שושלת (סדרת טלוויזיה, 2017) - דמויות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שושלתאנגלית: Dynasty) היא אופרת סבון אמריקאית המבוססת על אופרת סבון באותו השם ששודרה בשנות ה-80.

סמליל הסדרה

העונה הראשונה מציגה את דמויותיהם של פאלון קרינגטון (אליזבת גיליס), בלייק קרינגטון (גראנט שואו) וארוסתו, קריסטל פלורס (נטלי קלי), ג'ף קולבי (סאם אדגוק), סאמי ג'ו (רפאל דה לה פואנטה), סטיבן קרינגטון (ג'יימס מק'יי), רב המשרתים ג'וזף אנדרס (אלן דייל) ואת נהגם הפרטי של משפחת קרינגטון, מייקל קולהיין (רוברט כריסטופר ריילי). בהמשך העונה, מוצגת דמותה של אשתו לשעבר של בלייק, אלקסיס קרינגטון (ניקולט שרידן), אמם המנוכרת של סטיבן ופאלון.

העונה השנייה מציגה את דמויותיהם של קריסטל ג'נינגס (אנה ברנדה קונטררס), בתו של ג'וזף, קירבי אנדרס (מדיסון בראון), ואת אדם קרינגטון (סאם אנדרווד), בנם הבכור של בלייק ואלקסיס שנחטף בינקותו.

סקירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שחקן/שחקנית דמות עונות
עונה ראשונה עונה שנייה עונה שלישית
תפקיד ראשי
אליזבת גיליס פאלון קרינגטון ראשי
נטלי קלי סיליה מצ'אדו/קריסטל פלורס-קרינגטון ראשי
גראנט שואו בלייק קרינגטון ראשי
ג'יימס מקיי סטיבן קרינגטון ראשי [א]
רוברט כריסטופר ריילי מייקל קולהיין ראשי
סאם אדגוק ג'ף קולבי ראשי
רפאל דה לה פואנטה סאמי ג'ו ג'ונס ראשי
אלן דייל ג'וזף אנדרס ראשי
ניקולט שרידן אלקסיס קרינגטון משני ראשי[ב]
איילין הנדריקס ראשי
אנה ברנדה קונטררס קריסטל ג'נינגס ראשי
דניאלה אלונזו ראשי
מדיסון בראון קירבי אנדרס ניצבת ראשי
סאם אנדרווד אדם קרינגטון ראשי[ג]
אדם האבר ליאם רידלי משני ראשי
מייקל מישל דומיניק דוורו משני ראשי
תפקיד משני
ניק וקסלר מתיו בלייזדייל משני
בריאנה בראון קלאודיה בלייזדייל משני
ואקימה הוליס מוניקה קולבי משני
דייב מלאדונדו וילי סנטיאגו משני
מייקל ביץ' אהרון סטנספילד משני
אלנה טובר איריס מצ'אדו משני
קיי. ג'יי. סמית קורי רקס משני
מייקל פטריק ליין טד דינארד משני
ארנטיה ווקר לאולה קולהיין משני
דריל בוקר ג'יימס קולהיין משני
לואיס פרננדז אלחנדרו סילבה משני
ביל סמיטרוביץ' תומאס קרינגטון משני
חכים קיאה-קזים ססיל קולבי משני
קלי רתרפורד מליסה דניאלס משני אורח
ג'יי. ר. קאסיה ריק מוראלס משני
בראט אטונלו האנק סאליבן משני
קתרין לנאסה איידה סטון משני
  1. ^ ג'יימס מקיי קיבל קרדיט ראשי עד 2.10, ולאחר מכן הופיע כאורח ב-2.22
  2. ^ שרידן קיבלה קרדיט של דמות ראשית עד 2.15, ולאחר מכן פרשה מטעמים אישיים, וגילום דמותה של אלקסיס נלקח על ידי גיליס בין הפרקים 2.17-2.19, עם קרדיט של דמות אורחת.
  3. ^ דמותו של אדם מופיע בתפקיד ראשי החל מאמצע העונה השנייה.

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

פאלון קרינגטון[עריכת קוד מקור | עריכה]

יורשת האימפריה המשפחתית "קרינגטון אטלנטיק", שאינה מרוצה מאירוסיו של אביה, בלייק, לקריסטל פלורס, וזועמת לאחר שבלייק נותן לקריסטל את הקידום לו ייחלה לעצמה. משכך, פאלון ממנפת את עצמה כיריבתו העסקית של אביה, עם גיבוייו של אויבה של אביה, ג'ף קולבי. בהיותה אדישה למשיכתו של ג'ף אליה, פאלון מנהלת קשר מיני עם הנהג המשפחתי, מייקל קולהיין.

קריסטל פלורס-קרינגטון[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראש מחלקת יחסי הציבור של "קרינגטון אטלנטיק", שמתארסת ולאחר מכן מתחתנת עם בלייק ובכך מציבה את עצמה על הכוונת של בתו, פאלון. קריסטל היא המאהבת לשעבר של מתיו בלייזדייל שנהרג לאחר התפוצצות חשודה באתר הקידוח של קרינגטון. בהמשך, קריסטל - שמתגלה ששמה האמיתי הוא סיליה מאצ'דו - מנסה גם להסתיר פרטים מסוימים על עברה מבלייק, אך הגעתו של אחיינה, סאם ג'ונס, מקשה עליה. נורתה למוות בסוף העונה הראשונה על ידי קלאודיה בלייזדייל

בלייק קרינגטון[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראש האימפריה "אטלנטיק קרינגטון" שנישא למנהלת יחסי הציבור שלו, קריסטל פלורס, שמעמידה את משפחתו במרכז שערורייה כאשר מאהבה לשעבר של קריסטל, מתיו בלייזדייל, נהרג בפיצוץ חשוד באחד מאתרי הקידוח שלו. בנוסף, לבלייק יש מערכת יחסים מסובכת עם בנו, סטיבן, שמתנגד לפוליטיקה הקפיטליסטית ולטקטיקה העסקית שלו.

סטיבן קרינגטון[עריכת קוד מקור | עריכה]

בנו הליברלי וההומוסקסואל של בלייק שמקדיש את עצמו לגורמים סביבתיים והומניטריים, שמנוגדים לעיתים קרובות לאינטרסים העסקיים של אביו. סטיבן מתחיל לנהל רומן עם סאם, ובהמשך מגלה שהוא למעשה אחיינה של קריסטל. בהמשך, סטיבן מגלה שאביו הביולוגי הוא ג'וזף אנדרס ולא בלייק.

מייקל קולהיין[עריכת קוד מקור | עריכה]

נהגו הפרטי של בלייק, אהובה של פאלון ויד ימינה הבלתי רשמי; רק לאחר שהם נפרדים, פאלון מבינה שהיא באמת אוהבת אותו והשניים חוזרים להיות זוג.

ג'ף קולבי[עריכת קוד מקור | עריכה]

חברה לשעבר לספסל הלימודים של פאלון, ועובדו לשעבר של בלייק. לאחר שבית המשפט קבע שהתוכנה עליה עבד שייכת למעשה לבלייק, ג'ף מעולם לא סלח לו על "הבגידה" הזאת. ג'ף מסכים לממן את העסק החדש של פאלון על מנת להיות קרוב אליה, אך סובל מחוסר יכולתה לראות את ערכו כשותף וכשווה לה. בהמשך, ג'ף מגלה שאמו, מילי קוקס (דומיניק דוורו), היא למעשה אחותו למחצה של בלייק קרינגטון, מה שהופך אותו לבן קרינגטון באופן לא רשמי.

סמואל ג'וזיה "סאמי ג'ו" ג'ונס[עריכת קוד מקור | עריכה]

אחיינה האופטימיסטי של קריסטל, שהופך לבן זוגו של סטיבן. נוכחותו של סאם באחוזת קרינגטון מפחידה את קריסטל ומקשה עליה, וזאת מכיוון שהוא מכיר את עברה המפוקפק. בהמשך, סאם מתיידד עם אנדרס ונהיה לבן לווייתו הקרוב.

ג'וזף אנדרס[עריכת קוד מקור | עריכה]

רב המשרתים המגונן של אחוזת קרינגטון, שמאוים מנוכחותה של קריסטל בתור הגבירה החדשה של האחוזה, וכמו כן, מנוכחותו של אחיינה, סאם.

אלקסיס קרינגטון[עריכת קוד מקור | עריכה]

גרושתו של בלייק ואמם המנוכרת של סטיבן ופאלון, שמופיעה שוב לאחר היעדרות ארוכת שנים בהלווייתו של תומאס קרינגטון, ובהמשך הופכת לאויבתה של בתה, פאלון.

קריסטל ג'נינגס[עריכת קוד מקור | עריכה]

האישה ממנה סיליה מצ'אדו קיבלה את זהותה כקריסטל. קריסטל באה אטלנטה על מנת להציע את תנחומיה לבלייק, ובמהרה השניים מתאהבים ואף מתארסים.

קירבי אנדרס[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתו המרוחקת של אנדרס שמגיעה לאחוזת קרינגטון לאחר שהוזמנה על ידי סאם לחתונתו עם סטיבן. לאחר הגעתה, אנדרס משתדל לשמור על קירבי מרוחקת מבני משפחת קרינגטון, לאור אורח חייה הפראי וחוסר אמונו בה.

אדם קרינגטון[עריכת קוד מקור | עריכה]

בנם הבכור של בלייק ואלקסיס, שנחטף בינקותו. לאחר ששיטה בסטיבן בפריז בשם הבדוי "ד"ר מייק האריסון", אדם מגיע לאטלנטה לחפש את החיים ואת המשפחה שנמנעו ממנו.

ליאם רידלי[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמותו של ליאם רידלי מופיעה לראשונה כשפאלון מסדרת אותו כדייט עבור סאם לחתונתה המזויפת עם ג'ף, מה שגרם לסטיבן לקנא. בפני סאם, ליאם מודה שהוא לא הומו, ומעודד אותו לחזר אחרי סטיבן. עם תום הטקס, פאלון מודיעה לג'ף שנישואיהם אינם חוקיים מאז שהיא פגשה ונישאה לליאם בלילה הקודם בבית העירייה. אף על פי שביטול הנישואים שלהם נמצא בהליכים, ליאם מסכים להשתתף בהלוויה של סביה של פאלון, תומאס קרינגטון. לאחר מכן, ליאם עוזר לפאלון לנסות לרמות את אמה, אלקסיס, ליאם והשניים מתנשקים. עם זאת. אלקסיס מגלה לפאלון שליאם הוא למעשה עיתונאי בשם ג'ק לואדן שמתעד חיי משפלה עשירה ומקבל על כך תשלום של 6 מיליון דולר, מה שגורם לפאלון הזועמת לזרוק אותו בשל המחשבה כי הוא כותב על משפחתה. בתגובה, ליאם מעניק לאלקסיס את כתב היד שלו - שמספר למעשה על משפחתו שלו - על מנת שתמסור אותו לפאלון, אבל היא שורפת אותו במקום. בסיום העונה, ליאם מופיע בחתונתם של סטיבן וסאם, ומגלה לפאלון שהוא מאוהב בה. או אז, הוא מגלה לה כי כתב היד שלו עסק למעשה במשפחתו העשירה, משפחת ואן קירק מניו יורק, ופאלון מתעמתת עם אלקסיס.

בעונה השנייה, פאלון מנהלת משא ומתן למכירת "קרינגטון אטלנטיק" לדודו של ליאם, מקס ואן קירק, אך לצורך כך היא נאלצת להעמיד פנים שהיא עדיין נשואה לליאם. כשהיא חושדת שמייקל בוגד בה, פאלון כמעט שוכבת עם ליאם. ליאם מציב בפני פאלון אולטימטום, ובסופו של דבר היא בוחרת ביחסיה עם מייקל על פני ליאם. עם זאת, בהמשך, פאלון ומייקל פונים לליאם בבקשת עזרה בגישה לקבצים של ואן קירק, שהם מקווים שיוכיחו שמקס עמד מאחורי הברחת הסמים ויוציאו את מייקל מהכלא. אף על פי שהוא מסרב בהתחלה, ליאם מסכים לעזור. אחרי שפאלון נפרדת ממייקל מכיוון שהיא אינה מרגישה שהיא יכולה לסמוך עליו, היא מבקרת את ליאם, אך מגלה אישה אחרת בדירתו. בתגובה, פאלון לוקחת לטיול בנות את מוניקה, קריסטל, קירבי וסאם במטרה לרגל אחרי ליאם, אשר נמצא באותו אתר הסקי באיידהו עם חברתו החדשה, אשלי; ושם פאלון מבקשת מליאם הזדמנות נוספת והלה מסרב לה. לאחר שליאם מגלה שפאלון וחברותיה התעללו באשלי, הוא זועם ואומר לה שהוא לא מעוניין לראות אותה שוב. עם זאת, פאלון קונה את חברת ההוצאה לאור שאחראית להפצת הרומן החדש של ליאם, מתוך כוונה להרוס את הספר, עד שהיא קוראת אותו, ונרגשת לגלות שהוא מבוסס על מערכת היחסים שלהם. ליאם ופאלון מתפייסים וחוזרים לנהל קשר רומנטי. בסיום העונה, פאלון מציעה לליאם נישואין עם הטבעת המשפחתית שלו, שבטעות נופלת אל מעמקי האגם, אך אדם תוקף אותו ללא ידיעתה ובערפול חושים, הוא מועד אל הבריכה שבאחוזה ומאבד את הזיכרון. כשפאלון מגלה זאת היא מנסה לגרום לו להיזכר בה בכל דרך אפשרית ולבסוף הוא נזכר בה והם חוזרים להיות ביחד. חשב שהוא אבא לקויות אך בסוף מתברר שקונטר הוא אחיו מרומן של אבא שלו עם חברתו מייי התיכון.

דומיניק דוורו[עריכת קוד מקור | עריכה]

אמם של ג'ף ומוניקה קולבי ואחותו למחצה של בלייק, שנולדה בשם מילי קוקס כתוצאה מרומן של תומאס קרינגטון. עזבה את ילדיה ומשפחתה לטובת קריירה בניו יורק לפני אירועי הסדרה, אך שבה באמצע העונה השנייה במטרה לדרוש מבלייק את המימון שהבטיח לה.

דמויות משניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מתיו בלייזדייל[עריכת קוד מקור | עריכה]

מהנדס השטח של בלייק בחברת "אטלנטיק קרינגטון" ומאהבה לשעבר של קריסטל, שנפצע ולאחר מכן מת בפיצוץ באתר הקידוח במהלך הפרויקט האחרון שלו עבור בלייק לפני התפטרותו. לאחר מכן, אלמנתו, קלאודיה, מאשימה את בלייק במותו. ההתפוצצות נקבעת כחבלה, וכתוצאה מכך משפחת קרינגטון פועלת על מנת להסתיר את הקשר של קריסטל למתיו. ידידו של מתיו, וילי סנטיאגו, מספר לקריסטל כי לפני מותו, מתיו דחה את הצעתו של בלייק לעבור לעבוד עבורו בסין. במקביל, פאלון מדליפה את קלטת הסקס שלו ושל קריסטל. לאחר שהיא מאיימת על משפחת קרינגטון באיומי אקדח, קלאודיה מודה בכך שתכננה את הפיצוץ שהרג את מתיו, אם כי גרמה למותו בשוגג. קלאודיה נעצרת, ובעזרתו של מפקד המשטרה סטנספילד, בלייק שולח את קלאודיה לבית הבראה ובמקום לכלא, שם מתגלה לכאורה שמתיו לא מת בעודו מבקר את קלאודיה בבית ההבראה ומשכנע אותה לנקום במשפחת קרינגטון. בסיום העונה. מתיו עוזר לקלאודיה להימלט מבית ההבראה והם חודרים לאחוזה, שם קלאודיה מתעמתת עם קריסטל בעזרת אקדח. מתיו פוסע ביניהן בזמן שקלאודיה יורה, ואו אז מתגלה שמתיו היה יציר דמיונה, וקריסטל נפצעת אנושות.

המפיקה בפועל סאלי פטריק. אמרה על עיצובו המחודש של הדמות:

אחת ההחלטות הגדולות שהיו עלינו לעשות כאשר איתחלנו את שושלת הייתה מה לעשות עם מת'יו בלייזדייל... מת'יו נשאר שוב ושוב מאהבה של קריסטל, ובעוד שאהבנו את החלק הזה של הרקע של קריסטל ואהבנו את אשתו המעורערת של מת'יו, קלאודיה, הוא לא הכניס הרבה לסדרה המקורית חוץ מסיפורים עסקיים, והזוג שפירו עודדו אותנו להתמקד יותר במשפחה מאשר בעסקים. אז, כשהתבוננתי בפיילוט של שושלת המקורית, ישנה את החבלה שבלייק תיכנן, על מנת להוזיל את המחיר על מנת שיוכל לקפוץ ולרכוש אותו מתחת למתחרה שלו. ההבנה הזו גורמת לוולטר לנקרשים (ווילי בגרסה שלנו) להתפרץ לחתונתם של הזוג קרינגטון עם אקדח. בגרסה שלנו, התחושה דרמטית (סבונית) נוצרה מכך שמת'יו נפצע בתאונה, ואשתו, קלאודיה, נשלחת אל מפתן דלתם של משפחת קרינגטון כדי לתת לקריסטל את הידיעה שייתכן שבעלה החדש הרג את מאהבה לשעבר. וההאשמה הזאת - והמסתורין המקיף אותה - הם מה שמכניסים אותנו לסדרה.

קלאודיה בלייזדייל[עריכת קוד מקור | עריכה]

אשתו המעורערת בנפשה של מתיו, המתאוששת מפציעה בראשה, שהותירה אותה ללא זיכרון. כשהיא מוטרדת ממותו החשוד של מתיו, היא מאשימה את בלייק בהריגתו.

מוניקה קולבי[עריכת קוד מקור | עריכה]

אחותו של ג'ף וחברתה הטובה ביותר של פאלון. לאחר שפאלון נפרדה מייקל ורבה עם מוניקה, מוניקה מאשימה אותה באנוכיות ומתחילה מערכת יחסים רומנטית אך קצרה עם מייקל. בהמשך, מוניקה וג'ף מגלם שסבתם הייתה מאהבתו הסודית של תומאס קרינגטון, מה שבעצם אומר שאמם, מילי קוקס, היא בתו של תומאס ואחותו למחצה של בלייק. השניים מבינים שכנכדיו של תומאס, הם זכאים לחלק ממניותיו ב"קרינגטון אטלנטיק", ומנצלים זאת על מנת לכפות על בלייק למכור את החברה.

בעונה השנייה, מוניקה שוכר באי רצון מובהק את קירבי לעזור לה לפתוח את מועדון קולבי. בהמשך, מיזם עסקי חדש של פאלון ומוניקה מאיים על הקשר הסודי של ג'ף ומייקל לאיידה. לאחר מכן, ג'ף מזמין את אמו לאטלנטה לפגישה מחודשת, אך מוניקה, שעדיין זועמת על אמם שנטשה אותם, מתקשרת לדומיניק ומונעת ממנה להגיע לאטלנטה, וג'ף נותר מאוכזב כשהיא לא מגיעה, או אפילו מתקשרת.

וילי סנטיאגו[עריכת קוד מקור | עריכה]

עובד בחברת "אטלנטיק קרינגטון" וחברו הטוב של מתיו בלייזדייל, כאשר מתיו נהרג לאחר התפוצצות חשודה באתר הקידוח בהם עבדו. הוא מתעמת עם קריסטל בשכרותו על הקשר שלה עם מתיו, והיא מפטרת אותו בפומבי במטרה להסיח את העיתונות מן הבעיות של בני קרינגטון. בהמשך, וילי יוצר קשר עם סטיבן, שמגיע לפגוש אותו אך מוצא את גופתו לאחר שהתאבד לכאורה. מאוחר יותר, סטנספילד מוצא מכתב התאבדות שבו וילי מודה בגרימת הפיצוץ שהרג את מתיו. הלכה למעשה מתברר בסוף שקלאודיה היא זו שהייתה אחראית על הפיצוץ.

לדברי פטריק, וילי הוא גרסה מתוקנת של וולטר לנקרשים, חברו הטוב של מתיו ומתנגד נחרץ של בלייק בסדרה המקורית.

אהרון סטנספילד[עריכת קוד מקור | עריכה]

קפטן משטרת אטלנטה וחברו הוותיק של בלייק. לאחר מותו של מתיו, הוא לוקח את הטלפון של מתיו מחדר הראיות ומביא אותו לבלייק. סטיבן משתמש בעובדה הזו על מנת לכפות על סטנספילד לנקות אותו מחשד למותו של מתיו. בעקבות התאבדותו של וילי, סטנספילד מראה לבני קרינגטון את מכתב ההתאבדות מכל חשד. בהמשך, סטנספילד מאיים על בלייק כשסטיבן מנתק את המימון הבלתי חוקי שלו. לאחר שהוא מקבל תשלום 5 מיליון דולר מג'ף, סטנספילד פורש, עוזב את העיר ומוחלף על ידי בת דודתו של ג'ף.

איריס מצ'אדו ואלחנדו ראייה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שני הוריו של סאם, איריס מצ'אדו ואלחנדרו ראייה, נראים לראשונה במהלך פלאשבק מעברה של קריסטל. לאחר שגנבו כסף, איריס וקריסטל מתכננות לברוח מוונצואלה. קריסטל מגיעה לנקודת המפגש שלהן, אך נאלצת לעזוב לבד כאשר איריס לא מופיעה. בהווה, קריסטל לומדת מסאם שאיריס שוב צריכה כסף, אך יודעת שהיא לא תוכל להשיג כסף ללא ידיעתו של אנדרס. בהמשך, פלאשבק נוסף חושף שבן זוגה המתעלל של איריס, אלחנדרו ראייה, אביו של סם, היה אחראי להפלה שקריסטל עברה, והצורך שלה בטיפול רפואי דחף את האחיות לגנוב את הכסף מהמעסיקים הפליליים של איריס. בהווה, בלייק מביא את איריס לאטלנטה לתקופת החגים. כשקריסטל מגלה שאיריס היא זו שעמדה מאחורי סחיטתה והיא מתעמתת עם אחותה, מה שגורם לה להתוודות בפני סאם שהיא הרגה את אביו כדי להגן על איריס. לאחר מכן, בלייק סוגר עסקה עם שותף עסקי, דייגו קלסטאדה, שמתגלה למעשה כאלחנדרו. אלחנדרו חושף את עצמו בפני קריסטל, ומאיים לחשוף את פשעיו של אביו של בלייק אם לא תעזור לו לסגור עסקה עם "אטלנטיק קרינגטון". קריסטל ובני קרינגטון - בעזרתו של סאם - מרמים את הזוג. לאחר מכן, איריס מססמת וחוטפת את פאלון. קריסטל מספקת לזוג את הכופר, אך נלקחת בעמצנ כבת ערובה. בסופו של דבר היא משכנעת את איריס שאלחנדרו הוא מושחת ורק יפגע בה, ולאחר שאלחנדרו מנסה לחנוק את קריסטל, איריס יורה והורגת אותו. האחיות מתפייסות, וקריסטל שולחת את איריס עם קצת כסף, ובמקביל מספרת למשטרה שהיא ירתה באלחנדרו כהגנה עצמית, ולא איריס.

קורי רקס[עריכת קוד מקור | עריכה]

חברת מועצת אטלנטה וחברתן לשעבר לספסל הלימודים של פאלון ומוניקה. קורי מונעת מפאלון להשיג חוזה אנרגיה עם מועצת העיר עבור החברה החדשה שלה, ולאחר מכן שוכבת עם מייקל ובכך מעוררת את קנאתה של פאלון, שמנסה להתערב באגרסיביות בזוגיות. בהמשך, קורי דוחה את ניסיונות הפיוס של פאלון ובמקביל נפרדת ממייקל לאחר שמבינה שהוא עדיין מאוהב בפאלון.

טד דינארד[עריכת קוד מקור | עריכה]

בן זוגו לשעבר של סטיבן מניו יורק, שמופיע שוב באחוזת קרינגטון לאחר שנשאר מפוכח במשך שנתיים. כשהוא מופיע, טד מתנצל בפני סטיבן על הפרידה שלהם, שנבעה מכך שטד, שעוד היה מכור לסמים, קיבל מבלייק כסף בתנאי שייפרד מסטיבן. סטיבן מוכן לסלוח טד, אבל במקום מגלה שטד כבר הספיק לשכב עם סאם. בהמשך, סטיבן הנבגד מסניף קוקאין ומתקשר לטד לומר לו שהוא בדרכו לניו יורק על מנת לראות אותו. בניו יורק, סביו של סטיבן, תומאס, גורר אותו בחזרה לאטלנטה. אף על פי שסטיבן מתכנן לנסוע עם טד במקום ללכת לגמילה, טד נעצר באשמת החזקת סמים אך משתחרר לאחר זמן קצר. כשסטיבן מחליט לרוץ למועצת העיר, הוא מיידע את טד שעברם כזוג עלול להפוך לציבורי, והוא משתגע, משתמש בסמים ומתחיל להאמין שסאם וסטיבן מנהלים רומן, מה שגורם לו לקפוץ מהחלון. כשהוא פצוע קשות ומחוסר הכרה, טד מובא לבית החולים, ותחת שכנועו של בלייק, סטיבן מעמיד פנים שהוא בן זוגו האבל של טד ובהמשך משכנע את אביו הדתי של טד, ג'רארד "ג'רי" דינארד, להחזיר את העגיל החסר של סאם מחפציו של טד. טד מתעורר, אבל אביו לוקח אותו לגמילה לפני שהוא מספיק לספר למשטרה על הנפילה שלו.

תומאס קרינגטון[עריכת קוד מקור | עריכה]

אביו המנוכר של בלייק וסבם של פאלון וסטיבן, שמגיע לחגוג עימם את חג המולד לאחר שהשיב את סטיבן הביתה מההרפתקאה הפרועה שלו בניו יורק עם ט. במהלך ביקורו, תומאס מבקר את הדרך בה בלייק מנהל את "אטלנטיק קרינגטון" ואת משפחתו, כשהוא מזכיר בעיקר את עובדת עריקתה של פאלון לצדו של ג'ף ואת חוסר שביעות רצונו מנישואיו של בלייק לקריסטל. תומאס חוזר שוב לאחר שקריסטל קוראת לו בניסיון לעצור את החתונה של פאלון עם ג'ף, אך הוא מבין את תוכניתה של פאלון. בהמשך, תומאס מדווח על סאם לרשות אכיפת ההגירה ואכיפת המכס, ולאחר מכן עימות עם ססיל גורם לתומאס להתקף לב. כשהוא מת, הוא מודה לשאר המשפחה שבלייק מעולם לא ניהל רומן, אלא רק חיפה עליו. בהלווייתו, אשתו לשעבר של בלייק, אלקסיס קרינגטון, שבה לאחר שנות גלות ומקבלת חלק בצוואה שלו. בהמשך, ג'ף ומוניקה קולבי לומדים מסבתם שאמם, מילי קוקס, היא למעשה בתו הביולוגית של תומאס, ואלקסיס מסבירה לשניים כי בתור נכדיו של תומאס, הם זכאים לחלק מהמניות שלו ב"אטלנטיק קרינגטון".

ססיל קולבי[עריכת קוד מקור | עריכה]

אביהם של ג'ף ומוניקה הנמצא בכלא לאחר שהופלל על ידי בלייק. במהלך העונה, פאלון דוחקת במוניקה לבקר את ססיל, אך ללא הועיל. לאחר מכן, כשג'ף מבקר את אביו, השניים דנים בנקמתם נגד בלייק, לאחר ששכב לכאורה עם אשתו של ססיל והופלל על ידו בהחזקת סמים. במקביל, בלייק מטיל על אנדרס לשחד סוהר על מנת לבצע התקפה שנועדה למנוע מססיל להשתחרר. המועצה מצביעה נגד שחרורו, אבל ג'ף שוכב עם הנציבה, שבתמורה ממירה את עונשו של ססיל למעצר בית בביתו של ג'ף. עם שחרורו, ססיל נאלץ לזרום עם תוכניתו של ג'ף לשאת לאישה את פאלון כאמצעי להריסתו של בלייק. עם זאת, במהלך ארוחת ערב משותפת, ססיל זועם לראות את ג'ף ומוניקה נוהגים בקרבה כלפי פאלון ומייקל והוא בכעס מגלה לפאלון את הפשעים בלייק ביצע נגדו. כאשר פאלון ומייקל עוזבים, ססיל מודיע לג'ף כי הוא לוקח על עצמו את העלילה נגד בלייק עצמו. במהלך החזרות לחתונה, ססיל הנקמני מתכוון לירות בבלייק, אך בטעות גורם לתומאס לקבל התקף לב. בסוף העונה, מוניקה מתנכרת לג'ף ולוקחת על עצמה את האפוטרופסות על ססיל.

דמותו של ססיל גולמה על ידי לויד בוכנר בסדרה המקורית, שבה דמותו הייתה דודו של ג'ף שהיה אחראי לגידולו.

מליסה דניאלס[עריכת קוד מקור | עריכה]

אשתו של הסנטור פול דניאלס. לאורך העונה, מליסה מייעצת לקריסטל ייעוץ על עובדת היותה נשואה לגבר חזק, ומציינת במקביל שבעלה בוגד בה. בהמשך, מליסה מתגרשת מפול בעקבות שערורייה שנחשפת תודות לקריסטל. במקביל, סטיבן מבקש ממנה להשיג אשרה עבור סאם, והיא מסכימה לו, בתנאי שישכב איתה. בסוף העונה, רגע לפני נישואיו של סטיבן לסאם, מליסה מגלה לו שהיא בהריון עם בנו.

בעונה השנייה, סאם ואלקסיס חושדים שמליסה מזייפת את הריונה ומנסים להוכיח זאת, אך מתגלה שטעו. במהלך מסיבת הלידה לתינוק, אנדרס מתוודה שסטיבן הוא בנו הביולוגי; וכשהיא מבינה שהתינוק שלה כבר לא נחשב לבן קרינגטון, מליסה מודה שסטיבן הוא לא האב.

ריק מוראלס[עריכת קוד מקור | עריכה]

כתב שאפתן וידיד ותיק של קריסטל. כשבלייק עורך אירוע התרמה עבור הסנטור פול דניאלס, ריק מספר לקריסטל שבלייק שיחד באופן קבוע את דניאלס כשהיה שופט. כדי למנוע מפרשיית השוחד לדלוף, קריסטל נותנת לריק סיפור חלופי על בגידותיו הרבות של דניאלס באשתו, מליסה. בהמשך, קריסטל מארגן לריק ראיון עם סטיבן, לאחר שזה האחרון מחליט לרוץ למועצת העיר. בלייק מגלה כי ריק עובד עם ג'ף, ומתעקש שקריסטל תברר מריק על תוכניתו של ג'ף, אם כי היא מסרבת. בהמשך, בלייק מארגן לריק עבודה חדשה מחוץ למדינה.

האנק סאליבן[עריכת קוד מקור | עריכה]

חיפושיו של סטיבן אחר אחיו הבכור אדם - שנחטף בינקותו ומעולם לא נמצא - מובילים אותו למצוא את האנק סאליבן. סטיבן מביא האנק/אדם הביתה, שם הוא מתקבל בחום על ידי אלקסיס אך נדחה על ידי בלייק, מכיוון שהחוטפים חתכו לכאורה את אצבעו של אדם. כאשר בלייק מגלה שלהאנק יש אצבע מלאכותית, הוא משתכנע באמיתות זהותו. מאוחר יותר, האנק מבקר את אלקסיס; ומתגלה למעשה כמאהבה, שקשר איתה קשר כדי לצבור מספיק מניות מ"אטלנטיק קרינגטון" ולהשתלט על החברה. בסוף העונה, האנק מתווסף לקרן קרינגטון יחד עם ג'ף ומוניקה קולבי, שלאחרונה גילו על היותם קרינגטונים ומכריזים על כוונתם להכריח את בלייק למכור את החברה. כשהוא מתנגד לפקודתה של אלקסיס, האנק מפותה על ידי הכסף ומצביע בעד קולבי. לאחר מכן, קריסטל מגלה את תחבולתם של אלקסיס והאנק, והוא בורח עם קלאודיה.

בעונה השנייה, האנק, שהוא החשוד העיקרי ברציחתה של קריסטל, סוחט את אלקסיס ומאיים לחשוף את תוכניתם, והוא גם מגלה לה שהוא זה שהצית את האש ששרפה את אחוזת קרינגטון. בהמשך, האנק מנסה למכור את ציורו של רמברנדט שאלקסיס נתנה לו כערבון, אך היא מתערבת בניסיונותיו למכור על מנת להרחיק אותו מבלייק, ולאחר מכן, קלאודיה נוזפת בהאנק על כישלונו להשיג את הכסף. משהבין שקלאודייה לא יציבה נפשית, האנק לוקח את תינוקה, מתיו ג'וניור, ומשאיר אותו על סף דלתה של אלקסיס.

איידה סטון[עריכת קוד מקור | עריכה]

סוחרת עתיקות חסרת מצפון שסוחטת את מייקל עם מידע שישלח את פאלון לכלא. איידה מאלצת את מייקל לשחק במשחק פוקר יוקרתי המנוהל על ידי יריב עסקי שלה ובמהלכו לצלם לה מסמכים, ולאחר מכן מארגנת פשיטה על המשחק על ידי ה-FBI. לאחר מכן, מייקל וג'ף עובדים יחד נגד איידה, אך היא מערימה עליהם ומכריחה את השניים לארגן משחק פוקר עבורה, אך מגלה שהימזם העסקי החדש של פאלון ומוניקה עומד בדרכה. מייקל מסכים לעשות עבורה עבודה אחת אחרונה בהברחת עתיקות, ומנסה לצאת ממצב מסוכן. לאחר מכן, איידה מעבירה לו את כל המידע שיש לה על פאלון, עם תוספת בונוס של חמישה מיליון דולר, אך מבקשת ממנו להמשיך לעבוד איתה.

מארק ג'נינגס[עריכת קוד מקור | עריכה]

מארק ג'נינגס מוזכר לראשונה כשקריסטל שולחת לו הודעה כי ייתכן והתינוק שהיא נושאת בבטנה הוא של בלייק ולא שלו, אך היא לא ממש בטוחה בכך. בהמשך, קריסטל מודה בפני פאלון שייתכן שבעלה לשעבר, מארק ג'נינגס, עשוי להיות האב של התינוק. כשאלקסיס מגלה שקריסטל אינה בטוחה לגבי אבהותו של התינוק, היא מוודאת שבלייק יגלה על כך, וכשהיא לומדת שייתכן ומארק הוא האב הפוטנציאלי השני, היא מתקשרת אליו ומזמינה אותו לאחוזת קרינגטון. מארק מגיע כדי לשמוע את האמת מקריסטל, ובלייק - שרוצה לגדל את התינוק שלו, לא משנה מה יהיו תוצאות בדיקת האבהות - מבקש ממארק להישאר איתם עד שתוצאות הבדיקה יחזרו. במקביל, אלקסיס מספרת למארק שקריסטל עדיין מאוהבת בו, והוא וקריסטל חולקים רגע עדין. בלייק רואה אותם יחד, ומציע למארק לבטל את האיסור שלו לשחק פוטבול מקצועי אם יעזוב את העיר. קריסטל מגלה שהתינוק שייך לבלייק, ואלקסיס הנסערת, ששומעת על כך, מתכננת להתאבד, אבל כשהיא רואה קריסטל ומארק ברכיבה על הסוסים היא יורה לעברה של קריסטל, אך מארק נהרג במקום, והסוס המבוהל של קריסטל משליך אותה מגבו והיא מאבדת את התינוק.