נושא בדף שיחת משתמש:Matanya

סמי20 (שיחהתרומות)

א. במיזם הזה, אמורה להיפתח תוך ימים ספורים הצבעה בויקיפדיה על בחירת אחת מתשע אפשרויות שונות, שמוצגות בסופו.


ב. כל אחת משתי האפשרויות האחרונות שם מציעה כי, "בוט מחולל אקראיות" (שעליו אחראי למשל איזשהו גורם שאחראי רשמית על בוטים בויקיפדיה) - יבחר "אוטומטית" בין שתי גרסאות שונות של הערך הנדון שם (שאגב נבדלות זו מזו רק במילה בודדת: האם "אדם" או "אישיות").


ג. האם יש לך התנגדות, שאתה תהיה זה שיבצע "אוטומטית" (כאמור ע"י בוט מחולל אקראיות) את הבחירה הנ"ל (אם וכאשר מצביעי ויקיפדיה אכן יבחרו בכך)?


ד. למעשה, יכולתי להציע שם, שהבחירה בין שתי הגרסאות - תבוצע ע"י הטלת מטבע, אבל העדפתי בחירה יותר "רשמית" מטעם גורם רשמי ומוסמך מטעם ויקיפדיה, ואתה נראה לי הגורם המתאים ביותר לשם כך - שעליו כולם יסמכו (כאמור בתנאי שמצביעי ויקיפדיה אכן יבחרו בכך שהבחירה בין שתי גרסאות הערך תיעשה "אוטומטית" ע"י בוט)?

Matanya (שיחהתרומות)

שלום לך, אני לא גורם רשמי. אם אתה מעוניין בהכרעה אקראית לגבי תוכנם של ערכים, אני אכן מציע שתטיל מטבע. אני אוותר על ההשתתפות :)

סמי20 (שיחהתרומות)

אז אתה לא גורם רשמי, אבל אתה גורם בעל הרשאה להפעיל בוט בויקיפדיה.

אני מעוניין שמי שיכריע יהיה בוט בעל הרשאה בויקיפדיה. אני סופג כעת בצער גדול את סירובך.

AlmaTsuy (שיחהתרומות)

סמי, אני לא מבין לשם מה נדרש בוט. אפשר לבצע את "הטלת המטבע" באמצעות הקוד הבא:

זכר

סמי20 (שיחהתרומות)

אני מעוניין בבוט, לא בהטלת מטבע.

יונה בנדלאק (שיחהתרומות)

מה ההבדל? הוצע לך קוד תוכנה שהוא "אקראי" אז למה אתה רוצה דווקא בוט?

סמי20 (שיחהתרומות)

לאו דווקא בוט, וכבר היסברתי אתמול בדף של המיזם (לפני פנייתי למתניה), שגם לדעתי בוט וקוד זה אותו דבר, ושהקוד עצמו אמור להיות בן שורה בלבד, ושכתיבתו תארך שניה וחצי. אבל גם טענתי שם, שעדיף שמי שיהיה אחראי על הפעלת הבוט/הקוד יהיה מתניה (כאדם נטול פניות בהיותו בלתי נוגע במיזם ההוא אך בעל הרשאה רשמית להפעיל בוט בויקיפדיה, כלומר השיקול שלי היה מטעמי ניראות). כן, בניתי על התקוה הזאת. אבל להפתעתי, היא ספגה כאן מהלומה עזה שממנה טרם התאוששתי, וכעת אני עסוק בחבישת הפצעים, אז למה סתם לזרות מלח על הפצעים, ע"י ניסיון להושיט עזרה מסוג אחר אשר לו אינני זקוק כי כבר יכולתי להושיטה לעצמי בכוחות עצמי. אני מבין שאתה מנסה לעזור, ועל כך תבורך, אבל לא זה מה שחיפשתי. ~~~~

Eitanbb (שיחהתרומות)

אם כבר אז שלום ובהצלחה

תגובה ל"שלום."