רקל זימרמן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
רקל זימרמן
Raquel Zimmermann
רקל זימרמן, 2008
רקל זימרמן, 2008
רקל זימרמן, 2008
לידה 6 במאי 1983 (בת 40)
בון רטירו דו סול, ברזיל עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ברזילברזיל ברזיל
raquelzimmermann.com
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

רקל זימרמןפורטוגזית: Raquel Zimmermann; נולדה ב-6 במאי 1983) היא דוגמנית ברזילאית.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רקל זימרמן נולדה בבון רטירו דו סול, ברזיל.[1]

זימרמן התגלתה על ידי סוכן דוגמנות בפורטו אלגרה, ברזיל, בהיותה בת 14, והחלה לדגמן ביפן ובפריז. מעט אחרי כן, בספטמבר 2000, ליהק אותה סטיבן מייסל לשער של ווג איטליה, והקריירה שלה נסקה.

זימרמן דגמנה בפרסומות עבור בלנסיאגה, בלומינגדיילס, קאוואלי ג'ינס, צ'רוטי, Chanel eyewear, קלואה, כריסטיאן דיור, CK by Calvin Klein, קליירול, דולצ'ה וגבאנה, Dsquared, עמנואל אונגרו, אסקאדה, פנדי, גאפ, גוצ'י, ג'ורג'ו ארמאני, H&M, הרמה, הוגו בוס, לואי ויטון, Lanvin, MAC Cosmetics, מקס פקטור, ניימן מרקוס, פראדה, רוברטו קוואלי, שיאצי צ'ן, ולנטינו, ורסצ'ה והופיעה בקביעות בווג אמריקה, ווג צרפת, ווג איטליה, W, הרפרס בזאר, Visionaire, POP ו-Self Service.[2] היא גם הופיעה בתוכנית האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט בשנים 2002, 2005 ו-2006.

זימרמן הופיעה על שער מגזינים רבים, כמו ווג (ברזיל, ארצות הברית, איטליה, צרפת, יפן, סין, יוון, גרמניה, רוסיה), הרפרס בזאר, Elle, ‏ Numéro L'Officiel, מארי קלייר, i-D, V ו-i-D, V.

במאי 2007 בגיליון 2007 של ווג ארצות הברית היא דגמנה בשער ביחד עם עמיתותיה הדוגמניות דואוצן קרוס, קרוליין טרנטיני, הילרי רודה, אלכסנדרה פיבוברובה, אגינס דיין, קוקו רוצ'ה, ג'סיקה סטאם, צ'אנל אימן ולילי דונלדסון בתור הדור החדש של דוגמניות העל. [3]

לאחרונה הופיעה זימרמן על שער כתב העת V ובפרסומת הטלוויזיה הראשונה מאז ומעולם לגוצ'י עבור הבושם החדש שלהם Gucci by Gucci, לצד פריה בהה אריקסן ונטשה פולי בבימויו של דייוויד לינץ'.

זימרמן דורגה במקום הראשון באתר דירוג הדוגמניות הבינלאומי .models.com[4] מדצמבר 2007 עד פברואר 2010. בזכות הזמן הארוך בו הופיעה בראש הדירוג היא נמצאת כעת (2010) במקום ה-13 ברשימת מאה אייקוני דוגמניות העל של כל הזמנים. היא דגמנה לאחרונה בפרסומות עבור H&M, Fendi, Lanvin, Printemps ורוברטו קאוואלי כמו גם הופיעה ביוני 2008 על השער של Elle ברזיל, גיליון יולי 2008 של ווג יפן ו-Numéro טוקיו ועל השער של גיליון אוגוסט של ווג הסיני. היא דגמנה לשער של ווג יפן בדצמבר 2008 ובאוקטובר 2009. היא הפנים החדשות של אוסקר דה לה רנטה עבור הפרסומת שלהם של אביב/קיץ 2009 שתכנן Craig McDean, כמו גם הפנים החדשות של מארק ג'ייקובס עבור הפרסומת של אביב/קיץ 2009 אותה צילם יורגן טלר.[דרוש מקור]

גיליון מאי 2009 של ווג האמריקני הציג אותה כאחת מהפנים של העונה לצד ליה קבדה, לרה סטון, נטשה פולי, קרוליין טרנטיני, ג'ורדן דאן, נטליה וודיאנובה, אנה יאגוג'ינסקה, ואיזבלי פונטאנה.

ווג פריז הכליל אותה כאחת משלושים הדוגמניות של שנות האלפיים.[5]

היא נשואה לצלם רוי סנצ'ז בלאנקו. הם מתגוררים כעת בניו יורק.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא רקל זימרמן בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]