ראקל גונזלס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ראקל רודריגז
Raquel González
לידה 12 בינואר 1991 (בת 33)
לה פריה, טקסס, ארצות הברית
שם במה ראקל גונזלס
ראקל רודריגז
ריינה גונזלס
ויקטוריה גונזלס
משקל 80 ק"ג
גובה 1.86 מטר
לאום אמריקאי
קריירה מקצוענית ספטמבר 2014 – הווה (כ־9 שנים ו־28 שבועות)
מאמנים בן גלבאן
ג'ורג' דה לה איילה
ריצ'רד אלמן
Performance Center
ליגות WWE
תרגילי סיום הטחאנה בומב

ויקטוריה גונזלסאנגלית: Victoria González; נולדה ב-12 בינואר 1991) הידועה יותר בשם הבמה שלה, ראקל רודריגז היא מתאבקת אמריקאית ממוצא מקסיקני, המופיעה בארגון ההיאבקות WWE בתוכנית הדגל Raw. גונזלס היא דור שני בהיאבקות מקצועית, בתו של המתאבק ריק (ריקי) גונזלס.

קריירת היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

WWE[עריכת קוד מקור | עריכה]

טורניר הנשים לזכר מאי יאנג (2016–2018)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-25 באוקטובר 2016, דווח שגונזלס חתמה על חוזה ב-WWE ונשלחה ל-WWE Performance Center.[1] היא ערכה את הופעת הבכורה בזירה ב-20 בינואר 2017 במסגרת מופע של NXT שאינו שודר בטלוויזיה, כאשר היא השתתפה בקרב באטל רויאל בן תריסר מתאבקות תחת שמה האמיתי. ב-3 במאי בפרק של התוכנית NXT, גונזלס רשמה את הקרב הטלוויזיוני הראשון שלה, ובו היא הודחה במהלך באטל רויאל אשר קבע את זהות הטוענת לכתר לאליפות הנשים של NXT. תחת שם הבמה ריינה גונזלס, היא השתתפה בטורניר הנשים לזכר מאי יאנג לשנת 2017, שבו היא הודחה על ידי ניקול סבוי כבר בסיבוב הראשון; קרב ששודר ב-28 באוגוסט. גונזלס השתתפה גם בטורניר של שנת 2018, ובו היא הודחה פעם נוספת בסיבוב הראשון, הפעם על ידי קייסי קטנזארו.

הציוות לדקוטה קאי (2020–2021)[עריכת קוד מקור | עריכה]

באירוע NXT TakeOver: Portland, שנערך ב-16 בפברואר 2020, גונזלס הופיעה לראשונה מאז טורניר הנשים לזכר מאי יאנג תחת שם במה חדש, ראקל גונזלס. היא הפריעה בקרב הרחוב בין דקוטה קאי לטיגן נוקס והטיחה את נוקס אל שולחן, מה שאיפשר לקאי להצמיד את נוקס לניצחון; מעשה זה הגדיר את דמותה של גונזלס כרעה. לאחר אירוע זה, גונזלס הפכה לשומרת הראש של קאי, כאשר היא עוזרת לה לנצח בקרבות שלה. הקרב הראשון שלה במסגרת אירוע שלם וצפה הגיע ב-7 ביוני במסגרת האירוע NXT TakeOver: In Your House, שבו הצטוותה לדקוטה קאי וקנדיס לאריי בהפסדן בקרב שלוש נגד שלוש לטיגן נוקס, מיה יים ושוטצי בלאקהארט. בספיישל NXT Halloween Havoc, שנערך ב-28 באוקטובר, גונזלס נחלה הפסד לריאה ריפלי. ב-2 בדצמבר, גונזלס הפסידה לשוטצי בלאקהארט בקרב אשר קבע מי תחזיק ביתרון של כניסת מתאבקת ראשונה בכל סבב כניסות מקבוצת בלאקהארט/קנדיס באירוע NXT TakeOver: WarGames. באירוע זה, שנערך ארבעה ימים לאחר מכן, קבוצת קנדיס (קנדיס לאריי, דקוטה קאי, ראקל גונזלס וטוני סטורם) ניצחה את קבוצת שוטצי (שוטצי בלאקהארט, אמבר מון, ריאה ריפלי ואיאו שיראי) במסגרת קרב ה-WarGames. בפרק העוקב של התוכנית NXT שלושה ימים לאחר מכן, גונזלס ניצחה בקרב יחידים את אמבר מון. בספיישל NXT New Year's Evil, שנערך ב-6 בינואר 2021, גונזלס ניצחה את ריאה ריפלי בקרב מי שעומדת אחרונה. ב-27 בינואר, גונזלס ודקוטה קאי ניצחו את אלייה וג'סי קמאה בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות לזכר דאסטי רודס הראשון בתולדות הארגון. שבוע לאחר מכן, השתיים גברו על קיידן קרטר וקייסי קטנזארו בשלב חצי הגמר על מנת להעפיל לגמר. גמר זה, שנערך ב-14 בפברואר במסגרת האירוע NXT TakeOver: Vengeance Day הפגיש את קאי וגונזלס ואת אמבר מון ושוטצי בלאקהארט לקרב שבו קאי וגונזלס גברו על האחרונות וכתוצאה מכך הפכו למחזיקות הראשונות בגביע טורניר הזוגות לזכר דאסטי רודס לנשים. בעקבות זכייתן, השתיים קיבלו קרב עתידי על אליפות זוגות הנשים של ה-WWE, שנערך ב-3 במרץ, ובו הם הפסידו באופן מעורר מחלוקת לאלופות, ניה ג'קס ושיינה בייזלר. שבוע לאחר מכן, כתוצאה מצורת ההפסד, הג'נרל מנג'ר של NXT, ויליאם ריגל, הציג בפניהן את אליפות זוגות הנשים של NXT ואף הכתיר אותן לאלופות הזוגות הראשונות. לעומת זאת, כבר באותו הערב, הן הפסידו את חגורות האליפות לאמבר מון ושוטצי בלאקהארט. ב-24 במרץ, גונזלס ודקוטה קאי גברו על איאו שיראי וזואי סטארק. שבוע לאחר מכן, גונזלס ניצחה בקרב יחידים את סטארק.

אלופת הנשים של NXT והפיוד עם דקוטה קאי (2021–2022)[עריכת קוד מקור | עריכה]

בלילה הראשון של האירוע NXT TakeOver: Stand & Deliver, שנערך ב-7 באפריל, גונזלס ניצחה את איאו שיראי וזכתה באליפות הנשים של NXT. ב-11 במאי, גונזלס הגנה בהצלחה על תוארה מול מרסדס מרטינז. ב-25 במאי, גונזלס ודקוטה קאי הפסידו לאמבר מון ושוטצי בלאקהארט. באירוע NXT TakeOver: In Your House, שנערך ב-13 ביוני, גונזלס הגנה בהצלחה על תואר לאחר שניצחה את אמבר מון. ב-20 ביולי, גונזלס רשמה הגנה מוצלחת על התואר, כאשר היא ניצחה את זאיה לי. באירוע NXT TakeOver 36, שנערך ב-22 באוגוסט, גונלס רשמה הגנה מוצלחת על התואר, כשגברה על שותפתה לשעבר, דקוטה קאי. ב-28 בספטמבר בפרק של התוכנית NXT 2.0, גונזלס הגנה על תוארה בהצלחה מול פרנקי מונייה, אך לאחר הקרב היא הותקפה על ידי קבוצת טוקסיק אטרקשן (מנדי רוז, ג'יג'י דולין וג'ייסי ג'יין). בפרק הספיישל NXT Halloween Havoc, שנערך ב-26 באוקטובר, גונזלס הפסידה את תוארה למנדי רוז, זאת לאחר שדמות מסתורית הכתה את גונזלס בגבה בעזרת את; דמות זו נחשפה לאחר מכן כדקוטה קאי. באירוע NXT WarGames, שנערך ב-5 בדצמבר, גונזלס ביחד עם קורה ג'ייד, איאו שיראי וקיי לי ריי ניצחו את דקוטה קאי וטוקסיק אטרקשן במסגרת קרב ה-WarGames המסורתי. ב-21 בדצמבר בפרק של התוכנית NXT 2.0, גונזלס גברה על דקוטה קאי בקרב רחוב. בפרק הספיישל NXT New Year's Evil, שנערך ב-4 בינואר 2022, גונזלס כשלה בניסיונה להפוך בפעם השנייה לאלופת הנשים לאחר שהפסידה למנדי רוז בקרב משולש אשר כלל בנוסף את קורה ג'ייד. ב-1 בפברואר בפרק של התוכנית NXT 2.0, גונזלס ניצחה בקרב יחידים את קורה ג'ייד. במופע המקדים לאירוע NXT Stand & Deliver, שנערך ב-2 באפריל, קאי וגונזלס זכו באליפות זוגות הנשים של NXT בפעם השנייה בקריירה שלהן לאחר שגברו על טוקסיק אטרקשן (ג'יג'י דולין וג'ייסי ג'יין). לעומת זאת, תקופת כהונתן נמשכה כשלושה ימים לאחר שהפסידו בקרב החוזר בפרק העוקב של התוכנית. קרב זה התברר כאחרון של גונזלס במותג.

סמאקדאון (2022–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-8 באפריל בפרק של התוכנית סמאקדאון, גונזלס הופיעה בקטע מאחורי הקלעים, עתה תחת שם במה חדש, ראקל רודריגז. ב-13 במאי, רודריגז נענתה בחיוב לאתגר הפתוח שהציבה אלופת הנשים של סמאקדאון, רונדה ראוזי על חגורת האליפות שלה; מנגד, רודריגז נחלה הפסד בקרב בין השתיים. שבוע לאחר מכן, רודריגז גברה על שוטצי. ב-17 ביוני, רודריגז ניצחה את שיינה בייזלר וכתוצאה מכך העפילה לקרב הכסף בבנק של הנשים באירוע כסף בבנק. באירוע עצמו, היא כשלה בניסיונה לזכות במזוודה, זאת לאחר שליב מורגן ניצחה. ב-22 ביולי, רודריגז ניצחה את סוניה דוויל. ב-29 באוגוסט בפרק של התוכנית Raw, רודריגז ביחד עם אלייה, עימה צוותה בטורניר להכתרת אלופות זוגות הנשים החדשות של ה-WWE, ניצחו את דקוטה קאי ואיאו סקיי כדי לזכות באליפות זוגות הנשים הפנויות של ה-WWE. כתוצאה מניצחון זה, היא הפכה למתאבקת הראשונה שהחזיקה באליפות הנשים של NXT, זוגות הנשים של NXT וזוגות הנשים של ה-WWE. מנגד, תקופת כהונתן כאלופות הזוגות הגיעה לקיצה לאחר 14 ימים בלבד לאחר שהפסידו לאותן קאי וסקיי ב-12 בספטמבר בפרק של התוכנית Raw. ב-16 בספטמבר בפרק של התוכנית סמאקדאון, רודריגז הפסידה לביילי. ב-21 באוקטובר, רודריגז ושוטצי כשלו בניסיונן לזכות באליפות זוגות הנשים של ה-WWE לאחר שהפסידו ל-Damage CTRL (דקוטה קאי ואיאו סקיי). ב-30 בדצמבר, רודריגז לא הצליחה לזכות באליפות הנשים של המותג סמאקדאון לאחר שהפסידה לרונדה ראוזי כתוצאה מהכנעה. ב-4 בספטמבר, רודריגז ניצחה את צ'לסי גרין.

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא ראקל גונזלס בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]