עד שתחפץ האהבה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עד שתחפץ האהבה
Redeeming Love
כרזת הסרט
כרזת הסרט
כרזת הסרט
מבוסס על רומן של פרנסין ריברס
בימוי די. ג'יי. קארוסו עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי מייקל סקוט, סינדי בונד
תסריט פרנסין ריברס, די. ג'יי. קארוסו עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה ג'ים פייג' עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים אביגיל קוון
טום לואיס
מוזיקה בריאן טיילר עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום רוגייר סטופרס
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה Pinnacle Peak Pictures, Mission Pictures International עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה סרטי יוניברסל
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 21 בינואר 2022
משך הקרנה 134 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט מבוסס יצירה ספרותית, מערבון, סרט רומנטי עריכת הנתון בוויקינתונים
תקציב 30 מיליון דולר
הכנסות 9.46 מיליון דולר
redeeminglovemovie.com
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

עד שתחפץ האהבהאנגלית: Redeeming Love) הוא מערבון רומנטי אמריקאי משנת 2022 בבימויו של די. ג'יי. קארוסו, עם טום לואיס ואביגיל קוון בתפקידים הראשיים.

התסריט מבוסס על רב המכר "Redeeming Love" של פרנסין ריברס (אנ') משנת 1991. זה רומן עם מסרים נוצריים על זונה לשעבר, טובת לב שהפכה לדתייה והיא עוזרת לאנשים אחרים וגם מקבלת תגמול על טוב ליבה ויש לה ילדים למרות חששותיה שלא תוכל להרות.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 1850, בתקופת הבהלה לזהב בקליפורניה בעיירה פר א דיס (שם פיקיטבי) זונה צעירה יפהפייה בשם "אנג'ל" (אביגיל קוון). היא נמצאת בבית בושת של "הדוכסית" (פמקה ינסן). מחפשי הזהב חושקים דווקא בה ועליה נערכת מדי יום "הגרלה".

אנג'ל נולדה כבת לא חוקית למיי (נינה דוברב) מגבר עשיר שזנח אותה. מיי נאלצת לעסוק בזנות ולבסוף מתה ממחלה והילדה שרה מועברת לשיקגו ושם נמסרת לסרסור ופדופיל המכנה "דוכס" (אריק דיין) שקורא לה אנג'ל (מלאך), מנצל אותה מינית והיא הופכת לזונה מבוקשת. באחד הפעמים היא שוכבת עם אביה הביולוגי כלקוח וכאשר היא מגלה לו זאת בבוקר, הוא יורה בעצמו.

אנג'ל נמלטת משיקגו ומגיעה בדרך חתחתים לפר א דיס. מייקל הוסיאה (טום לואיס) הוא חוואי צעיר וחדור אמונה נוצרית. הוא מבקש מאלוהים שיזווג לו את אשתו העתידית. כאשר הוא מגיע לפר א דיס וזוכה לביקור אצל אנג'ל הוא מציע לה נישואין למרות שהוא יודע על עברה, כי אלוהים סולח לחוטאים. אנג'ל מסרבת אבל לאחר עימותים עם ה"דוכסית", היא מסכימה. מייקל משלם את חובותיה ל"דוכסית" והיא מגיעה אתו לחווה.

לחווה מגיע גיסו האלמן פול (לוגאן מרשל-גרין) וטום שולח אותו לעיירה יחד עם אנג'ל לקנות מצרכים. אנג'ל מגלה לפול כי עברה הפלה מלאכותית ולא תוכל להרות לכן היא רוצה לעזוב. לאחר שהם מקיימים יחסים היא מגיעה לעיירה ומסתבר שבית הבושת הוצת ו"הדוכסית" וחברותיה הזונות נשרפו. היא מצטרפת לבית בושת אחר משם מוציא אותה מייקל בכוח.

היא מתחילה להתאהב במייקל אבל בגלל שהיא יודעת שלא תוכל ללדת היא בורחת שוב מגיעה לסן פרנסיסקו ועובדת שם כטבחית ואחר כך כבעלת מסעדה. העובד של "הדוכס" מזהה אותה ושורף את המסעדה בלילה, למחרת הדוכס מגיע, חוטף אותה באיומים ומאלץ אותה לעבוד עבורו בזנות. הוא מציג אותה לפני הלקוחות אבל כשהיא מגלה להם שהוא מחזיק במקום ילדות קטנות ומצליחה לחלץ אותן לעיני הקהל, הקהל מתנפל עליו ותולה אותו.

אנג'ל חוזרת בתשובה ופותחת בית מחסה לנשים. שם מוצא אותה מייקל ומשכנע אותה לבוא אליו. היא מהססת ומייקל חוזר לבדו. לבסוף היא חוזרת למייקל ומספרת לו ששמה האמיתי הוא שרה. מייקל שמר לה על הטבעת והם חוזרים ומצהירים על אהבתם.

בסוף הסרט אנו רואים כי אנג'ל בהיריון ויש גם ילד קטן וכולם נמצאים ליד הנהר ודגים ביחד.

צוות השחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם השחקן/ית שם הדמות הערות
טום לואיס מייקל הוסיאה
אביגיל קוון אנג'ל/שרה
לוגאן מרשל-גרין פול
פמקה ינסן הדוכסית
נינה דוברב מיי
אריק דיין הדוכס
מיי לי אודונל לאקי זונה
וו קקסי מיי לינג זונה

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]