שיחה:בריכת השילוח

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

פניתי לעורכי אתר עיר דוד על מנת לעורר את תשומת לבם לציטוט הרחב מתוך אתרם. הפנייה כדלקמן: בעקבות הביקור המרשים אצלכם, פניתי לעיין בויקםדיה ולא מצאתי שם ערך על בריכת השילוח. כתבתי אותו ובין השאר נעזרתי בחומרים שלכם. כן הוספתי תמונות שצילמתי שם. ראשית, אודה לכם אם תאשרו כי השימוש עשיתי בחומר הוא על דעתכם - אם אכן כך הוא הדבר. שנית, אשמח אם מישהו יוכל לתת מבט בערך ולתקן את הטעון תיקון.

אם לא יתקבל אישור, האתר יצומצם. ‏Daniel Ventura12:41, 12 בנובמבר 2007 (IST)[תגובה]

ראוי ששם הערך יהיה "בריכת השילוח", עם י'. ברכת השילוח היא הצורה של הברכות: ראה את הדוגמאות הרבות לצורה זו בקטגוריה:ברכות (אא"כ יש ברכה על שילוח הקן, או שילוח טמאים מהמקדש וכד' (; ).

לעומת זאת, כל שאר הבריכות מופיעות עם י'- ראה: בריכת יער, בריכת שחייה, בריכת ההשתקפות, בריכת חזקיהו, בריכת ממילא, בריכת הסולטן, בריכת המשושים, ואפילו בריכת רם, שרבים מכנים אותה "בירכת רם".

ברכותי על כתיבתך הטובה בנושאים חשובים, ותנחומיי על הירצח שכנך, י' שלום

תודה על התנחומים. אשר להצעה, אני סבור שהיא במקומה. אני רק לא זוכר מדוע בחרתי דוקו בכתיב החסר. אשים את הצעתך בדף "ייעוץ" ואחרי יום נחליט לכאן או לכאן. ‏Daniel Ventura17:12, 20 בנובמבר 2007 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בבריכת השילוח שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 16:25, 9 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]