שיחה:בואש (אמצעי לפיזור הפגנות)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

השתמשתי בזיכרון המטמון של גוגל (זיכרון שיכול להיות שישתנה בעתיד ולא יפעל - כמו העמוד שאותו הוא מעתיק) כי לא מצאתי מקור לטענה שצה"ל משתמש בזה - רק מג"ב, והם תחת משטרת ישראל. אריה ה. - שיחה 16:21, 26 במרץ 2010 (IDT)תגובה

הורדת המילה 'רדיקלי' מ'פעילי שמאל רדיקלי'.[עריכת קוד מקור]

אני לא חושב שזה מתאר נכונה את המצב כיום. ההפגנות בבלעין ונעלין הפכו להיות משהו שמדובר יותר גם בשמאל הציוני, ואמנם לא הפכו לקונצנזוס אבל זוכים ליותר הסכמה, ואני לא חושב שפעילי שמאל רדיקלי מתאר נכונה את הקהל הישראלי שמגיע להפגנות. לכן, אם אין התנגדויות, אני אוריד את המילה רדיקלי.

יש התנגדות. אני משוכנע (לפחות בינתיים) שכוונותך טובות. אולם, אני חושש שאתה מתאר תיאור שאינו תואם את המציאות. לפי מה החלטת ששמאל ציוני מפגין שם? תן לי בבקשה דוגמאות ברורות לנוחכות משמעותית של מפגינים ציונים בבילעין. תודה. עִדּוֹ - שיחה 14:18, 25 ביוני 2011 (IDT)תגובה

מי בדיוק הלקוח[עריכת קוד מקור]

נשק אל-הרג לא תוכנן להיות מופעל נגד "מפגינים", "אוהדי כדורגל", "בעלי דעות רדיקליות" וכיוצא בזה. הוא תוכנן נגד מתפרעים. מקסימום אפשר להתגמש ל"מפגינים לא חוקיים". אם היו מקרים שבהם הוא הופעל נגד מישהו רק בגלל אהבת מולדת (ישראל, או אחרת), זו ממש לא הייתה כוונת המעצב. אי אפשר להגדיר את הכלי כ"נשק נגד מניפי שלטים" או "נשק נגד מדקלמי סיסמאות".

תודה. עִדּוֹ - שיחה 14:44, 25 ביוני 2011 (IDT)תגובה

תגובה לעדו.[עריכת קוד מקור]

אהלן, מצטער, ראיתי שהגבת רק עכשיו. הינה אסמכתא לתמיכה בגדר, לצד תמיכה בהפגנות בבילעין מתוך אתר השמאל הלאומי http://www.smoleumi.org.il/first-draft/chapters/176-chapter36 "היא מכוערת, היא פוצעת את הנוף, במספר מקומות היא עושה עוול חמור לפלשתינאים. היא מזכירה את חומת ברלין, ואת החומה הסינית – הכל נכון. אבל היא מצליחה למנוע טרור וחדירות באופן כמעט מוחלט. וזה מה שחשוב. אז כולם יכולים לקפוץ מצידנו. שום שכן לא יגיד לנו אם לשים גדר ביננו לבינו. שב בצד שלך, במחילה מכבודך, ועזוב אותנו בשקט. כל זה לא אומר שאין תוקף לטענות של תושבי בלעין. אם אכן נגזלה מהם קרקע והועברה להתנחלות שלידם – צריך להעתיק את הגדר מיד. אבל גדר חייבת להיות שם וצריך להגביה ולהעמיק אותה ומי שיתקרב אליה, אחרי הנסיגה, או ינסה לחפור תחתיה או לטפס מעליה – דמו בראשו. אבל באמת, במעשה ציוני תקיף ולא בדקלומי בלה-בלה כמו אחרי הבריחה מלבנון וההתנתקות בלי הסכם מעזה."

חוצמזה, יש פעילים של מרץ, כמו גם של שלום עכשיו, שתי תנועות פוליטיות שנחשבות בעיני הציבור ומגדירות את עצמן ציוניות.

הדימוי של שמאל קיצוני הוא תוצר של מיתוג של הימין וטעות מתמשכת, וויקדפיה כרגע משמרת את הטעות, ואף מפיצה אותה.

לכן, אני חושב שכדאי להוריד את המילה 'קיצוני'.

תודה, מתן.


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 04:19, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה

דף הבואש בשפה האנגלית - נחטף[עריכת קוד מקור]

הדף נחטף והפך להיות לפרופגנדה אנטי-ישראלית אחת גדולה. אני חדש בויקיפדיה אז אין לי כל כך מושג מה לעשות ויש שם משתמש עם הרשאות רחבות יותר משלי. כדאי שמישהו מנוסה יתערב. תודה.

קראתי את הערך באנגלית ומצאתי מידע מפורט שיש לו סימוכין כנדרש. יורם שורק - שיחה 08:47, 21 בדצמבר 2014 (IST)תגובה

אשמח אם מישהו ירחיב את הערך[עריכת קוד מקור]

אין התייחסות לכך שלמים יש צבע (כחול-ירוק) ואין התייחסות לעמידות הריח, והקושי הרב להיפטר ממנו

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בבואש (אמצעי לפיזור הפגנות) שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 21:00, 1 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מרץ 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בבואש (אמצעי לפיזור הפגנות) שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 02:37, 13 במרץ 2024 (IST)תגובה