שיחה:אלצ'ה (כדורגל)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שם הערך[עריכת קוד מקור]

אני מצטער, אבל לא הגיוני לקרוא לערך הזה אלש, וזה לא משנה איך קוראים לעיר. הקבוצה הזו מוכרת בשם אלצ'ה על ידי התאחדות הכדורגל הספרדית, ולא בשם "אלש". עזבו, האתר של הקבוצה זה אלצ'ה. בחיי שכשהסתכלתי על זה שססאר רודריגס שיחק ב"אלש", לקח לי 30 שניות להבין במה מדובר. חשבתי שאולי הוא עבר לצרפת בסוף הקריירה. אני מבקש לשנות את שם הערך לאלצ'ה. הגמל התימני (צרו קשר) (18.04.2014 19:20)

היי. ראשית כל, טוב לראות אותך כאן. שנית, העלית נקודה מעניינת בעניין שם הערך. אני דווקא כן רוצה לעסוק בשם הערך אודות העיר שהשליך על הערך הזה. הערך הועבר לשם הוולנסי, "אלש", בנימוק ש"זו שפה לכל דבר בעלת מעמד בספרד שהוא זהה לספרדית". מבדיקה שעשיתי עולה שפרט לשמות הערים הקטלניות, שמות ערכי הערים נקבעו עפ"י שפת המדינה ולא עפ"י השפה המקומית (בין אם יש לה מעמד רשמי במדינה ובין אם לא). להלן כמה דוגמאות על קצה המזלג: סן סבסטיאן ולא דונוסטיה, אליקנטה ולא אלקנט, קארדיף ולא קארדיד, גרוזני ולא סולש-גאלה, פטרוזבודסק ולא פטטרוסקוי ועוד. אם כך המצב, צריך להעביר את הערך אודות העיר ל"אלצ'ה" ובהתאם גם את הערך הזה. עמרישיחה 21:32, 20 באפריל 2014 (IDT)תגובה
טוב לראות גם אותך. :)
החלטות כלליות זה משהו שעייפתי ממנו לפני שנים, אתה אולי יודע את זה... אני לא מרגיש מספיק חזק כדי להשמיע דעה בנושא גדול ורחב כמו שמות ערכי ערים, לא בפרט בספרד - אף על פי שאני מכיר את הגאוגרפיה וההיסטוריה של ספרד - ולא בכלל במדינות אחרות (כמו ויילס או רוסיה). הדאגה העיקרית שלי היא קבוצת הכדורגל. יכול להיות שהעיר קוראת לעצמה אלש, וברחובות העיר ובמסמכיה נראה אך ורק את השם הוולנסיאני, אך אם הקבוצה קוראת לעצמה בשם ספרדי, אני מאמין שנצטרך לקרוא לה גם כן בשם הספרדי. הגמל התימני (צרו קשר) (23.04.2014 13:57)
סמל המועדון
יש שתי אפשרויות לבטא את שם העיר. לפי הוולנסית "אלש" או לפי הספרדית "אלצ'ה". לפי הערך אלש שתי האפשרויות נכתבות אחרת גם בלועזית. בגרסה הוולנסית Elx, ובגרסה הספרדית Elche. לכן כל מה שצריך לעשות זה לראות איך הם כותבים את שמם. ולכך יש תשובה חד משמעית, שמביטה עלינו מסמל הקבוצה. לכן לא צריך לחכות לשום דיון על שם העיר, אלא להעביר מיידית את שם הערך הזה.
אני מסכים עם הגמל. יש לכבד את בחירת המועדון ביחס לשמו. אין כאן חריגה לשונית כלשהי שצריך להסתייג ממנה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:46, 11 במאי 2014 (IDT)תגובה
אכן הקבוצה מחליטה על שמה, גם אם לא מדובר על שם העיר. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:59, 12 במאי 2014 (IDT)תגובה

למה אין כאן את דירוג השיא עליה?. 109.64.101.176 15:09, 13 ביולי 2015 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באלצ'ה (כדורגל) שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 05:28, 20 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (ספטמבר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באלצ'ה (כדורגל) שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 17:47, 22 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה