עם ה"זרימה" (בינתיים אני לא מתלהב מאוד, אבל אני שמח שנמצא פתרון לארכיונים ומקווה שתהיה דרך לאפשר ארכוב באופן יזום ולא אוטומטי) וחג שמח.
יש מטלות בית שונות (שטיפת כלים, קיפול בגדים ועוד כמה) שתוך כדי ביצוען, אני נוהג להאזין לאחת או יותר ממספר תוכניות רדיו מסויימות, לרוב מ-iCast. הפעם בחרתי להאזין לתוכנית "הוויקיפדים" (מישהו חייב לומר לו שזה צריך להכתב בשני ווים). היה נחמד למדי (לא נחמד מאוד) וכל מה שהפך את התוכנית לנחמדה היה בזכותך (אני חייב להודות שהתרגשתי למשמע השיר הראשון, לאור היכרותי עם הסיפור מאחוריו). היו כמה דברים שממש הפריעו לי בתוכנית, כמו רדיפת הפרסום של המראיין והפסיכולוג המרואיין, עילגות מסויימת לצד אולי ניסיון של המנחים להיראות "לא מבינים" כדי להסביר יותר למאזינים על הנושא, ההתייחסות הכללית לוויקיפדיה מצידם... אתה, לעומת זאת, הבאת את נקודות האור בכל התוכנית הזאת, אז אני מודה לך על זה שיצגת אותנו באופן נפלא ומיוחד, כפי שרק אתה יכול, ועל כך שהפכת את התוכנית הזו למעניינת יותר עבור קומץ אלה שבחרו להאזין לה. אם אני לא טועה, מבלי להסתכל ביומן, יצא לנו להפגש עוד לפני החתונה, אבל אם לא, כבר מעכשיו, שיהיה לכם סיום-הכנות נעים ויום חתונה מהנה ונפגש באותו ערב.
ביי בינתיים ושבוע טוב, לירון

Ldorfman (שיחהתרומות)

שאלה למשתמש:Amire80: בקטע לעיל, אני השבתי ל-IKhitron. ציפיתי שתופיע סוג של הזחה אוטומטית. מדוע זה לא קרה? האם ויתרו על שיטת השרשורים המוזחים? קיוויתי שב"זרימה", לא נצטרך יותר ללמד את השארת הנקודתיים להזחה מפני שזה יהיה אוטומטי...

Amire80 (שיחהתרומות)

לירון, ברור שהשבת ל־IKhitron כשם שברור שעכשיו אני משיב לך. כשצריך הזחה, יש.

Ldorfman (שיחהתרומות)

אמיר, אנא האר את עיני - כיצד זה ברור? מתוך התוכן של הדברים או שיש משהו שלא הבחנתי בו? איני רואה אצלי (בכרום) הזחה כלשהי.

Amire80 (שיחהתרומות)

הכול מול העיניים שלך. תראה את זה אם תפסיק לחפש הזחה ותתחיל לחפש את הדבר שמעניין באמת: מי השיב למי.

Ldorfman (שיחהתרומות)

OK. השבתי כעת לחנה לעיל ואני רואה את ההבדל. עכשיו זה ברור לי.

Amire80 (שיחהתרומות)

מעולה :)

תגובה ל"תתחדש"