לדלג לתוכן

שיחה:גבעת המבתר/הצעת הוספה למומלצים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת תומר ט בנושא המלצה: גבעת המבתר

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

המלצה: גבעת המבתר[עריכת קוד מקור]

הערך עובר להצבעה. תומר - שיחה 12:50, 17 בספטמבר 2011 (IDT)

הצגתי בעבר את הערך גבעת המבתר כמועמד להמלצה, אך משכתי אותו כדי לכתוב ערך כוללני יותר בנושא שלו - הערך שכונות הבריח. אשמח אם שני הערכים יישקלו להמלצה ואשמח לקבל ביקורת בונה לשיפור של שניהם. תודה. עִדּוֹ - שיחה 20:37, 18 באוגוסט 2011 (IDT)

  • בעד הלוואי שלכל גבעה יהיה ערך כזה :) היתה לי קריאה מרתקת, למרות שבחלקה מעט מפורטת מדי, אולי יש מקום לקצץ במספר מקומות, אבל הערך כתוב היטב ומספק מידע רב בנושא. Itzuvitשיחההמיזם המקורי! 17:09, 19 בספטמבר 2011 (IDT)
  • אני רואה תמונה מורכבת - מחד גיסא, ערך עשיר, מעניין, מהנה גם, - מאידך, יש צורך בעריכה, ניכוש והתמקדות, בחלק מהמלל - אם יעשו, ומדוע שלא יעשו? - יהיה אפשר להמליץ עליו בפה מלא לקוראי הוויקי. בברכה, יעל י 18:53, 19 בספטמבר 2011 (IDT)
בעד יעל י 22:10, 20 בספטמבר 2011 (IDT)

הערך בעיקרון עבר, אבל בינתיים הליך ההמלצה מוקפא, עד לטיפול במשפטים עם בקשת המקור. אני מנסה למצוא מקורות לדברים או למצוא ויקיפדים אחרים שיכולים לעשות זאת. לאחר תוספת מקור, או הסרת/שינוי המשפטים, הערך יוסף לרשימת המומלצים. תומר - שיחה 18:05, 27 בספטמבר 2011 (IDT)

  • הצלחתי למצוא מקור אחד (לעניין ההפקעות. ראו בערך). אני מחפש מקורות גם לאחרים. RF - שיחה 01:35, 28 בספטמבר 2011 (IDT)
    • תודה RF. תומר - שיחה 14:41, 28 בספטמבר 2011 (IDT)
      • שני מקורות נמצאו (תודה ליעל י על המקור השני). מקור שלישי לא נמצא לעת עתה והפסקה הועברה לדף השיחה של הערך. כמו כן ביצעתי מספר הגהות. בכך הסתיימה תרומתי לערך. אני סבור שהערך טוב (לא אני כתבתי את הערך), בשל כך התגייסתי לסייע במציאת המקורות, אולם eman הצביע על שתי נקודות תורפה של הערך ואני נאלץ להסכים עמו: הפרק לאחר מלחמת ששת הימים - גם לאחר הוספת המקורות, חסר מידע בקשר להתנהלות ישראל מול הגורמים הפנימים והבינלאומים. בנוסף, הפרק לא נקרא באופן שוטף (הפסקות וחלק מהמשפטים לא מתחברים באופן טבעי) והוא זקוק לעריכה ואולי אף לכתיבה מחדש; הפרק על בית הכנסת - זקוק גם הוא לעריכה וכתיבה מחדש. RF - שיחה 12:00, 7 באוקטובר 2011 (IST)
        • מצטער, אבל זה כבר די מאוחר מדי. כמו שכתבתי כשהקפאתי את הליך ההמלצה, הערך כבר עבר. ההליך הוקפא רק כדי לספק מקורות לטענות שהוצב עליהן "דרוש מקור", ותודה על העזרה בכך. הערך היה חודש ברשימת ההמתנה - אם היה נכתב אז משהו, היה לי מה לעשות עם זה. עכשיו לא. הערך כבר אחרי הצבעה, שבה המצביעים נתנו דעתם על איכות הערך בכל ההיבטים השונים, גם בסוגיות עריכה וסגנון, ובין היתר משמעות ההצבעה בעד היא כי הסיקור בערך מאוזן וטוב. הערך יוסף לרשימת המומלצים. תומר - שיחה 13:21, 7 באוקטובר 2011 (IST)

הוסף. תומר - שיחה 13:22, 7 באוקטובר 2011 (IST)