שיחה:ג'ייסון סטיית'האם

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

צריך להיות ג'ייסון סטייד'ם - יש IPA בערך באנגלית (כולל אסמכתות שבהן ניתן לשמוע זאת). ‏odedee שיחה 03:16, 14 באוקטובר 2009 (IST)[תגובה]

אי אפשר לדעת איך רושמים תשם משפחה שלו בכל מקום רושמים משו אחר ראיתי כבר 6 שמות משפחה אחרות ו5 מהם רשומים בהרבה מקומות

בשבל לדעת צריך לשאול אותו :)

משוב מ-23 באוגוסט 2011[עריכת קוד מקור]

קישורים חיצוניים ופנימיים קרוב לשלמות 79.179.216.94 12:46, 23 באוגוסט 2011 (IDT)[תגובה]

עוד משהו קטן..[עריכת קוד מקור]

שכחתם את הסרט "האחד" עם ג'ט לי שהוא שיחק בו בשנת 2001 77.127.91.159 23:43, 15 ביוני 2012 (IDT)[תגובה]

מתי הוא נולד?[עריכת קוד מקור]

ראיתי באתר אחר שכתוב שהואנולד ב1967.

קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!


אם האתר תומך בזה ש"אין בעלות על ערכים", למה משתמש אחד מחליט איזה תמונה לשים והשני לא? בכלל, מי קובע איזה תמונה הולמת יותר? במקום לבוא ולבדוק את המצב עם התמונות, אתה פשוט מחליט שמה שמשתמש אחד ביטל לשני, ככה ישאר. מה ההיגיון כאן בדיוק?


19.4.17

התמונה, שהייתה עד מלפני כמה ימים, ייצגה את הערך כשנה וחצי. לפני השנה וחצי הזאת, התמונה הנוכחית הציגה את הדף. התמונה הנוכחית (אותה תמונה שהייתה אז) היא מ2011. התמונה שאני החלפתי אליה, והייתה שנה וחצי, היא תמונה של ג'ייסון מ2015. מלפני כמה ימים, החליט מישהו ש"התמונה לא לטעמו" והחזיר את התמונה הישנה. אני החזרתי את הגרסא הקודמת בטענה שאף בן אדם לא יכול לקבוע איזה תמונה יכולה להיות, בטח ובטח כי "זה לא לטעמו" ובמיוחד שהתמונה היא בת 6 שנים. ואז נחסמתי בטענה ש"שהשחטתי את הערך" וביטלתי את הגרסא של אותו משתמש. את מה ביטלתי בדיוק? אני מעוניין להחליף תמונה, ומצפה לתשובה, זה לא הגיוני שיגידו לי "אתה לא קובע אבל בן אדם אחר כן".

היי. אני מאוד מעריך את העבודה שלך אף על פי שלא הבנתי איפה תרמת. לפני שנדבר על הפרטים הגדולים ברצוני להבהיר לך את הפרטים הקטנים שהם למעשה גדולים, בכלל. לא רק כאן. ההתנהגות שלך חוצה גבולות כאן ויהיה די עדין מצידי אם אגדירה בלתי נסבלת, אשר נוטה לדחות מעליה את תרבות הדיון האנושית ולקדם סדר יום בריוני. לעת עתה, אין בכוונתי להתייחס לבקשות שבאות מצידך. אם ברצונך לקיים דיון אינטלקטואלי נא פתח דיון בנושא ואנו נשתדל לטפל בכך. אם תמשיך במגמה זו אתה עשוי להיחסם במיידית. eli - שיחה 22:52, 19 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]


תרמתי, תרמתי, אם תועיל בטובך להסתכל להיסטוריה של הגרסאות של בתקופה של ינואר 2016 תראה שאני כתבתי את רוב מה שכתוב היום בערך. אני רוצה לקיים דיון, ולכן פתחתי את השיחה הזאת, אל תנסה להתחמק מזה, כי זה כתוב שחור על גבי לבן לעיני כולם.

אני, חושב שהתמונה לא מתאימה, מהיותה ישנה, ואני רוצה לשנותה. יש תמיכה בנושא גם מגיל - גילגמש.

ובבקשה, אל תאיים עליי בחסימה, שכול מה שאני אומר זה שאני רוצה לשנות תמונה כי לדעתי היא ישנה, כמו שלדעתך התמונה שהייתה קיימת שנה וחצי "לא מתאימה".

וכעת, כמו שלי אין בעלות על ערכים, גם לך אין, ולכן אתה לא יכול לקבוע. אני רוצה לשנות תמונה - אם לא התמונה הקודמת שהייתה קיימת, תמונה חדשה, כי התמונה הנוכחית חייבת להשתנות.

מחכה לתגובה. eli JASONSTATHAM7

22.4.17 eli

אתה ממשיך להתעלם, בנתיים הזמן עובר חביבי.

ממעשיי ניכר היטב כי אני מתנגד לעמדתך. אין לראות בכך התעלמות. eli - שיחה 20:16, 22 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]

eli

נו ובוא תסביר לי מי אתה בכלל שתקבע? הרי מצד אחד אתה אומר שאין לאף אחד בעלות על ערכים, ומצד שני, אתה, שלא תרמת כלום לערך הזה, משתמש רגיל כמוני בא וקובע על תמונה ספיציפית ולא רוצה להגיע לפשרה, אומר "שתרצה לדבר נדבר" ושאני "מדבר" איתך אתה חוזר לתשובה המקורית שלך. אירוני. בדרך כלל אם אתה מתווכח עם בן אדם תענה לו בחזרה ואל תברח מהמציאות, שמוק. מחכה.

JasonStatham7 - שיחה 22:46, 23 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]

אין חובה להשתתף בדיון ואכן אפשר להחזיר לגרסה יציבה, אלא שפעולה זו מציגה את העמדה הזאת בחולשה ניכרת. היות שאלי לא מנמק את עמדתו, פרט לחזרה לגרסה היציבה ואני בלאו הכי מעדיף את התמונה החדשה אז אני תומך בעריכה. נמתין עוד זמן מה שמא יגיעו משתתפים נוספים או אולי אלי ירצה לנמק את עמדתו ואולי ישכנע שיש לשמור על הגרסה היציבה. גילגמש שיחה 22:57, 23 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]

דיווח שאורכב ב-25 באוקטובר 2019[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

ישנם טעויות כתיב שמצויות באתר שרשום בהם "סטיית'ם", אשמח אם תוכלו לסדר.--izak1992 - שיחה 15:25, 24 באוקטובר 2019 (IDT)[תגובה]

מרפרוף מהיר בערך, לא מצאתי. תוכל להצביע על מיקומים ספציפים? חידקל - שיחה 19:11, 24 באוקטובר 2019 (IDT)[תגובה]