נושא בדף שיחת משתמש:TZivyA

עוזי ו. (שיחהתרומות)

לפני כמה חודשים מחקת את הערכים עץ סוסלין ואקסיומת יהלום בטענה שמדובר ב"אולטרה קצרמרים". זו טעות משולשת (לפחות). ראשית, אלו אינם אולטרה קצרמרים לפי שום הגדרה של המושג; בכל אחד מהם יש הסבר מלא וכמה משפטים בעלי תוכן. שנית, היה עלייך להתייעץ עם מישהו שיכול לקרוא את תוכן הערכים על מנת שיסביר מדוע הם נחוצים. שלישית, ביום המחיקה חסמת את הכותב לשעתיים, ללא שום הצדקה - הוא נעלב ופרש מעריכה באשמתך. ~~~~

TZivyA (שיחהתרומות)

בוא נדייק (עבר קצת זמן אך אני מקווה שאני זוכרת את העובדות):

א. חסמתי את כותב הערכים לאחר שהוא העלה שלושה ערכים קצרצרים ברצף ולא התייחס לדבריי תוך תקציר חסימה של "קרא את דף שיחתך". זוהי פרקטיקה מקובלת כאן עבור עורכים שלא מתייחסים להערות בדף שיחתם, והוא אכן הגיב לדבריי תוך פחות מעשר דקות. הסברתי לו באריכות רבה את הבעייתיות בערכים הללו, בצורה מכובדת ולא מזלזלת ואף הצעתי עזרה. החסימה שוחררה תוך פחות משעה לאחר דיון בדף שיחתו, והערכים הועברו לטיוטה. אם כל התהליך הזה גרם לו להיעלב ו"לפרוש מעריכה" (הוא ערך כאן בדיוק שעתיים) - זו לא בעיה שלי. יש אינספור עורכים שמגיעים לכאן לכתוב חצי ערך ופורשים כשהם מגלים שהם צריכים להתאים את עצמם לצורת כתיבה מסוימת. קרה, קורה ויקרה. אחרים, לעומת זאת, לומדים ונשארים. הוא אפילו לא ניסה.

ב. נהגתי כך ואמשיך לנהוג כך כלפי משתמשים שמעלים קצרמרים (כאן מדובר בערכים בני שניים גג שלושה משפטים) בצורה סיטונאית. זאת לא שאלה של חשיבות או נחיצות, אלא התנהלות כעורך.

תגובה ל"מחיקה חפוזה"