לדלג לתוכן

קיאנה ג'יימס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
קיאנה ג'יימס
Kiana James
לידה 23 במאי 1997 (בת 27)
סו סיטי, איווה, ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שם במה קיאנה ג'יימס
קיילה אינלאי
צ'טינה קאי
גובה 1.73 מטר
לאום אמריקאי
קריירה מקצוענית 11 בספטמבר 2021 – הווה (שנתיים)
מאמנים שון ספירס
טיילר בריז
ליגות WWE
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

קיילה קליגנסמית'אנגלית: Kayla Klingensmith; שמה לפני הנישואים אינלאי; נולדה ב-1 במאי 1999) הידועה יותר בשם הבמה שלה, קיאנה ג'יימס היא מתאבקת אמריקאית, המופיעה בארגון ההיאבקות WWE בתוכנית הדגל Raw. ג'יימס זכתה באליפות זוגות הנשים של NXT.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קיילה אינלאי נולדה ב-23 במאי 1997. היא למדה בתיכון המזרחי של סו סיטי ולאחר מכן סיימה את לימודיה באוניברסיטת מורנינגסייד בשנת 2019 עם תואר במדעים.[1]

קריירת היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

תחילת הקריירה (2021–2022)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-21 בספטמבר 2021 בפרק של התוכנית AEW Dark, ערכה אינלאי את קרב הבכורה שלה בארגון ההיאבקות All Elite Wrestling‏ (AEW) תחת שם הבמה צ'טינה קאי, כשבאותו הקרב היא הפסידה לבאני.

WWE‏ (2022–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

NXT‏ (2022–2024)[עריכת קוד מקור | עריכה]

אינלאי התאבקה לראשונה בקרב עבור ארגון ההיאבקות ה-WWE תחת שמה במציאות, קיילה אינלאי ב-1 בפברואר 2022 בפרק של התוכנית NXT, כשהפסידה לסראי. אינלאי יצרה לעצמה דמות של אשת עסקים בעלת אופי שאינו חביב על הקהל, כשהופיעה תחת שם הבמה קיאנה ג'יימס.[דרוש מקור] הופעת הבכורה שלה בזירה תחת שם במה זה הגיעה ב-17 במאי במסגרת טורניר הפריצה לנשים של NXT, כאשר היא הפסידה לרוקסן פרז כבר בסיבוב הראשון. ב-19 ביולי בפרק של התוכנית NXT, ג'יימס השתתפה בבאטל רויאל בן עשרים משתתפות אשר קבע את הטוענת לכתר לאליפות הנשים של NXT, שבו היא הספיקה להדיח את פלון הנלי לפני שהודחה על ידי ניקיטה ליונס. לאחר מכן, ג'יימס פתחה בפיוד עם אותה ליונס לאחר שהיא העליבה אותה על הנראות שלה; לעומת זאת, היא הפסידה לה ב-9 באוגוסט בפרק של התוכנית NXT, ובקרב זוגות ביחד עם אריאנה גרייס לליונס וזואי סטארק ב-13 בספטמבר בפרק של התוכנית NXT. ג'יימס נכנסה לפיוד עם הנלי שבו האחרונה הימרה על הבר של ההורים שלה נגד ההצעה שג'יימס הציעה לה. ב-29 בנובמבר בפרק של התוכנית NXT, ג'יימס גברה על הנלי. באירוע NXT Deadline, שנערך ב-10 בדצמבר, ג'יימס השתתפה בקרב האיירון סורבייבר אשר את הטוענת לכתר לאליפות הנשים של NXT, שבה החזיקה באותה העת מנדי רוז. מנגד, בקרב זה פרז יצאה עם ידה על העליונה. ב-27 בדצמבר בפרק של התוכנית NXT, הפיוד בין ג'יימס להנלי הגיע לקיצו לאחר שג'יימס הפסידה לאחרונה בקרב על הבר שברשותה.

בפרק הספיישל NXT New Year's Evil, שנערך ב-10 בינואר 2023, ג'יימס לקחה חלק בבאטל רויאל בן עשרים משתתפות אשר קבע את הטוענת לכתר לאליפות הנשים של רוקסן פרז, שבו היא הודחה על ידי ליירה ואלקיריה. ב-5 בפברואר במסגרת האירוע NXT Vengeance Day, ג'יימס ופלון הנלי ניצחו בקרב זוגות את קטאנה צ'ייס וקיידן קרטר וכתוצאה מכך זכו באליפות זוגות הנשים של NXT, זכייה שביססה את דמותה של ג'יימס כטובה בפעם הראשונה. ב-1 באפריל באירוע NXT Stand & Deliver, ג'יימס והנלי הפסידו את חגורות האליפות לאלבה פייר ואיילה דאון. ב-25 באפריל בפרק של התוכנית NXT, לאחר שג'יימס וברוקס ג'נסן נוצחו על ידי ג'וש בריגס ופלון הנלי, ג'יימס נטשה את ג'נסן, מעשה שהוביל את ג'נסן לשוב אל בריגס והנלי והחזיר בפועל את ג'יימס לבעלת אופי בלתי חביב בפני הצופים. ב-9 במאי בפרק של התוכנית NXT, במסגרת הסיבוב הראשון של הטורניר על אליפות הנשים הפנויה של NXT, ג'יימס הודחה על ידי ליירה ואלקיריה. חרף הפסדה, ג'יימס ניצחה בקרב מרובע אשר קבע את הטוענת לכתר לאליפות הנשים ב-29 באוגוסט בפרק של התוכנית NXT. שבוע לאחר מכן, היא קיבלה את הקרב המיוחל על התואר, שבו היא נחלה הפסד לאלופת הנשים דאז, טיפאני סטרטון.

מעתה ואילך, היא נכנסה לפיוד קצר עם אלופת הנשים של NXT, בקי לינץ' ואף עזרה לטיפאני סטרטון בתקיפות שלה על האלופה. השתיים הפסידו בקרב זוגות ללינץ' וליירה ואלקירייה ב-19 בספטמבר בפרק של התוכנית NXT. לאחר סיום פיוד זה, היא נקלעה ליריבות מול רוקסן פרז, לאחר שהיא תקפה את האחרונה, כשהפסידה לאסקה ב-10 באוקטובר בפרק של התוכנית NXT. בלילה הראשון של פרק הספיישל NXT Halloween Havoc, ג'יימס נחלה הפסד לרוקסן פרז. ב-14 בנובמבר בפרק של התוכנית NXT, ג'יימס הפריעה בקרב העפלה של פרז לאתגר האיירון סורבייבר במסגרת האירוע NXT Deadline ואף הצליחה לעזור ללאש לג'נד להשיג את הניצחון בקרב. שבועיים לאחר מכן, ג'יימס הפסידה בקרב העפלה שלה לקלאני ג'ורדן, כאשר פרז גרמה להסחת דעתה של ג'יימס. באירוע Deadline, שנערך ב-9 בדצמבר, ג'יימס ניצחה את פרז בקרב כלוב לאחר עזרה מצידה של איזי דיים. באירוע NXT Stand & Deliver, שנערך ב-6 באפריל, ג'יימס ודיים הצטוותו לג'ייסי ג'יין לקרב שלוש נגד שלוש מול תיה הייל, פלון הנלי וקלאני ג'ורדן, כשהאחרונות הן אלו שיצאו עם ידן על העליונה. בפרק העוקב של התוכנית NXT, ג'יימס ודיים ניצחו את הנלי וג'ורדן בקרב זוגות, שהיה הקרב האחרון של ג'יימס עבור NXT.

Raw‏ (2024–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

בלילה הראשון של הדראפט של ה-WWE, שהתקיים ב-26 באפריל 2024 בפרק של התוכנית סמאקדאון, ג'יימס הועברה למותג Raw. ב-3 ביוני בפרק של התוכנית Raw, ג'יימס ניצחה את נטליה בקרב הבכורה שלה ברוסטר הראשי.

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הישגים במגזין ההיאבקות Pro Wrestling Illustrated – PWI
    • PWI דירג אותה במקום ה-166 מתוך 250 המתאבקות הטובות ביותר לשנת 2023

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]