שיחה:אל גור

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

איזה בימ"ש[עריכת קוד מקור]

השופטים שהכריעו היו מבית המשפט העליון של פלורידה, של ארה"ב או בימ"ש אחר? ודרך אגב, אם אני לא טועה היה גם משהו עם מושל פלורידה, שהוא אח של בוש.

בכיכובו?[עריכת קוד מקור]

"סרט דוקומנטרי בכיכובו של אל גור בנושא התחממות כדור הארץ" האם "כיכוב" הוא המונח המתאים כאן?יבחוש 23:29, 3 בינואר 2007 (IST)תגובה

האבא של האינטרנט[עריכת קוד מקור]

אאל"ט לגור הייתה איזו אמירה שבה הוא טען שהוא המציא את האינטרנט, מי זוכר/ת? דורית 23:02, 7 בינואר 2007 (IST)תגובה

אני לא זוכר דבר כזה, אבל אני חושב שהוא זה שאחראי לכינוי "information super highway", ואם זכור לי נכון הוא קידם את הפטור ממס על מסחר אלקטרוני, פעולה שקידמה מאוד את המסחר באינטרנט. ‏odedee שיחה 23:09, 7 בינואר 2007 (IST)תגובה
בטח שהוא אמר! (פשוט דבריו הוצאו מהקשרם) זה אחד מהציטוטים הכי מאוזכרים בתוכניות לילה, סאטירה ובידור. אפילו אלוהים קטל אותו פעם על זה. לא מאמינים? הנה קטע מויקיציטוט האנגלי:
During my service in the United States Congress, I took the initiative in creating the Internet. I took the initiative in moving forward a whole range of initiatives that have proven to be important to our country's economic growth and environmental protection, improvements in our educational system.
Gore said when asked to cite accomplishments that separate him from another Democratic presidential hopeful, former Sen. Bill Bradley of New Jersey, during an interview with Wolf Blitzer on CNN on March 9, 1999. (Sources: Transcript http://www.wired.com/news/news/politics/story/18390.html )
often misquoted as "I invented the Internet"
--> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 23:17, 7 בינואר 2007 (IST)תגובה
איזה חוצפן מתנגש, הרסת לי כשבדיוק מצאתי את זה ובאתי להשיב :) אבל תודה! דורית 23:19, 7 בינואר 2007 (IST)תגובה

מה לגבי הביקורת על פועלו[עריכת קוד מקור]

בתחום ההתחממות הגלובלית נשמעו טיעונים שחלק מהעובדות שהוא ציין אינם נכונות ושהוא גרף הון על השקעה ב"קרנות ירוקות" (נכתב על ידי אלמוני ב-10:54, 3 במאי 2013)

תודה על ההערה. הצדק עמך - אם נמתחה על פועלו ביקורת, ראוי להביאה בערך, תוך הפנייה לתימוכין רלוונטיים למידע.
איני יודע אם ידוע לך זאת, אולם יש ביכולתך לבצע, לפחות חלק מהשינויים, גם בעצמך. נשמח אם תצטרף אלינו לכתיבת האנציקלופדיה והכנסת שיפורים בה. Ldorfmanשיחה 02:10, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה

פרס נובל[עריכת קוד מקור]

גור הוא סגן הנשיא היחיד שזכה בפרס נובל לשלום וזה לא מוזכר בכל הערך למעט בקטגוריות למטה, אם למישהו יש מידע על האופן בו הוא קיבל את הפרס בבקשה להוסיף זאת לערך. משה רבנו השני - שיחה 10:56, 25 באוגוסט 2015 (IDT)תגובה

זה מוזכר בערך. ‏Archway שיחה 11:44, 25 באוגוסט 2015 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באל גור שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 20:38, 19 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (ינואר 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באל גור שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 01:49, 12 בינואר 2024 (IST)תגובה