נושא בדף שיחת משתמש:Mikey641

יונה בנדלאק (שיחהתרומות)

שלום רב מיקי, התחלתי לחנוך אותך לפני חצי שנה ומאז חל שיפור בערכים שאתה כותב כך שכמעט אין לי מה להעיר עליהם. אתה גם מכיר טוב יותר את תחביר ויקי ובגדול לא נראה לי שאתה עדין זקוק לחונך.

האם אתה חושב שיש להמשיך בחניכה? כמובן שאתה יכול להמשיך להתיעץ איתי ואף לבקש ממני לבדוק ערכים שאתה לא בטוח לגביהם אבל בגדול נראה שאתה עורך כמו שצריך.

גרפילד, מה דעתך?

יונה בנדלאק (שיחהתרומות)
Mikey641 (שיחהתרומות)

יונה בנדלאק, אני מסכים, אני באמת שם לב לשיפור הגדול בכתיבה שלי

גארפילד (שיחהתרומות)

לדעתי בהחלט יש שיפור ושימוש נכון יותר בהערות שוליים. הכתיבה עוד יכולה להשתפר, אבל זו הערה שנכונה לכוחנו ולא רק למייקי.

אולם נראה שתחום ההתעניינות העיקרי של מייקי הפך לנושא התבניות, ולשם כך עדיף לקבל עוד חוות דעת מאנשי התבניות שלנו יגאל ובורה.

יונה בנדלאק (שיחהתרומות)

הוא מתיעץ עם מי שצריך גם בנושא התבניות לדעתי הסיבות לחניכה כבר לא קיימות. זה כמובן לא אומר שלא נמשיך לראות מה הוא כותב ועושה והוא יכול להמשיך לפנות אם יש לו התלבטויות.

בורה בורה וIKhitron, מה דעתכם?

בורה בורה (שיחהתרומות)

הוא עובד איתי בצמוד בנושא התבניות. לא הייתי אף פעם חונך, ואני לא יודע מה זה אומר, אבל העבודה שלנו היא סוג של חניכה. תבניות זה מורכב, ובנושא הטכני הוא כבר מבין יותר ממני... אבל עדיין לא בשלב של "לעשות הכל לבד" בלי שאף אחד יודע. מעולם לא הייתי "חונך רשמי" שלו, כמו רישום באיזה מקום. זה עונה לכם?

גארפילד (שיחהתרומות)

אם כך, אני ממליץ שמיקי יעבור רשמית למצב של עורך עצמאי. הרי בלאו הכי הוא הוכיח שהוא מתייעץ ונעזר בנו כאשר הוא לא בטוח בעצמו או אם עשה פעולה שגויה. במידה ותהיה תקרית חריגה במיוחד, נשקול להחזיר את החניכה.

יונה בנדלאק (שיחהתרומות)

מקובל מבחינתי.

מיקי, הדלת שלי (וגם דף המשתמש) פתוח תמיד, אז תרגיש חופ]שי לשאול ולהתייעץ. אני אשאיר את דף השיחה שלך ברשימת מעקב וגם אבדוק מידי פעם עריכות שלך. אבל בגדול אתה מוזמן להעלות ערכים ללא צורך באישורי למרחב הערכים. אם יש ערכים מסויימים שתרצה שכן אעבור עליהם, אתה יכול לבקש ממני לעשות זאת.

סופ"ש נעים, שבת שלום וחג שמח

Mikey641 (שיחהתרומות)
IKhitron (שיחהתרומות)

בסדר גמור.