שיחה:אמנון שפירא

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 02:06, 14 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

שפירא איננו סמן שמאלי[עריכת קוד מקור]

היה כתוב ששפירא הוא סמן שמאלי בציונות הדתית, וזה לא נכון. אני מצרף ציטוטים מראיון משנת 2006:

על נאמני תורה ועבודה: אנשים טובים ורעיונות נכונים שפרנסו פעם את "הפועל המזרחי" ואת "בני עקיבא", אבל עד שהם לא ייפטרו מהגבנון השמאלני שלהם, אין להם סיכוי להתרומם.
על חזון ארץ ישראל השלמה: הרעיון נכון, אבל המונח שהומצא על ידי השמאל – מפלצתי. כל שביקשו הדתיים היה ארץ נורמלית שאפשר לחיות בה בלי שהערבים ירדו לחייהם. בגלל מדיניות השמאל, שלא מפסיקה לעודד את הערבים, כנראה שלא נצליח בזה עד בוא המשיח.
על בג"צ: אי אפשר אתו ואי אפשר בלעדיו. כל זמן שהוא יזוהה כמוסד חילוני ושמאלני שמעדיף את טובת הפלשתינים אלופי העולם בשפיכות-דמים כשיטה, על פני טובת הקורבן היהודי – הוא יישאר קוץ במקום הרגיש ההוא. בג"ץ סותר עיקרון יהודי שהוא גם כלל אוניברסלי שהחוק איננו חזות הכול: המוסר והצדק עומדים מעליו. לבג"ץ יש אמנם חוק, אבל אין לו לא מוסר ולא צדק.
על יוסי ביילין: אחד מכמה אנשים שהמיטו את האסונות הגדולים ביותר על המדינה היהודית. הוא, ב"הסכם אוסלו", וקדם לו מנחם בגין, האציל הפולני, שהעניק לפלשתינאים "זכויות לגיטימיות", והחזיר למצרים את כל סיני אבל השאיר לנו את עזה.
על הכיבוש: הוכחה נוספת שלשקר יש רגליים. קודם הפלשתינים גנבו לנו את השם: "פלשתינה" היא ארצם של היהודים בפי הרומאים, אלף שנה לפני שמוחמד נולד, אח"כ גנבו לנו את הארץ: "פלשתינה" היא מולדת היהודים, וערב היא מולדת הערבים. לבסוף, גנבו לנו את ההצגה: ההשתלטות המוסלמית על הגלובוס מוגדרת בכל ספרי ההיסטוריה: The Arabic Conquest, אבל בתרגיל יחצני מזהיר של הערבים, הפכו את הכיבוש הערבי האמיתי ל"כיבוש" ישראלי מדומה. ארץ ישראל מעולם לא הייתה בריבונות פלשתינית, אבל היתה מעל אלף שנה בריבונות יהודית.
על יונתן בשיא: חבר טוב שעשה את שגיאת חייו יחד עם שגיאה נוספת: העובדה שהוא מתקשה להודות בשגיאה הקודמת.

נראה לי מספיק כדי לא לכנות אותו "סמן שמאלי". שיניתי ל"סמן ליברלי", למרות שהזצירוף לא מתנגן לי טוב על הלשון. משה פרידמן - שיחה 19:05, 18 באוגוסט 2017 (IDT)[תגובה]

מה קרה לכםם[עריכת קוד מקור]

נושא שחשוב לליבי הוא העובדה שלאחרונה רבים וטובים מנסים לשפר ערך זה . אך יש משתמש שלעיתים מוחק ערכים וחוסם אנשים בוקיפדיה , אשמח לדעתכם בעניין. חזי אבו צנאף - שיחה 17:11, 14 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

לדעתי העריכות שלך בערך הנוכחי נראות כמו השחתה או צחוקים עם החברה. נרו יאירשיחה • כ"ב בסיוון ה'תש"ף • 17:26, 14 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מאי 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באמנון שפירא שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 07:32, 3 במאי 2023 (IDT)[תגובה]