ג'ף קולבי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ג'ף קולבי
Jeff Colby
ג'ף קולבי, בגילומו של ג'ון ג'יימס
ג'ף קולבי, בגילומו של ג'ון ג'יימס
תוכנית טלוויזיה שושלת (הסדרה המקורית)
משפחת קולבי
שושלת: המפגש
שושלת (אתחול מחודש)
הופעה ראשונה בסדרה המקורית:
עונה 1, פרק 1: "נפט"
באתחול המחודש:
עונה 1, פרק, 1: "בקושי זיהיתי אותך"
הופעה אחרונה בסדרה המקורית:
עונה 9, פרק 22: "מלכוד 22"
באתחול המחודש:
עונה 5, פרק 22: "מלכוד 22"
יוצרים ריצ'רד ואסתר שפירו
גילום הדמות ג'ון ג'יימס (1981-1991)
סאם אדגוק (2017-)
מידע
מין זכר
מקצוע איש עסקים
מנהל בחברת "קולביקו"
מנהל חברת הייטק (באתחול המחודש)
דמויות קשורות
משפחה בסדרה המקורית:
ג'ייסון קולבי ופרנצ'יסקה סקוט (הורים)
ססיל, קונסטנס ופיליפ קולבי (דודים)
פאלון קרינגטון (אישה)
קירבי אנדרס (אישה שנייה)
ניקול סימפסון (אישה שלישית)
מיילס, מוניקה ובליס קולבי (אחים למחצה)
ל. ב. ולורן קולבי (ילדים)
דני קרינגטון (אחיין)
באתחול המחודש:
ססיל קולבי ודומיניק דוורו (הורים)
מוניקה קולבי (אחות)
תומאס "טום" קרינגטון (סבא)
בלייק, בנג'מין וקריסטל קרינגטון (דודים)
אלקסיס קרינגטון-קולבי (דודה; אישה)
אדם, סטיבן ופאלון קרינגטון (בני דודים; ילדים חורגים)

ג'פרי ברודריק "ג'ף" קולביאנגלית: Jeffrey Broderick "Jeff" Colby) הוא דמות בדיונית, שנוצרה על ידי ריצ'רד ואסתר שפירו ומופיעה באופרת הסבון הפופולרית "שושלת". דמותו של ג'ף קולבי גולמה על ידי השחקן ג'ון ג'יימס החל מפרקה הראשון של הסדרה בשנת 1981 והופיע כדמות ראשית במשך שש עונות עד למעברו לסדרת הספין אוף, "משפחת קולבי". לאחר ביטולה של סדרית הספין אוף בשנת 1987, דמותו של ג'ף שבה ל"שושלת" והופיעה שם עד לפרק הסיום ששודר בשנת 1989. ג'יימס שב לגלם את דמותו של ג'ף במיני הסדרה "שושלת: המפגש", ששודרה בשנת 1991.

בגרסה השנייה של הסדרה משנת 2017, דמותו של ג'ף מגולמת על ידי השחקן סאם אדגוק.

בסדרה המקורית[עריכת קוד מקור | עריכה]

אפיון[עריכת קוד מקור | עריכה]

קשת עלילה מרכזי הסובב את דמותו של ג'ף הוא רומן האהבה החוזר ונשנה לסירוגין עם פאלון קרינגטון לאורך כל הסדרה. בתחילת העונה הראשונה, ג'ף ופאלון מתחתנים, אך מתגרשים בעונה השלישית. בעונה הרביעית, השניים מתכננים להינשא מחדש, אבל מתעכבים במשך שנה לאחר שפאלון נעלמת. בסופו של דבר הם מתחתנים מחדש בעונה השישית (ובמקביל בעונה הראשונה של "משפחת קולבי") ומתגרשים שוב. אף על פי שהשניים מנהלים רומן קצר בסוף עונתה השמינית, השניים לא מתאחדים שוב עד למיני הסדרה "שושלת: המפגש". במהלך תקופת נישואיהם הסוערים, לזוג נולדו שני ילדים, ליטל בלייק "ל. ב." ולורן קולבי.

בשנת 1982, המגזין "פיפל" תיאר את ג'ף כבעל "אוהב, אך לא אהוב" של פאלון. באותה הכתבה, ג'יימס אמר על יחסיהם של ג'ף ופאלון ש"ישנה שם משיכה בין שני אנשים שיודעים שהם לא מתאימים אחד לשנייה".[1]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונות 1–2[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'ף קולבי גודל וחונך על ידי דודו, ססיל קולבי, בדנוור שבקולורדו. בתחילת הסדרה, ג'ף מתחיל לנהל רומן עם חברת ילדותו, פאלון קרינגטון, שמציעה לו לברוח ולהתחתן. בהמשך, ג'ף מגלה שעל אף שפאלון מחבבת אותו, היא אינה מאוהבת בו בחזרה ושהיא נישאה לו כחלק מעסקה בה ססיל הבטיח לספק תמיכה פיננסית ל"דנוור-קרינגטון" תמורת נישואיהם של השניים. מאוכזב ונבגד, ג'ף משתכר ומביך אותה בכך שפולט את פרטי העסקה לחדר מלא באורחים במהלך מסיבה.

בעונה השנייה, כאשר אמה החורגת של פאלון, קריסטל, מכריזה שהיא בהיריון, פאלון מחליטה שגם היא וג'ף צריכים להוליד ילד. זמן קצר לאחר החלטתה, פאלון מגלה שהיא כבר בהריון ומחליטה להפיל את התינוק, למרות תחנוניו של ג'ף. בלייק מגלה מג'ף על תוכניתה של פאלון להפיל את התינוק וממהר לעצור אותה, אבל כשהוא מגיע הוא מגלה שהיא לא הייתה מסוגלת לעבור את ההפלה. מאוחר יותר, ג'ף מתחיל לנהל רומן עם קלאודיה בלייזדייל, ומגלה שהיא מרגלת אחרי משפחת קרינגטון ו"דנוור-קרינגטון" עבור ססיל. במקביל, פאלון נכנסת ללידה מוקדמת, לאחר שהתנגשה עם מכוניתה בעץ, ויולדת בן בשם ליטל בלייק "ל. ב." קולבי. בפרק סיום העונה, פאלון וג'ף מביאים הביתה את בנם, אך ג'ף מגלה שבנו נחטף.

עונות 3–4[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעונה השלישית, ליטל בלייק מוחזר ללא פגע, אך במקביל ג'ף מגלה שדודו, ססיל מת לאחר נישואים מזורזים לאלקסיס. בנוסף, אחיה הקנאי של פאלון, אדם, מופיע לאחר שנים בהן נחשב לנעדר לאחר שנחטף בינקותו וגורם לכך שמשרדו של ג'ף ב"קולביקו" ייצבע בצבעים רעילים. במקביל, פאלון שוכרת את בתו של ג'וזף, קירבי, להיות האומנת של בנה. כתוצאה מהצבעים הרעילים, התנהגותו של ג'ף הופכת להיות יותר ארקטית ואלימה ונישאיו לפאלון מתדרדרים בהדרגה עד שג'ף נוהג באלימות כלפיה לאחר שמצא אותה בחדר המלון של מארק. כועסת ומוטרדת, פאלון מחליטה להתגרש ממנו. לאחר גירושיו מפאלון, ג'ף נושא לאישה את קירבי. אלקסיס שולחת את ג'ף לחופשה, וכשהוא מבין שג'ף יתאושש אם לא ינשום את אדי הצבע הרעילים באופן קבוע, אדם מתוודה על מעשיו בפני אלקסיס, שפוקדת עליו להחליף את הצבע במשרדו של ג'ף. אדם מזהיר את אמו שאם תבגוד בו, הוא יסבך אותה, שכן אלקסיס השתמשה בבריאותו הרעועה של ג'ף כדי להערים עליו ולהעביר לה את מניותיו של בנו ב"דנוור-קרינגטון". בהמשך, פאלון מגלה שהתנהגותו המוזרה של ג'ף נגרם על ידי הרעלת עופרת - וחושדת במניעיו של אדם. פאלון מחליטה לחקור את העניין ומזהירה את אדם שתהרוס אותו אם תגלה שהוא אחראי להתנהגותו של ג'ף.

בעונה הרביעית, ג'ף מגלה שקירבי נמצאת בהריון עם בנו של אדם, וזמן קצר לאחר מכן, מתגרש ממנה. בהמשך, אדם מתוודה בפני ג'ף על חלקו בהרעלתו באמצעות הצבעים הרעילים שבמשרדו ומתחנן בפניו שלא יגיש כתב אישום נגדו, וג'ף מסכים לכך באי רצון. פאלון משלימה עם ג'ף והם מחליטים להינשא מחדש, אך בערב חתונתם, פאלון סובלת מכאב ראש חמור במיוחד. אחרי שהיא לא מופיעה בטקס, ג'ף הולך לחדר הכלה ומוצא את שמלת החתונה שלה זרוקה בפינת החדר הריק. כשהוא משקיף מבעד לחלון, ג'ף רואה את מכוניתה של פאלון נוסעת אל תוך הלילה.

עונות 5–6[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתחילת העונה החמישית, ג'ף מוצא את הריסותיה של המכונית בה פאלון נמלטה, אך לא מוצא שום סימן לנוכחותה. ג'ף מוצא נהג משאית שנתן לה טרמפ לפורטלנד, שם חקירתו מובילה אותו לחשוד שהיא עזבה עם פיטר. בהמשך, ג'ף לומד שפיטר מת בהתרסקות המטוס, והחוקרים מספרים לו שנמצאו לצדו שרידי אשה שנשרפה קשות. ג'ף הולך לזהות את הגופה ומזהה את טבעת האירוסין של פאלון. שבור לב, ג'ף מתפרץ בטקס האזכרה שלה. בעת חקירת קצה חוט בעקבות התעקשותו שפאלון איננה מתה, ג'ף פוגש אישה בשם ניקול סימפסון, והשניים מתאהבים ומתחתנים, אך נפרדים לאחר שג'ף מגלה שניקול שיקרה והם לא היו נשואים כחוק. לקראת סוף העונה, ג'ף מתאהב בליידי אשלי מיטשל, צלמת עיתונות, והוא מציע לה נישואין, אך זאת האחרונה דוחה את הצעתו. העונה מסתיימת כשג'ף משתתף בחתונתה של אמנדה קרינגטון במולדביה, אך המורדים המקומיים משתלטים על הכנסייה ופותחים בירי.

בעונה השישית, ג'ף מתאבל כשהוא מגלה שאשלי נהרגה במהלך הירי. עם שובו לדנוור, ג'ף מקבל ביקור פתע מדודתו, קונסטנס קולבי, שמחליטה לתת לו את השליטה שלה ב"קולבי אנטרפרייז", חברה שנמצאת בבעלותה בשיתוף עם אחיה ואביו של ג'ף, ג'ייסון. במקרה, בלייק חותם על עסקה עם אביו, ומזמין את בני משפחת קולבי מקליפורניה לדנוור כדי לחגוג. בפרק הסיום, ג'ף נדהם לגלות את פאלון החיה לצדו של בן דודו, מיילס.

משפחת קולבי (1985-87)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'ף מחליט לעבור לקליפורניה לצמיתות, אך שם כלתו החדשה של מיילס, רנדל אדמס, מתגלה כלא אחרת מפאלון עצמה, ששרדה את ההתרסקות וכעת סובלת מאמנזיה. משפחת קולבי מחליטה לתת לזכרונה של פאלון לחזור לבד, אך ג'ף, מתנגד ומנסה לעורר את זיכרונה באמצעות בנם המשותף. עם זאת, זיכרונה של פאלון חוזר רק לאחר שהיא פוגשת באחיה, אדם. בנוסף, ג'ף מתאחד גם עם אמו, פרנצ'סקה, ובמקביל, גם הוא וגם מיילס מתחרים בגלוי על אהבתה של פאלון. פאלון וג'ף מנחמים זה את זה במהלך מחלתו של ל. ב.. לאחר של. ב. מחלים ממחלתו, ג'ף מבקש מפאלון להינשא לו שוב והם מחדשים את נדריהם באחוזת קולבי בנוכחתם של בלייק, דומיניק וסטיבן. בהמשך, ג'ף נעצר בחשד לרציחתו של שותפו העסקי של ג'ייסון, אך הוא מזוכה מכל האישומים, ובסיום העונה הראשונה, פאלון מגלה לג'ף שהיא בהריון.

בעונה השנייה, מיילס מתחתן עם צ'אנינג קרטר, עיתונאית, שממהרת לקנא ביחסיו עם פאלון. בהמשך, צ'אנינג חושפת שייתכן ומיילס הוא אביו של התינוק שפאלון נושאת ברחמה ומגלה את זה לשאר בני משפחת קולבי, מה שמפלג ומפריד אף יותר בין בני המשפחה. מיילס מצהיר כי אם הוא אכן האב, הוא יילחם על המשמורת על התינוק. לאחר ויכוח עם צ'אנינג, פאלון נופלת במורד המדרגות ונכנסת ללידה מוקדמת. התינוק שורד ומתגלה כבתו של ג'ף. כאשר פרנקי וג'ייסון מתכוננים להינשא, המשפחה המומה ללמוד כי אביו האבוד של ג'ף, פיליפ, חי לאחר שנחשב כנעדר לאחר שלחם בווייטנאם לפני שנים. פיליפ מסביר שהחליט להישאר בחוץ לארץ כאשר נודע לו שאשתו בהריון מגבר אחר. בהמשך, מתגלה כי ג'ייסון, ולא פיליפ, הוא אביו. בפרק הסיום, פיליפ מנסה לחטוף את פרנקי, וג'ייסון וג'ף רודפים אחריו במסוק וגורמים למכוניתו של פיליפ להתרסק. פרנקי נפצעת קשות, ופיליפ נעדר. בכעס, ג'ף אומר לאביו שאם פרנקי תמות, הוא לעולם לא יסלח לו.

עונות 8–9[עריכת קוד מקור | עריכה]

למחרת, ג'ף מוצא את מכוניתה של פאלון נטושה ולאחר מכן מוצא את פאלון במרחק של קילומטרים מהמכונית. פאלון נסערת מאוד והיא מתעקשת בפניו שיחזרו לדנוור, ובסופו של דבר גם מתעקשת בפניו שהיא מאמינה שהיא נחטפה על ידי עב"מ. חוסר אמונתו של ג'ף בה גורם למתח בנישואיהם, שנמתחים כשפאלון מגלה שג'ף שבר את אמונה, וסיפר לבלייק ולבת דודתה, לזלי, על סיפוריה אודות המפגש שלה עם העב"מ. כאשר פאלון מגלה שג'ף שכב עם לזלי, השניים שוב מתגרשים. בהדרגה, ג'ף מתחיל לנהל רומן עם סאמי ג'ו, והוא אף מציע לה נישואין. למחרת בבוקר, סאמי ג'ו מגיע לדירתו של ג'ף במטרה להסכים להצעת נישואיו, מבלי לדעת שפאלון מסתתרת בחדר השינה שלו לאחר שניהלו סטוץ.

בעונה התשיעית, ג'ף וסאמי ג'ו נפרדים. בהמשך, ג'ף ואחותו למחצה, מוניקה קולבי, מתקרבים לאחר שהיא עוברת להתגורר בדנוור. כאשר אדם מזייף תמונה כדי ליחסיהם להיראות כגילוי עריות, ג'ף מתקיף בתגובה את אדם. אלקסיס רואה את השניים רבים ומודיעה להם שמוניקה היא לא אחותו של ג'ף. בפרק האחרון של הסדרה, בלייק לומד שקפטן המשטרה שאחראי לחקירת רציחתו של רוג'ר גריימס, מאהבה של אלקסיס שנזרק לאגם בשטחה של אחוזת קרינגטון, רודף אחרי האוצר הנאצי שהוטמן במכרה מתחת לאגם ובעזרתו של ג'ף, הוא מנסה לכפות את ההודאה. הקפטן שולף את אקדחו, ושניהם יורים אחד בשני. הסדרה מסתיימת כשבלייק נשאר מדמם ומחוסר הכרה על ההר.

המפגש (1991)[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלוש שנים לאחר מכן, בלייק משתחרר מהכלא באשמת רצח קפטן הנדלר, ולאחר מכן מגייס את עזרתו של ג'ף בהחזרת השליטה על "דנוור-קרינגטון" לאחר שהקונסורציום הבינלאומי השתלט עליו. בינתיים, פאלון מתגוררת בקליפורניה עם מיילס, אך עם זאת, היא מחליטה שוב לעזוב אותו ולהתאחד שוב עם ג'ף.

באתחול המחודש[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'ף קולבי, בגילומו של סאם אדגוק.

בספטמבר 2016, "The CW" הכריזה על הפקת פיילוט לאתחול מחודש עבור "שושלת",[2][3] והשחקן סאם אדגוק לוהק לדמותו של ג'ף במאי 2017.[4]

דמותו של ג'ף הוא אחד מהדמויות בסדרה שלוהקו מחדש כאפרו-אמריקאיות עבור האתחול המחודש, בניגוד לדמותו שהייתה לבנה בסדרה המקורית.[5][6] המגזין "אנטרטיינמנט ויקלי" תיאר את הדמות כ"טייקון עשיר חדש ומופרע שמגולם על ידי סאם אדגוק בעל הכריזמה החיובית".[7] כל בני משפחת קולבי נכתבו מחדש כבני המעמד האפרו-אמריקאי, והמפיקה בפועל, סאלי פטריק, אמרה כי מהלך תסריטאי זה, בנוסף להפיכתם ליריבים קבועים של בני משפחת קרינגטון, נועד לסייע להם לחקור את סוגיות הגזע, המעמדות והמגדר.[8]

אילן יוחסין[עריכת קוד מקור | עריכה]

טוען את הלשוניות...
 
 
לורה מתיוס
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
טום קרינגטון
 
אלן קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
גארט בוידסטון
 
דומיניק דוורו
 
בריידי לויד
 
 
 
 
דניאל ריס
 
איריס דין
 
קריסטל גרנט
 
בלייק קרינגטון
 
אלקסיס מורל
 
דקס דקסטר
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ג'קי דוורו
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
קריסטינה קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
ססיל קולבי
 
 
קונסטנס קולבי
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מליסה סנדרס
 
בן קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לזלי קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
פיליפ קולבי
 
פרנצ'סקה קולבי
 
ג'ייסון קולבי
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
סאמי ג'ו קרינגטון
 
סטיבן קרינגטון
 
אמנדה קרינגטון
 
אדם קרינגטון
 
קארן אטקינסון
 
פאלון קרינגטון
 
ג'ף קולבי
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
דני קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ילד ללא-שם
 
 
 
ל. ב. קולבי
 
לורן קולבי
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אוולין קרינגטון
 
טום קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לו קוקס
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
דקס דקסטר
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אלחנדרו ראיה
 
איריס מצ'אדו
 
דניאל רואיז
 
 
קריסטל פלורס
 
בלייק קרינגטון
 
אלקסיס מורל
 
 
 
 
 
ססיל קולבי
 
דומיניק דוורו
 
בריידי לויד
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בן קרינגטון
 
אישה לא ידועה
 
 
 
 
 
 
בטו פלורס
 
 
קריסטל פלורס
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ג'ף קולבי
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מוניקה קולבי
 
 
 
 
ז'ולייט קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ג'וזף אנדרס
 
אישה לא ידועה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אדם קרינגטון
 
אמנדה קרינגטון
 
ליאם רידלי
 
פאלון קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
קירבי אנדרס
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לורן קרינגטון-רידלי
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
סאמי ג'ו קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
סטיבן קרינגטון
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
100%
#DDA0DD
#DDA0DD


הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Lardine, Bob; Wallace, David; Mackay, Kathy (May 10, 1982). "Dynasty Cleans House". People. Retrieved May 28, 2017.
  2. ^ Goldberg, Lesley; O'Connell, Michael (September 30, 2016). "Dynasty Reboot in the Works at The CW". The Hollywood Reporter. Retrieved October 6,2016.
  3. ^ Andreeva, Nellie (September 30, 2016). "Dynasty Reboot Set At the CW With Josh Schwartz & Stephanie Savage". Deadline Hollywood. Retrieved October 2, 2016.
  4. ^ Andreeva, Nellie (February 14, 2017). "Dynasty: Sam Adegoke To Star In The CW Reboot". Deadline Hollywood. Retrieved May 11, 2017.
  5. ^ Seitz, Matt Zoller (October 10, 2017). "The CW's Dynasty Knows Exactly What It Is". Vulture.com. Retrieved November 8, 2017.
  6. ^ Fienberg, Daniel (October 10, 2017). "Dynasty: TV Review". The Hollywood Reporter. Retrieved November 15, 2018.
  7. ^ Franich, Darren (October 11, 2017). "The Dynastyreboot needs to get crazier ASAP". Entertainment Weekly. Retrieved November 8, 2017.
  8. ^ "Dynasty Aims To Be The Sexiest, Most Progressive Primetime Soap Ever". IndieWire. October 4, 2017. Retrieved November 1, 2017.