שיחה:איתן טייב

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום כולם[עריכת קוד מקור]

לערך זה אכן ישנו מקום בויקיפדיה כמו לכל שחקן כדורגל אחר, הערך "משחק השרוכים" אינו מועיל מספיק ותורם למידע על השחן, להפך, השחקן איתן טייב מוזכר בפרטים בודדים שמה, לכן יש צורך לערוך לו ערך אישי על השחקן ולכתוב עוד פרטים ומידע על השחקן מה שאתם יודעים עליו, אז אנא החזירו את הערך האישי על איתן טייב ותוסיפו מידע נוסף שיש לכם על השחקן שאתם יודעים, תודה • גל - שיחה 09:57, 2015 (IDTׂ)

כפי שכתבתי לך בדף שיחתך, אתה מוזמן ליצור ערך עם כל המידע הקיים. עד אז, הדף יישאר כהפניה. בריאן - שיחה 10:00, 12 ביוני 2015 (IDT)[תגובה]

בסדר, אז גם אתה יכול לתרום לערך ולהוסיף לו מידע שגם אתה יודע עליו ואני לא הוספתי, כי לא הכל אני יודע על איתן טייב אז שמישהו אחר יוסיף וישלים אותי אחר כך • גל - שיחה 10:05, 2015 (IDTׂ)

כתיבת ערך[עריכת קוד מקור]

היי, מכיר את איתן טייב ואשמח לכתוב עליו את ערך, לפי כל הכללים הדרושים. אבל האפשרות נעולה בפניי, מה אפשר לעשות?

M.LERER - שיחה 18:01, 4 בספטמבר 2022 (IDT)[תגובה]

M.LERER אני ממליץ ליצור את הערך בדף טיוטה:איתן טייב וכשהוא מוכן לבקש בויקיפדיה:בקשות ממפעילים# בקשות הגנה / הסרת הגנה להסיר את ההגנה ואז להעביר את הערך למרחב הערכים. הנעילה נוצרה בגלל ונדליזם חוזר ונשנה, לא כי הנושא בעייתי. בהצלחה, ‏DGtal‏ - שיחה 10:32, 5 בספטמבר 2022 (IDT)[תגובה]

כתיבת הערך מחדש[עריכת קוד מקור]

אני כותב את הערך מחדש. יש מספר דברים שאפשר להוסיף אודותיו פרט למשחק השרוכים, בייחוד העובדה כי הוא רץ לראשות עיריית בית שאן.

אם יש למישהו מה להוסיף, הוא כמובן מוזמן. Abity9 - שיחה 23:03, 28 במאי 2023 (IDT)[תגובה]