לדלג לתוכן

נושא בדף שיחת ויקיפדיה:זרימה

חזרתי (שיחהתרומות)

שלום יונה בנדלאק,

בדף השיחה של Amire80 (תצוגת "נושאים פעילים לאחרונה") יש כותרת נושא "שאלה מוזרה" של שי אבידן ומתחתיה כתוב "12 תגובות • לפני 6 ימים" (או "12 תגובות • 3 ביוני 2020 17:46"). בפועל הנושא נפתח חודשיים. אם היה כתוב "12 תגובות • תגובה אחרונה לפני 6 ימים" (או "12 תגובות • תגובה אחרונה ב-3 ביוני 2020 17:46") זה היה נכון.

בסוף הודעה של שי כתוב "לפני חודשיים", לא מבין למה צריך לרחף כדי לראות את התאריך המדויק. גם לא ניתן להעתיק את הטקסט של התאריך שצץ בריחוף. כשמרחפים – יש פופ-אפ שמציג תאריך הפוך.

מתחת לנושא שפתחתי בדף שם בשם "משהו בחתימה שלך העיף 12 פסקאות" כתוב "2 תגובות • לפני 23 דקות". בפועל יש שם עריכת תיקון שלי ותגובה אחת. המערכת סופרת עריכות ולא תגובות.

לסרגל הכפתורים של תיבת העריכה של קוד המקור הוספתי כפתורים אישיים (משתמש:חזרתי/InsertWikiEditorButton.js). הם כמובן לא מופיעים בתיבת העריכה של זרימה במצב כתיבה של קוד המקור.

במצב תצוגה מקדימה, כשמרחפים מעל תבנית {{א}} עם שם לתיוג לא רואים פופ-אפ שמראה את תחילת הדף של המשתמש שמתויג, אלא רק טול-טיפ עם האות אל"ף.

לא ראיתי אפשרות לקידוד קישורים.

ריחוף מעל הכוכב הכחול מעלה פופ-אפ עם טקסט באנגלית שרובו לא מובן.

עשיתי הדבקה של הפופ-אפ לפה – עלה אשף לוויקישיתוף ובסוף הערה "דף זה מוגן כדי למנוע עריכה ופעולות אחרות." לא הצלחתי לסיים כך את ההעלאה.

לשליחת תודה אין שאלה מקדימה כמו בדף רגיל.

תיוגים לא נספרים אצלי בפעמון, אין לי מושג אם הגיעו.

זה נראה ממש לא בשל.

יונה בנדלאק (שיחהתרומות)

עכשיו תקרא את ויקיפדיה:זרימה ותראה שכתוב שהמערכת נמצאת בפיתוח פעיל. האמת שזה כבר לא נכון כי המערכת הזו הושעתה (לא ניתן לבקש שדפים חדשים יהפכו להיות כאלו) ויש מערכת חלופית שבתרגום מילולי נקראת דיונים מובנים, שמצא בפיתוח. ראה mw:Structured_Discussions. כך שאני ממליץ לך לעזוב את הבעיות שיש במערכת הזו ולהתמקד בדברים אחרים.

חזרתי (שיחהתרומות)

יונה בנדלאק, אתה מתכוון לזה?

mw.loader.load('https://www.mediawiki.org/w/index.php?title=User:Jack_who_built_the_house/convenientDiscussions.js&action=raw&ctype=text/javascript');


הצצתי בזה לפני כשבועיים...

יונה בנדלאק (שיחהתרומות)

אין לי מושג מה הקוד הזה בא להגיד.


מה שאני אומר זה שמערכת חליפית נמצאת בפיתוח כך שאין ממש מה להתלונן על זה אלא להמתין בסבלנות שתהיה מערכת אחרת ואז להתלונן על כל הבאגים שיהיו שם. או כבר עכשיו להציע למפתחים את הדברים האלה שיבדקו בשלבי הפיתוח/בדיקה.

חזרתי (שיחהתרומות)
יונה בנדלאק (שיחהתרומות)

תודה, אבל אני לא מעוניין. אם זו המערכת החלופית, תנסה למצוא שם בעיות ותשלח ל-Jack_who_built_the_house (אני מניח).

תגובה ל"כמה הערות"