נו סרנדר (2012)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
נו סרנדר (2012)

הפוסטר הרשמי של האירוע בכיכובם של מגוון מתאבקים
מידע
ארגון Total Nonstop Action Wrestling
תאריך 9 בספטמבר 2012
עיר אורלנדו, פלורידה
אולם אימפקט זון
מספר צופים 1,100
סדרת אירועי שלם וצפה של TNA
הארדקור ג'סטיס נו סרנדר
(2012)
באונד פור גלורי
סדרת אירועי נו סרנדר
2011 נו סרנדר
(2012)
2013

נו סרנדר (2012) היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, Total Nonstop Action Wrestling. האירוע נערך ב-9 בספטמבר 2012 באולם האימפקט זון שבאורלנדו, פלורידה. האירוע היה האירוע השמיני והאחרון בסדרת אירועי נו סרנדר (גרסת השלם וצפה). באוקטובר 2017, עם השקת רשת ה-Global Wrestling Network, האירוע התווסף לספריית תוכני ה-VOD של הארגון.

שבע קרבות התנהלו באירוע. בקרב המרכזי, ג'ף הארדי ניצח את בולי ריי במסגרת קרב הגמר בסדרת באונד פור גלורי לשנת 2012. עוד ברשימת הקרבות, Bad Influence (כריסטופר דניאלס וקאזריאן) ניצחו את AJ סטיילס וקורט אנגל ושמרו על אליפות הזוגות העולמית של TNA, וזימה איון ניצח את סנג'יי דאט ושמר על אליפות ה-X דיוויז'ן של TNA.

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות מתוכניות Impact Wrestling.

הקרבות הבולטים באירוע סבבו סביב סדרת באונד פור גלורי. ארבעת המתאבקים בראש הדירוג היו ג'יימס סטורם, סמואה ג'ו, בולי ריי וג'ף הארדי. כיאה למעמדם בתור ארבעת האחרונים, הם העפילו לטורניר באירוע אשר קבע את הטוען לכתר לאליפות העולם במשקל כבד של TNA. עקב היותו מדורג מספר ראשון בטבלת הדירוג, ניתנה לסטורם האפשרות לבחור את יריבו בשלב חצי הגמר. סטורם בחר את בולי ריי, כשהסיבות שעמדו מאחורי בחירתו היו סדרת האשמות שריי הטיח בפני סטורם על מעורבותו כביכול בקבוצת Aces & Eights, והפסדו של סטורם לאותו ריי בשלב חצי הגמר בסדרת באונד פור גלורי של השנה שעברה. כתוצאה מכך, קרב חצי הגמר השני היה ג'ו נגד הארדי. בהתאם לפרס הזכייה בסדרה, המנצחים בקרבות יפגשו בשלב הגמר, שבו המנצח ישיג לעצמו הזדמנות להתמודד על התואר באירוע באונד פור גלורי.

ב-23 באוגוסט בפרק של התוכנית Impact Wrestling, אוסטין אריס נפצע בזרועו במהלך תקיפה של קבוצת Aces & Eights. שבוע לאחר מכן בתוכנית, הקבוצה תקפה אותו שוב. ב-6 בספטמבר, לאחר שאריס דיבר עם הג'נרל מנג'ר, האלק הוגאן, האחרון הודיע לו שאחד האנשים בקבוצה שתקף אותו שבוע קודם לכן נמצא בכלא ואריס יכול לעשות מה שברצונו בנושא. אריס בחר לענות אותו, מה שהוביל להופעתו של חבר קבוצה אחר, כשהשניים נקלעו לקטטה. מאוחר יותר, נודע שאריס יתמודד מול אותו "שובר הזרועות" באירוע נו סרנדר.

עלילה נוספת הייתה בין רוב ואן דאם למגנוס. לאחר שואן דאם הודח משלב ארבעת האחרונים של סדרת באונד פור גלורי, מגנוס לעג לו מאחורי הקלעים על כך שואן דאם איבד את יכולתו לנצח קרבות מכריעים, מה שהוביל לכך שואן דאם הכה את מגנוס בפניו. השניים ניהלו תיגרה ביניהם עד שראשי האבטחה הגיעו כדי להפריד אותם. כתוצאה מכך, קרב בין השניים נקבע לאירוע נו סרנדר.

באחת העלילות, כריסטופר דניאלס וקאזריאן זייפו את סיפור ההיריון של קלייר לינץ' על מנת לסחוט את AJ סטיילס. האחרון, שנשבע לנקום בשניים, מימש את סעיף הקרב החוזר שלו כדי לאתגר אותם על אליפות הזוגות העולמית של TNA, שהוא וקורט אנגל הפסידו לאותם דניאלס וקאזריאן בחודש יוני.

אירוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור מייק טנאי
טאז
כרוז ג'רמי בוראש
שופטים רודי צ'ארלס
מארק "סליק" ג'ונסון
אנדרו תומאס
מראיין ג'רמי בוראש

קרבות מקדימים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע עצמו נפתח בקרב במסגרת שלב חצי הגמר של סדרת באונד פור גלורי בין ג'ף הארדי לסמואה ג'ו. בסיום, הארדי הפך מהלך הצמדה של ג'ו להצמדה משלו על מנת להשיג את הניצחון בקרב ואת המקום בגמר הסדרה.

אז, ג'יימס סטורם התמודד מול בולי ריי בשלב חצי הגמר השני של סדרת באונד פור גלורי. ברגעי הסיום של הקרב, גם סטורם וגם ריי פגעו בשניים משופטי הקרב באופן לא מכוון. סטורם היה בדרכו הבטוחה לנצח בקרב, כשביצע על ריי את מהלך הלאסט קול, אך כשהוא בא להרים את אחד מהשופטים על מנת לבצע ספירת שלוש, בובי רוד הגיע והטיח בקבוק בירה בראשו של סטורם. לאחר מכן, רוד גרר את גופו של ריי והניח אותו מעל סטורם, כך שהשופט ביצע ספירת שלוש מלאה אשר הבטיחה לריי את המקום בגמר הסדרה.

בקרב שבא לאחר מכן, מיס טסמאכר הגנה על אליפות נשות הנוקאאוטס של TNA נגד טארה. בסיום, טסמאכר שמרה על תוארה נגד חברתה לשעבר לצמד TnT לאחר מהלך הצמדה.

התגרה של אוסטין אריס וחבר קבוצת Aces & Eights הסתיימה ללא מנצח ברור. לאחר שאריס ניסה להסיר את המסכה מפניו של יריבו, הוא התמודד מול יתר הקבוצה, שבתגובה תקפה אותו. העליונות של הקבוצה על פני אריס הוביל להגעתם של מתאבקי TNA על מנת לאזן את מאזן הכוחות. במהלך התגרה בין הקבוצות, ג'ף הארדי נפצע בכתפו (פציעה מבוימת כחלק מהעלילה).

בקרב הרביעי, זימה איון הגן על אליפות ה-X דיוויז'ן של TNA נגד סנג'יי סאט. זימה איון ניצח בקרב ושמר על התואר לאחר שביצע על דאט מהלך שבו הטיח את פניו במזרן.

לאחר מכן, רוב ואן דאם התמודד נגד מגנוס. ואן דאם ביצע על מגנוס את מהלך הסיום שלו, הפייב סטאר פרוג ספלאש, על מנת לנצח בקרב.

בקרב הלפני אחרון, כריסטופר דניאלס וקאזריאן הגנו על אליפות הזוגות העולמית של TNA נגד AJ סטיילס וקורט אנגל. בסיום, דניאלס זרק משקה על פניו של סטיילס, מה שאיפשר לקאזריאן להצמיד אותו לניצחון, שהקנה להם הגנה מוצלחת על חגורות האליפות.

הקרב המרכזי[עריכת קוד מקור | עריכה]

לפני הקרב המרכזי, הג'נרל מנג'ר, האלק הוגאן, הגיע לזירה והודיע שג'ף הארדי לא כשיר להתחרות. הוא ביקש מבולי ריי להמתין ארבעה ימים נוספים כדי שיוכלו לקיים קרב גמר הוגן במסגרת הפרק העוקב של התוכנית Impact Wrestling. כשריי היה בדרכו להגיב, הארדי הופיע, כשגופו עטוף בתחבושות, והקרב ביניהם אכן היה בדרכו להתקיים.

בקרב זה, ג'ף הארדי ביצע על בולי ריי את מהלכי הטוויסט אוף פייט והסוונטון בומב, שהספיקו לו כדי לנצח בקרב. כתוצאה מניצחון זה, הוא זכה בסדרת באונד פור גלורי והפך באופן אוטומטי לטוען לכתר לאליפות העולם במשקל כבד של TNA שיתמודד מול האלוף באירוע הדגל של הארגון, באונד פור גלורי.

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
1 ג'ף הארדי ניצח את סמואה ג'ו קרב במסגרת שלב חצי הגמר של סדרת באונד פור גלורי לשנת 2012[1] 12:34
2 בולי ריי ניצח את ג'יימס סטורם קרב במסגרת שלב חצי הגמר של סדרת באונד פור גלורי לשנת 2012[1] 13:54
3 מיס טסמאכר (א) ניצחה את טארה קרב יחידים על אליפות נשות הנוקאאוטס של TNA[1] 06:55
4 זימה איון (א) ניצח את סנג'יי דאט קרב יחידים על אליפות ה-X דיוויז'ן של TNA[1] 11:32
5 רוב ואן דאם ניצח את מגנוס קרב יחידים[1] 10:07
6 Bad Influence (כריסטופר דניאלס וקאזריאן) (א) ניצחו את AJ סטיילס וקורט אנגל קרב זוגות על אליפות הזוגות העולמית של TNA[1] 19:30
7 ג'ף הארדי ניצח את בולי ריי קרב במסגרת שלב הגמר של סדרת באונד פור גלורי לשנת 2012[1] 12:23
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]