שיחה:הארי פוטר ואוצרות המוות/ארכיון1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

תבנית בעבודה[עריכת קוד מקור]

צריך לשים את התבנית הזו כשמישהו כותב ערך חדש. אף אדם לא יכול לקחת חזקה על ערך קיים, ועוד ערך שהוא 'במרכז העניינים', ולקבל בעלות מוחלטת עליו, ככה ששום ויקיפד לא יוכל לערוך אותו. ‏eytanarשיחהתרומות 16:10, 19 ביולי 2007 (IDT)

בניגון לטיעון הדמגוגי שלך, אני לא "טוען לבעלות" על הערך. במקרה זה תחום שאני יודע בו ואני מתכוון לקרוא את הספר עד סופו כאשר הוא יצא. יש לי זכות לשים על הערך תבנית בעבודה כמו לכל אחד אחר. פשוט אני הייתי הראשון שנזכר בערך הזה. והנה, בעקבות מלחמת העריכה הקטנה שלך היום שמתי לב שיש בערך משפט ממש לא נכון (לפי הספר השישי). ברוקולי 16:13, 19 ביולי 2007 (IDT)
התבנית נועדה למי שיוצר ערך חדש. כמו שכתוב בשיחת התבנית: "לכן, מי שהתחיל לעבוד על ערך ורוצה לעשות זאת בחלקים, יאלץ להתמודד עם עריכות מקבילות אם לא ישים את התבנית. " . אתה יכול להמשיך לערוך באותה צורה רק בלי התבנית, ההדל היחיד הוא שבלי התבנית אתה לא תהיה היחיד שמותר לו לערוך את הערך. ‏eytanarשיחהתרומות 16:20, 19 ביולי 2007 (IDT)
ממש לא נכון. לכל אחד יש זכות לשים תבנית בעבודה על איזה ערך שהוא רוצה. זה ממש לא נתון להחלטתך. ברוקולי 16:21, 19 ביולי 2007 (IDT)
מה מפריע לך לעבוד על הערך בלי התבנית? למה זה מפריע לך שעוד משתמשים יערכו את הדף הזה? בכל אופן,אין לי כח לריב הזה. אם אני ארצה לערוך משהו בדף הזה אני לא אהסס, והאיומים שלך בנוסף לברוטליות שבה אתה מדבר ממש לא מפחידים אותי. ‏eytanarשיחהתרומות 16:24, 19 ביולי 2007 (IDT)
ברוקולי, מטרת תבנית {{בעבודה}} איננה נעילת הערך כדי שתוכל לערוך אותו בעתיד, היא נועדה למנוע התנגשויות עריכה. אם אתה מתכוון לערוך את הערך מחר, הוא יכול להישאר בלי התבנית עד אז. אם שמת את התבנית ומישהו היה מסיר אותה אחרי יומיים, זה לא היה נכון. איתן הסיר את התבנית 11 ימים אחרי שהוצבה. חי ◣ 19.07.2007, 16:26 (שיחה)
שים לב ששמתי את התבנית היום מחדש וגם ביצעתי עריכה. לפי הפרשנות של Eytanar יש לי מעכשיו שבוע. ברוקולי 16:28, 19 ביולי 2007 (IDT)
אין לך שום זכות להוסיף תבנית זו. אל תחשוב שאתה "הראשון שנזכר" בערך רק בגלל שאתה היחיד שחשב שיש לו את הזכות להציב את התבנית. מדובר בערך שנמצא במרכז העניינים כיום. בכלל, אתה צריך לקחת שיעור באיך מתנהלים בקהילה הזו, ממה שראיתי בשאר הדף הזה. בברכה, גלעד (שיחה) 16:30, 19 ביולי 2007 (IDT)
מספיק עם זה, בבקשה - התבנית באה למנוע התנגשויות ותו לא. התבנית לא מבטיחה אי-עריכה של מישהו אחר. קסם-אמיתי 16:30, 19 ביולי 2007 (IDT)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: נכון. לפי מה שהבנתי אתה מתכוון לערוך את הערך אחרי שהוא יצא. יפריע לך אם מישהו יערוך אותו עד אז? אם לא, אתה יכול לשים את התבנית כשתתחיל לערוך. חי ◣ 19.07.2007, 16:33 (שיחה)
גם אחרי שהספר ייצא, לדעתי, אסור להציב את התבנית. הרבה אנשים ירצו לערוך את הערך ולא הוגן שמישהו יקח עליו בעלות. היה סיפור דומה כשאריק שרון חטף את ההתקף שלו, אם אני לא טועה. בברכה, גלעד (שיחה) 16:35, 19 ביולי 2007 (IDT)
אין כזה דבר, עבור זה נועדה תבנית בעבודה. ‏pacman - שיחה 16:36, 19 ביולי 2007 (IDT)

שבירה 1[עריכת קוד מקור]

הבנתי מברוקולי שהוא מתכוון לערוך את הערך במוצאי שבת. אם כך, אני מציע שבנתיים הערך ישאר בלי תבנית, וכברוקולי ירצה להתחיל בעריכה הוא יוסיף אותה - כמו שקורה בכל ערך אחר. ‏pacman - שיחה 16:32, 19 ביולי 2007 (IDT)
אני חושב שיש כאן טעות: גם אחרי שאני אוסיף את מה שאני אוסיף, הערך בוודאי עוד ישתנה פעמים רבות. ברור מאליו שאני לא תובע בלעדיות לעולמי עד על איך הערך ייראה וחבל שמנסים להציג את זה כאילו זה מה שאני הולך לעשות.
יש לי את הזכות המלאה לרצות להוסיף לערך את מה שחסר בו מבלי שיהיו לי התנגשויות עריכה כל פעם.
חי, אין מה להוסיף לערך משהו עד שהוא יצא. כבר ידוע עליו כל מה שאפשר לדעת. ברור שהייתי שמח לדעת יותר, אבל...
גלעד, אין מה לעשות. זו מטרת התבנית ואי אפשר להחליט באופן שרירותי שיש ערכים שאי אפשר לשים בהם את התבנית. ברוקולי 16:37, 19 ביולי 2007 (IDT)
אם כך, לדעתך כל הקודם זוכה? זו אנציקלופדיה, לא תחרות. אתה לא היחיד שיקרא את הספר השבוע (גם אני מתכוון כמובן) ויש עוד הרבה אנשים שירצו לערוך את הערך הזה. אתה לא יכול לסגור את הערך לעצמך למשך שבוע. אתה אכן יכול להציב את התבנית לכמה שעות (על מנת למנוע התנגשות), בזמן שתעבוד על הערך בלבד, אבל בערכים מסוג זה בזמן זה, להציב את התבנית לשבוע זו לא צורה. בברכה, גלעד (שיחה) 16:40, 19 ביולי 2007 (IDT)
אם כך, רואים שמעולם לא ביקרת בדף המשתמש שלי. אני יודע אנגלית די טוב (שאם לא כן, בוודאי לא הייתי מקבל פטור מקורס באנגלית באוניברסיטה) ואני אקרא את הספר תוך עשרים וארבע שעות, שזה בערך עד יום ראשון בלילה. תוך כדי הקריאה אני אעדכן בערך פרטים מהעלילה. חשבת שהתכוונתי לחכות שבוע? בוודאי שלא לזה התכוונתי. ברוקולי 16:42, 19 ביולי 2007 (IDT)
כל הכבוד. לי לקח יומיים פעם שעברה. בכל מקרה, אם תתחיל ותסיים לערוך בפרק זמן קצר אין בעיה, אבל אם זה ימשך (לא התכוונתי שתחכה, אני מתכוון לכלל העבודה) שבוע זה מוגזם. כמו כן אני מקווה שזה רק נראה כאילו אתה "עושה דווקא" פה ובכל מיני מקומות. בברכה, גלעד (שיחה) 16:47, 19 ביולי 2007 (IDT)
תודה על המחמאה. זה היה נראה כאילו אני עושה דווקא רק כי הציגו את זה ככה. התבנית היא בסך הכל הדרך שלי לבקש לתת לי את היום-יומיים (בוא לא נעמוד עם אקדח מוצמד לראש) להוסיף בשקט לערך את פרטי העלילה וכו'. מעולם לא תבעתי בעלות על ערך כלשהו ואין לי שום כוונה לעשות את זה. ברוקולי 16:49, 19 ביולי 2007 (IDT)
ברוקולי, אם אתה לא מתכוון לעבוד על הערך עד יום שבת בערב, למה לא תסיר את התבנית עד אז כדי שאם למישהו יש בכל זאת מה להוסיף הוא יוכל לעשות זאת?
בכל מקרה, אני מאחל לך שלא תמהר מדי לקרוא את הספר, עד כדי כך שלא תספיק להנות ממנו. חי ◣ 19.07.2007, 16:50 (שיחה)
כי אין עוד מה להוסיף. רולינג הרי גילתה כבר את כל מה שהיא תגלה עד יציאת הספר. ותאמין לי שאני אהנה מכל מילה. ואגב, השמועות אומרות שהארי וג'יני הולכים להתחתן.


בצחוק. ברוקולי 16:52, 19 ביולי 2007 (IDT)

בהחלט יש מה להוסיף, ראה את הערך באנגלית. נכון, יש שם הרבה פרטים תפלים, אבל יש גם מידע שאפשר להוסיף פה כמו מידע על מהלכי קידום המכירות המעניין שמתקיימים לספר. חוץ מזה, גם בערך הקיים יש מקום לשיפור ואם הוא לא היה נעול מישהו היה עשוי, למשל, לשנות את שם המשפחה של המאייר "ויליאם ווב" ל"וב". ההחלטה אם הערך "גמור", גם אם באופן זמני, איננה בידי אף אחד מאיתנו. חי ◣ 19.07.2007, 17:00 (שיחה)
אין בעיה. אני אתרגם את מה שרצוי לתרגם מוויקינגליש. אם לא הוסיפו את זה עד לפני שבוע כששמתי את התבנית לא סביר להניח שרצו להוסיף את זה דווקא עכשיו. אבל בשביל זה אני אצטרך יותר זמן לעבוד על הערך. ברוקולי 17:03, 19 ביולי 2007 (IDT)
מספיק, אם תמשיכו ככה אגן על הערך ואף אחד לא יוכל לערוך. ברוקולי, מדוע שלא תתחיל מעכשיו לעבוד על הערך? תגיעו להסכמה עכשיו כאן, ומספיק עם השיחזורים ההדדיים. דורית 17:13, 19 ביולי 2007 (IDT)
אכן דורית צודקת, במצב הנוכחי ביקשתי הגנה מלאה על הערך. טרול רפאים 17:14, 19 ביולי 2007 (IDT)
האמת היא שרציתי להוסיף כמה דברים היום אבל הייתי עסוק בלשחזר את גלעד כל הזמן ולא היה לי זמן. אין צורך להפעיל הגנה כי אני רוצה להתחיל לערוך אותו היום. בשעה הקרובה, פחות או יותר, למעשה. ברוקולי 17:15, 19 ביולי 2007 (IDT)
אז אני מצפה לראות זאת בקרוב. גלעד, דעתך בנידון? דורית 17:16, 19 ביולי 2007 (IDT)
דעתי היא שלא צריך להגיע להסכמה כשיש רוב של ארבעה אנשים מול משתמש בודד ועקשן. אבל אני מקבל את דעתך. בכל אופן, אם ארצה להוסיף משהו לערך (בזמן ואחרי שאקרא) אוסיפו (כמובן תוך תקווה לא להקלע להתנגשות). בברכה, גלעד (שיחה) 17:19, 19 ביולי 2007 (IDT)
אז זהו, שלא. יש לי את הזכות לערוך בשקט בלי התנגשות עריכה כל הזמן. חכה עד שאני אגמור (לא יותר משבוע) ואז תערוך את מה שאתה רוצה לערוך. זה משמעות התבנית. ברוקולי 17:22, 19 ביולי 2007 (IDT)
זו חוצפה ממדרגה ראשונה. אני מפסיק להגיב בדיון הזה. רק שתדע לך שלא תהיה שום זכות לשחזר אף אחד שיוסיף מידע לערך בשבוע הקרוב, אלא אם מדובר בהתנגשות. בברכה, גלעד (שיחה) 17:25, 19 ביולי 2007 (IDT)
ההתעקשות הזו אינה מועילה. ברוקולי - האם תספיק לסיים היום את מה שאתה רוצה? אם הבנתי נכון, בשישי שבת ממילא אינך כאן, האם תוכל להוריד את תבנית הבעבודה עד סוף היום? מדוע דרוש לך שבוע והאם לא תשמח לעזרה בערך? אינכם יכולים לשת"פ? דורית 17:24, 19 ביולי 2007 (IDT)

שבירה 2[עריכת קוד מקור]

ניתן לערוך את הערך, לא ניתן לבלום עריכות אחרות כשהן כה צפויות. חלק מהרעיון של ויקיפדיה הוא שיהיה ניתן לערוך באופן מלא ולעדכן - לא יתכן שמשתמש יגביל דווקא ערך כה אקטואלי וכה אטרקטיבי - הוא פוגע במוסד הויקיפדי עצמו. אם קורא אחר יקרא יותר מהר ממנו? אז אסור לו להוסיף כי יש תבנית? זה לא יתכן. אם העריכות תהיינה גרועות או בעייתיות - או אז יש להגן על הערך, לא לפני.
דיברתי עם ברוקולי על הנושא וכבר הבהרתי לו זאת. הוא הבהיר שכוונתו היא לוודא שהוא זה שיכתוב ראשון על הספר לכשיצא ובכוונתו לעדכן בקצב קריאתו, ובעוד שזה יפה וראוי לציון ולשבח על מסירותו לויקיפדיה, לא יתכן שימנע ממי שאולי יעשה זאת מהר יותר, והיה זה אנונימי או משתמש רשום, לעשות זאת בעצמו. לא על ערך כזה. זהר דרוקמן - I♥Wiki17:27, 19 ביולי 2007 (IDT)
אני אעשה היום כמה שאני רק יכול. אני מאמין שכבר בשעה הקרובה יהיה אפשר לראות שינויים בערך. אבל שיתנו לי כבר לעבוד במקום הדיון הזה. ולא, בניגוד למה שגלעד מנסה לטעון, אני לא מנסה להשתלט על הערך. אני רוצה להוסיף כמה דברים ואני חושב שמותר לי לעשות את זה בשקט מבלי שכל רגע אני אצטרך ליישב את התוספות שלי עם דברים אחרים. ברוקולי 17:31, 19 ביולי 2007 (IDT)
התבנית נמצאת כרגע במחלוקת אדירה. ערוך את הערך ללא התבנית, לא צפויים שינויים משמעותים היום. יודע אתה היטב כי כוונתך המקורית הייתה להשאיר את התבנית עד לאחר יציאת הספר כדי שתוכל לכתוב עליו ראשון. זהר דרוקמן - I♥Wiki17:33, 19 ביולי 2007 (IDT)
(לא הצלחתי לעמוד במה שאמרתי) יש פה כבר בערך שישה אנשים שהורידו לך את התבנית או תמכו בהורדה בדף השיחה. אני לא מוצא לזה שם אחר מלבד השתלטות. ולא, לא על כל עריכה צריך להיות גיבוי של התבנית הזו. בברכה, גלעד (שיחה) 17:35, 19 ביולי 2007 (IDT)
בתור אדם דתי ממילא לא תוכל לערוך עד צאת השבת, כ-18 שעות אחרי השקת הספר. אגב, כבר עכשיו יש פרטים אמינים למדי באתר הארץ על סוף הסיפור. ‏ יוסאריאן‏ • שיחה 17:42, 19 ביולי 2007 (IDT)
את דעתי בנושא זה לא שיניתי מאז הדיון בשיחה:דניאל פרידמן. יחסיות האמת 17:50, 19 ביולי 2007 (IDT)

שבירה 3[עריכת קוד מקור]

אני מסכים כאן עם כל מי שנגד התבנית. ברור היה מההתחלה שברוקולי שם את התבנית רק כדי שתהיה לו זכות ראשונים להרחיב את הערך ברגע שהספר יצא - עד כמה שאני זוכר הוא אפילו אמר את זה(לא במילים אלו). אין לי ספק שזו חוצפה ממדרגה ראשונה והסיבה היחידה שעוד לא אמרתי עד היום כלום בנושא היא רק כי לא היתה לי כוונה לערוך אותו, אבל אם הנושא עלה אזי יש לומר את האמת לאמיתה - שהיא שברוקולי התכוון להשתלט על הערך ע"י השמת התבנית הנ"ל. העריכה הראשונה שלו בוצעה רק לאחר שעלו תלונות בנושא, והן הסיבה היחידה שהעריכות הנ"ל בוצעו. דעתי היא שיש להוריד את התבנית לפחות עד יום שבת בשעה 02:00 ואז, ורק אז, אם מישהו יתחיל לשכתב את הערך הוא יוכל לשים את התבנית הנ"ל(וזה לא דווקא חייב להיות ברוקולי). בנוסף אני חושב שיש לשים הגנה על הערך פן אנונימי כלשהו יכניס ספויילרים לערך ללא תבנית מתאימה. --elimgoz 18:13, 19 ביולי 2007 (IDT)
את ההתלהמות והשקרים שלך תשמור למקום אחר (לשוק אולי, אם אתה רוצה). אני רציתי להתחיל לעבוד במוצאי שבת אך כיוון שאני רואה שזה מפריע לאחרים אני מתחיל לעבור כבר היום. וכדאי שתפסיק לנסות לקרוא מחשבות של אחרים - אתה לא סוורוס סנייפ. ברוקולי 18:16, 19 ביולי 2007 (IDT)
לא ראוי ואף אסור לך לשים תבנית בעבודה אף שנייה אחת לפני שהתחלת לעבוד על הערך, הרי בעצמך אתה מודה שזו היתה המטרה ושהתחלת לעבוד על הערך לפני רק בגלל שעלו תלונות בנושא. מטרת התבנית היא לא לשמור לך את זכות הראשונים לעבוד על הערך לאחר שהספר יוצא, זוהי חוצפה. בנוסף, באופן אישי אני חושב שאין זה ראוי לשים תבנית "בעבודה" על ערך שיש בו תבנית "מוצר עתידי" - התבנית צריכה לרדת ומייד. --elimgoz 18:19, 19 ביולי 2007 (IDT)
לא זכור לי שקיבלת מינוי כלשהו לקבוע את הכללים. כללים לא קובעים אד הוק, להזכירך. מכל מקום, בהחלט לא התכוונתי להוסיף רק את העלילה. כיוון שראיתי שמפריע לאחרים ששמתי תבנית בעבודה ולא התחלתי עדיין להוסיף דברים לערך, התחלתי לעשות למרות שרציתי לחכות. כדאי שתפסיק להשמיץ סתם. זה יעשה לך טוב. ברוקולי 18:22, 19 ביולי 2007 (IDT)
תזכיר לי מתי ניסיתי לקבע כלל כלשהו? אתה כאן הוא זה שמנסה לכופף את הכללים. מה שמפריע לי הוא לא שלא התחלת להוסיף דברים לערך אלא שלא עבדת עליו והתכוונת רק לשמור לעצמך את הערך. תזכיר לי היכן רשום שהתבנית הנ"ל מיועדת כדי שמישהו יוכל לשמור לעצמו ערך? התבנית מיועדת רק עבור עבודה שנעשית ברגעים אלו, ועל אף שזה לא נקבע - לדעתי גם אין להשתמש בה יחד עם תבנית "מוצר עתידי". --elimgoz 18:26, 19 ביולי 2007 (IDT)
ברוקולי, אם ברצונך להוסיף פרטים מה טוב, אך אין זה אומר שהתבנית תשאר כדי שתוכל גם להוסיף העלילה בעת המתאימה לך. אין טעם מצידך להכחיש כי זו הייתה המטרה שלך - להציב התבנית כדי שיהיה זה אתה שיוסיף את העלילה, אתה ולא אחר - אך הדבר עומד בסתירה לאחד הכללים הבסיסים ביותר בויקיפדיה - שיתוף פעולה. עד כה לא נראה שעוד מישהו מוסיף מידע לערך ועקב ההתנגדות העזה לה זכתה התבנית, אנא הסתדר בלעדיה. כאמור, לא נראה שיש עוד מישהו שבכוונתו להרחיב רבות את הערך בקרוב (קרי, שעות קרובות). זהר דרוקמן - I♥Wiki18:32, 19 ביולי 2007 (IDT)
חבל, אם כך, שלא הסתכלת על ערכים אחרים שלי כאן. ממתי הסתפקתי רק בהיבט אחד של הנושא כמו עלילה? למה תמיד מניחים שיש לי כוונות רעות? יש כאן כאלה שפשוט מחפשים איפה לריב איתי. יש לי כל זכות שבעולם לשים את התבנית הזאת בזמן שאני עורך. אני לא אסכים שיעמדו לי מאחורי הגב עם אקדח מכוון לראש. ברוקולי 18:35, 19 ביולי 2007 (IDT)
ברוקולי, אמרתי לי מפורשות שזו מטרתך. אם ברצונך להוסיף דברים נוספים (ואכן הזכרת גם זאת, אך אין בזה כדי להפחית מהנושא) - מה טוב, אבל תוכל לעשות זאת בלי לשים תבנית כה שנויה במחלוקת. זהר דרוקמן - I♥Wiki18:37, 19 ביולי 2007 (IDT)
ביצעת עריכה אחת ואתה מתכוון לבצע עריכות נוספות בעוד מספר ימים, אינך עובד על הערך ברגעים אלו ולכן הדבר אינו מקנה לך את הזכות לשים את התבנית. --elimgoz 18:39, 19 ביולי 2007 (IDT)
כיוון שלא קוראים לך סוורוס סנייפ (?) אתה לא יכול לטעון טענה כזאת. אתה כנראה יוצא מנקודת הנחה שיקח לי ארבעה ימים לקרוא את הספר. אתה טועה ובגדול. יקח לי הרבה הרבה פחות לקרוא אותו. וממילא, כמה אנשים בארץ כבר קוראים את הספר באנגלית? קונים אותו הרבה יותר בעברית. ברוקולי 18:42, 19 ביולי 2007 (IDT)
וואווו... וכל זה בגלל תבנית בעבודה? ברוקולי, כדי שכולם יהיו מרוצים תעתיק את הערך לארגז החול שלך ותערוך כמה שאתה רוצה ומתי שנוח לך. כשתסיים נעביר. ולדעתי, רצוי מאוד להפעיל הגנה חלקית בעקבות ההיסטריה שתתחיל במוצ"ש ולא ידוע מתי תסתיים. סקרלטשיחה 18:45, 19 ביולי 2007 (IDT)
לא סביר לשים הגנה על הערך רק בתור פעולת מנע. אם יהיה מבול של עריכות בעייתיות זה הגיוני, אבל לחסום לגמרי את האפשרות שיעדכנו אותנו במהירות בפרטים נכונים ואמינים, רק בגלל החשש שיבואו גם השחתות - זה לא סביר. אם אכן תהיינה השחתות אז כמובן שנשים הגנה, אבל עד אז אני לא רואה סיבה לחסום הערך. זהר דרוקמן - I♥Wiki18:48, 19 ביולי 2007 (IDT)
סביר מאד להניח שיהיו השחתות רבות על הערך ולכן יש לשים הגנה. חיזוק לטיעון שלי ניתן למצוא בכך שיהיו כאלה שיוסיפו ספויילרים לערך ללא התבנית המתאימה ועלולים לקלקל בכך את הקריאה לרבים מאלו שיכנסו לערך. --elimgoz 18:51, 19 ביולי 2007 (IDT)
סביר זה לא ודאי. והכנסת פרטי עלילה ללא התבנית המתאימה הוא לא סביר, בהתחשב בכך שהתבנית כבר מופיעה בפרק בו הם צפויים להופיע. וגם אם יוספו ללא תבנית - זו לא השחתה אלא טעות תמימה שניתן לתקן בקלות. לא סיבה להגן על הערך. יש לאפשר לכל המעוניין בכך לערוך אותו, ואם הדברים אכן יצאו משליטה - או אז יהיה צורך להגן. זהר דרוקמן - I♥Wiki18:54, 19 ביולי 2007 (IDT)
חשבתי על זה שוב, אתה צודק. --elimgoz 18:56, 19 ביולי 2007 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: אין זה משנה כמה קוראים אותו (וזאת הטענה המופרכת ביותר ששמעתי בנוגע לספר - אתה טוען שהחנויות תהיינה ריקות בשבת לפנות בוקר?), משנה העובדה שאינך יכול לחסום מאלו שיקראו וירצו לעדכן בעצמם את האפשרות, רק בגלל שאתה רוצה להיות הראשון. בהתחשב בעובדה שהעריכות התוכניות המשמעותיות היחידות שנעשו בערך בזמן האחרון הן שלך, אין שום הכרח לתבנית, ועקב הויכוח הרב שהיא יוצרת - עדיף שתפעל בלעדיה. לא נראה שמישהו מתנגש בעריכותיו עימך. כמו כן, אם במקום להתווכח בנושא פשוט תבצע כבר את העריכות שלך, לבטח תהיה ראשון. זהר דרוקמן - I♥Wiki18:46, 19 ביולי 2007 (IDT)
העניין הוא לא כמה קוראים אותו באנגלית ואל תנסה להתחמק מהנושא. העובדה היא שאתה לא עובד על הערך כרגע, ואלא אם כן תוכל להוכיח אחרת - אין לך זכות לשים את התבנית. וזה עוד בלי שאמרתי דבר על כך שמדובר בערך פופולרי שאין למנוע מאחרים לערוך אותו. ותעשה לי טובה, רד מהעניין של סנייפ. --elimgoz 18:51, 19 ביולי 2007 (IDT)

ידעתי שיש סיבה לכך שאני נמנע מלקרוא את ספרי הארי פוטר. עידו 19:05, 19 ביולי 2007 (IDT)

:) זהר דרוקמן - I♥Wiki19:09, 19 ביולי 2007 (IDT)
אני מקווה שלא לזה התכוונה רולינג. בכל מקרה, צריך לעצור איכשהו את מלחמת העריכה שמשום מה ממשיכה להתנהל בערך. חי ◣ 19.07.2007, 19:10 (שיחה)

הגנה[עריכת קוד מקור]

לצערי כי רב, הגענו לכך. נמנעתי מלעשות זאת בעצמי עקב היותי חלק בדיון, אך אליזבט לקחה היוזמה. אני מציע לפתור הנושא, שכן ערך זה יכול להביא לויקיפדיה פרסום רב באם יהיה משוחרר.

הבעיה המיידית היא: ברוקולי מבקש לערוך הערך בעודו נושא תבנית עבודה, מספר משתמשים אחרים מתנגדים לכך מכיוון שבכך הערך כמו חסום לעריכות אחרות. בעת שהערך מוגן באופן מלא כולם מפסידים.

אי לכך אני מציע שתי אלטרנטיבות:

  • ברוקולי יוותר על התבנית ויערוך הערך בלעדיה. עד כה לא ראיתי עריכות תוכניות גדולות מלבד אלו שלו, כך שהסיכוי להתנגשות קטן הוא.
  • ברוקולי יתחייב להסיר התבנית בגמר העבודה היום. כלומר, התבנית תושם על הערך רק בזמן שהוא בפועל עובד עליו, ובין לבין, בעודו לוקח הפסקה או ישן וכדומה, כל אדם יוכל לערוך הערך.

אני מקווה שלשתי האפשרויות אין התנגדות עזה מדי משני הצדדים, וכי יהיה ניתן להגיע לפשרה. זהר דרוקמן - I♥Wiki19:28, 19 ביולי 2007 (IDT)

נמנעתי מלהכנס לדיון בגלל חוסר התועלת בו, חשבתי שהצדדים יצליחו להסתדר, אבל כשדף השינויים האחרונים הוצץ בשחזורים שוב ושוב נמאס. אני תומכת בשתי הצעותיו של זהר, הכי חשוב שכשהספר יהיה נגיש בדרכים חוקיות (הוא דלף לאינטרנט לפני שלושה ימים) כולם יוכלו לערוך את הערך. אליזבט שיחה 19:32, 19 ביולי 2007 (IDT)
אני מסכים עם ההצעה השניה. הבעיה היחידה שלי עם ברוקולי היא שהוא רוצה למנוע מאחרים לעבוד על הערך גם כשהוא לא עובד עליו. אילו היה מדובר בקצרמר או ערך לא פופולרי כלשהו, ניחה. אבל מדובר בערך פופולרי שרבים אחרים ירצו לעבוד עליו. --elimgoz 19:35, 19 ביולי 2007 (IDT)
אפנה לברוקולי ואבקש הסכמתו לאופציה השנייה. בינתיים גם לי יש משהו שאני רוצה להכניס לערך: קישור לכתבה בויקיחדשות בדבר הספויילרים האפשריים, אשר בניגוד לכתבות רבות אחרות במקורות עברים - לא כוללת אותם. אם אליזבט או מפעיל אחר יסכימו להוסיף הדבר תחת תבנית מיזמים אשמח. זהר דרוקמן - I♥Wiki19:53, 19 ביולי 2007 (IDT)
יש לי שאלה לגבי התנאי השני: מה קורה בשבת? זה לא הוגן שבגלל שאני שומר שבת לאחרים יהיה יתרון לא הוגן כלפי. בינתיים אני ממשיך בתרגום מאנגלית של החלקים שנראים לי חשובים ואני אבקש בקרוב להסיר את ההגנה למספר דקות כדי שאני אוכל להוסיף אותם.
זהר, בעניין הספוילרים: חבל לך על הזמן. אם זה לא פרסום מהאתר של רולינג או של בלומסברי או של סקולסטיק אתה יכול להתייחס לזה כאל עורבא פרח. רק פרסומים באתרים האלה נחשבים לרשמיים. היה בדיוק את אותו סיפור לפני הספרים החמישי והשישי והתברר בסוף שמדובר בקשקוש מוחלט. ברוקולי 19:59, 19 ביולי 2007 (IDT)
אף אחד אינו מכריח אותך לערוך בשבת או לשמור שבת. בשבת יש לנהוג כמו בכל יום אחר, אין טעם להכניס כפייה דתית לויקיפדיה. --elimgoz 20:04, 19 ביולי 2007 (IDT)
מסכים. --elimgoz 20:04, 19 ביולי 2007 (IDT)
דבר ראשון, אל תחתוך הודעות שלי באמצע. דבר שני: יש כאן עניין של חוסר הגינות כלפי דתיים. אני מניח שאתה לא דתי ולכן אתה זה שמראה על חוסר תום לב ולנצל את זה שבשבת יש כאלה שלא יכולים לערוך ולבצע עריכות משלך בערך. יש להשאיר את ההגנה עד שעה לפחות לאחר צאת שבת. מותר להתחשב בדתיים ואין כאן כפייה דתית. ברוקולי 20:07, 19 ביולי 2007 (IDT)
אין זה הוגן שבזמן שאתה לא עובד אחרים לא יוכלו לתרום. אין זה הוגן לנעול הערך עבורך, שאינך יותר חשוב מכל המשתמשים האחרים. אודיע כבר עתה: באם תסרב לאחת ההצעות, שלטעמי שתיהן הגיוניות ושתיהן מהוות פשרה לשני הצדדים, אבקש להסיר את ההגנה בכל מקרה עם כניסת השבת מכיוון שלא יהיה חשש עוד למלחמת עריכה (והרי לא תשחזר במהלך השבת). השאלה היא האם תסכים לכך שהמידע שאתה שוקד עליו עתה יכנס לערך או לאו.
לגבי הספוילרים - אני מניח שלא קראת את הכתבה. על כן, אספר שרולינג בעצמה אישרה (וכעסה מאוד) כי הביקורת שהופיעה באחד העיתונים הכילה ספוילרים, וכמו כן החלו צעדים משפטים כנגד אחת הספקיות לאחר שאכן הביאה לפרסום כ-1,200 עותקים מוקדם מדי. בכל מקרה, בין אם כן או לאו, זה עדיין חדשות ולטעמי אפשר להכניס את זה כקישור. אם יש לך תיקונים לכתבה בויקיחדשות - אתה מוזמן לבצעם. זהר דרוקמן - I♥Wiki20:09, 19 ביולי 2007 (IDT)
יתרה מזאת, אין כאן זכות להיות הראשונים לעדכן. לכל אחד הזכות לערוך הערך, גם אם מישהו אחר מנוע מסיבה זו או אחרת. האם היה עלינו להקפיא את ויקיפדיה כולה במהלך המלחמה בשנה שעברה? זהר דרוקמן - I♥Wiki20:10, 19 ביולי 2007 (IDT)
זהר צודק, כמובן. אם אתה לא מסכים לערוך בשבת, עליך לקבל את התוצאות הלא-נוראות - מישהו אחר יכול לערוך לפניך. השארת הגנה כזו היא תקדים מסוכן ולא תבוצע. ‏– rotemlissשיחה 20:12, 19 ביולי 2007 (IDT)
תראה, לתנאי השני אני מסכים. מה שכן, אני מציע למחוק כל תוספת לעלילה במהלך 48 השעות שלאחר יציאת הספר כי זה לא הוגן כלפי הקוראים. אני מקווה שאתה מסכים איתי בקטע הזה. לדעתי, יש לא מעט אנשים בארץ שיקראו את הספר באנגלית וזה לא הוגן לתקוע להם ספוילרים מול הפרצוף כל כך מעט זמן אחרי יציאת הספר. וכן, זה אומר שאני מתחייב לא להוסיף בעצמי את עלילת הספר עד יום ראשון בערב. לדעתי, זה מן הגינות בסיסית כלפי הקוראים. ברוקולי 20:14, 19 ביולי 2007 (IDT)
בשביל יש את התבנית {{פרטי עלילה}}. מי שלא סיים את הספר לא יקרא את הספוילרים. ‏– rotemlissשיחה 20:15, 19 ביולי 2007 (IDT)
ואתה באמת מאמין שאנשים לא יקראו? זה דבר אחד ששומעים שיש ספוילרים ודבר שני כשהם מול הפרצוף שלך. מכל מקום, אם מישהו יוסיף את העלילה, אני מניח שלא תהיה התנגדות שאני אערוך גם את זה. או שכן יש התנגדות? כי אם אני "מתלבש" על הערך, אני מתכוון לעשות את זה עד הסוף. ברוקולי 20:18, 19 ביולי 2007 (IDT)
כל אדם נמצא ברשות עצמו, אם הוא מחליט לקרוא או לא זו החלטה שלו. אין למנוע זאת מאחרים רק בגלל שהוא לא שולט בעצמו --elimgoz 20:20, 19 ביולי 2007 (IDT)
למה כוונתך? אתה לא תסיר תוכן טוב רק בגלל שיש אנשים שיפגעו מספויילרים (דבר שכזה יהיה כבר על גבול ההשחתה), אבל אתה בהחלט מוזמן לשכתבו כך שיהיה כתוב/מנוסח/מובא באופן טוב יותר. הנקודה היא שאתה מחוייב לשיתוף פעולה. תוכן טוב ישאר בערך, עליו תוכל להוסיף ובמידת הצורך לשפר, כמו גם שאחרים יוכלו לעשות לתוכן שלך לאחר מכן. זהר דרוקמן - I♥Wiki20:25, 19 ביולי 2007 (IDT)
"אל תחתוך הודעות שלי באמצע"??? מדובר ב2 הודעות שהגבתי לכל אחת מהן בנפרד, זה לא ששלחת אותן כהודעה אחת. מותר להתחשב בדתיים, אבל מותר גם להתחשב בקוראים שאינם שומרי שבת. אין כאן אף אחד שעולה על אחר בחשיבותו לויקיפדיה. ההבדל נובע בכך: מי מהשניים מעוניין לכפות עצמו על אחר? שומר השבת. לכן יש לקבל את דעתו של זה שאינו שומר שבת משום הוא אינו כופה דבר על זה שכן שומר שבת. דרך אגב, אני באופן אישי לא מתכוון לגעת בערך הנ"ל לפחות עד יום שלישי שאסיים לקרוא את הספר. אין מקום בויקיפדיה לכפייה דתית ואם ההגנה תושאר במהלך השבת אז אני אמשוך את הסכמתי מההצעה. --elimgoz 20:20, 19 ביולי 2007 (IDT)
אלי, הדיון עבר לפסים רגועים יותר, אנא ישר קו כדי שלא לדרדרו שוב. כמו כן, במידה ולא שמת לב, אנו כבר קרובים להסכמה. הערות שכאלה אינן עוזרות. זהר דרוקמן - I♥Wiki20:25, 19 ביולי 2007 (IDT)
סליחה, טעות שלי. היה נדמה לי שחתמת אותן בנפרד. --elimgoz 20:26, 19 ביולי 2007 (IDT)

שבירה[עריכת קוד מקור]

מה בעצם עזרה ההגנה הזו? הוא קיבל את מה שרצה. אף אחד לא יכול לערוך את האחר, ולו בכל מקרה לא היו כוונות לערוך את הערך (עד ליציאתו). אנחנו באמת צריכים להתחשב בו? הוא אחד מול רבים, ובין הרבים גם כמה מפעילי מערכת. למה יש צורך ללכת לקראתו, במיוחד כשהוא לא מראה שום סמנים כאלו מצדו? בברכה, גלעד (שיחה) 20:50, 19 ביולי 2007 (IDT)

אילו מלחמת העריכה היתה נמשכת והיו מבוצעות עריכות כלשהן, סביר להניח שגם הן היו נמחקות. במצב הנוכחי אף אחד לא יכול לערוך אבל גם אין תבנית בעבודה. --elimgoz 21:01, 19 ביולי 2007 (IDT)
גלעד, האם קראת את הדיון בכלל? באם ברוקולי לא יסכים ההגנה תוסר בכל מקרה עם כניסת השבת, שכן סכנת מלחמת העריכה תוסר ולא תהיה עוד הצדקה לה. בנוסף, בינתיים ברוקולי פחות או יותר רמז כי יסכים לאלטרנטיבה השנייה. וחוץ מזה, ממתי השתתפות מפעילים במלחמת עריכה אמורה להשפיע?
אנצל את ההזדמנות לקרוא לו לחייב דבריו: ברוקולי, האם אתה מסכים כי נסיר ההגנה מהערך ואתה תערכו, עם התבנית, אך בסיום העריכה ובהפסקות אשר תיקח ממנה תסירה? זאת פשרה בשביל שני הצדדים ולעת עתה נראה כי מדובר בדרך היחידה בה המידע שאתה מבקש להוסיף לערך יתווסף לפני יציאת השבת. זהר דרוקמן - I♥Wiki21:03, 19 ביולי 2007 (IDT)
כיוון שדברי לא היו ברורים, אחדד אותם: אני מסכים להצעה מס' 2 שהועלתה כאן קודם. לעניין ההגנה? תוכל להסיר אותה בעוד שעתיים או להפוך אותה לכזאת שתפוג בעוד שעתיים? ברוקולי 21:06, 19 ביולי 2007 (IDT)
אז יש הסכמה, אפשר להוריד את ההגנה על הערך? תודה. --elimgoz 21:13, 19 ביולי 2007 (IDT)
הסרתי את ההגנה, אך היא תוחזר אם תהיה שוב מלחמת עריכה. ‏– rotemlissשיחה 21:19, 19 ביולי 2007 (IDT)

שבת[עריכת קוד מקור]

זהר, לאחר שסגרנו את הדיון לגבי התבנית, עלי לציין נקודה נוספת, שנוגעת לא רק אלי: לדעתי, אין לאפשר עריכות בערך בשבת כיוון שהדבר מהווה חוסר הגינות בסיסית כלפי דתיים כמוני שלא יכולים לקנות את הספר בשבת. לדעתי, זה לא הוגן שאחרים יוכלו לערוך את העריכות שלי בשבת מבלי שתהיה לי את היכולת המינימלית להגיב. וכן, זה לדעתי הכי פחות הוגן שחילונים שקונים את הערך בשבת יוכלו להוסיף פרטי עלילה רק כי הם לא שומרים שבת.

גלעד טען שמדובר בכפייה דתית ולדעתי הוא פשוט טועה. אם כבר, יש כאן כפייה חילונית כאשר לא נותנים לדתיים את האפשרות המינימלית להוסיף פרטים שונים של העלילה. כיוון שככל הנראה אתה חולק עלי, אני מציע את מגיסטר כבורר. האם אתה מסכים שמגיסטר יהיה בורר בינינו?

וכדי שהדברים יהיו ברורים: גם אם מגיסטר יתן החלטת בורר שנוגדת את עמדתי, אני מתחייב כמובן לא לפעול נגדה ולא לפעול נגדה באמצעות יזימת דיונים (אלא אם יהיה דיון כלשהו ותתבקש תגובתי בתור צד לעניין). ברוקולי 21:25, 19 ביולי 2007 (IDT)

ויקיפדיה איננה תחרות כתיבת ערכים עם סטופר ביד. זה ויכוח אידיוטי. מי שרוצה להרחיב ערך בהרחבה מועילה ואיכותית, מוזמן להרחיב אותו, ואין בכך שום חוסר הגינות כלפי ויקיפד אחר הנמצא במילואים, בחו"ל, בבית חולים, או סתם שומר על השבת. הוויקיפדיה נועדה בסופו של חשבון לקוראים, לא לכתחרות שליפות לכותבים. ‏Harel‏ • שיחה 21:27, 19 ביולי 2007 (IDT)
יש לציין שגם אני מתנגד להפעלת הגנה במהלך השבת. כפייה חילונית לא קיימת כאן משום שאתה לא חייב להפר את השבת ולכתוב את בויקיפדיה(מדובר בהחלטה שלך, כשאתה מחליט להיות שומר שבת אתה צריך לקחת בחשבון שיקולים שונים - זה אחד מהם), אבל אתה כן מבצע כפייה דתית ומעוניין למנוע מאחרים לערוך את הערך. בנוסף, אני מסכים עם הראל. --elimgoz 21:29, 19 ביולי 2007 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: ההצעה שאתה מבקש נוגדת את ערכי ויקיפדיה - דפי האתר חייבים להיות פתוחים לכל. ומה תגיד על משתמשים דתיים שחיים בחו"ל ועבורם השבת היא בזמנים שונים (ויש כאלה)? האם נחכה עד שהשבת תעבור מהעולם לגמרי? האם נגן על ערך כי אולי תושבי שדרות רוצים לערוך אותו אך נאלצים להחבא במקלטים (בתקווה ממוגנים) מהקסאמים? זה לא סביר. אין כאן עניין של הוגנות - ויקיפדיה צריכה לאפשר לכל אחד לערוך כל הזמן - זו המשמעות של "חופשית". על זה המגבלות הן רק השחתות, ולא בזה עסקינן. לא ניתן לגשת לבורר על נושא זה, כפי שלא ניתן היה לגשת לבורר בדבר ההצעה להחשיך את האתר להנצחת החטופים - זה עניין שמעבר לנו. זהר דרוקמן - I♥Wiki21:30, 19 ביולי 2007 (IDT)
אני מסכים, כמובן, עם הראל, Elimgoz וזהר. ‏– rotemlissשיחה 21:33, 19 ביולי 2007 (IDT)

מספיק, אי אפשר לראות יותר את השיחה הזו בשינויים האחרונים. מי שרוצה לכתוב, יכתוב. ההגנה הוסרה - כל מה שיש לאמר נאמר. הדיון יותר ממוצה. שבת שלום לכולם, דורית 21:36, 19 ביולי 2007 (IDT)

ולכולן. ‏Harel‏ • שיחה 21:36, 19 ביולי 2007 (IDT)

אני רק רוצה להדגיש שמדובר לא טענתי לכפייה דתית. זה היה משתמש אחר. בברכה, גלעד (שיחה) 22:07, 19 ביולי 2007 (IDT)

ספוילרים בדף השיחה[עריכת קוד מקור]

אני מבקש מכולם שלא לכתוב ספוילרים בדף השיחה ללא אזהרה מתאימה לפני, בדיוק כמו שיש אנשים שנכנסים לערך ולא רוצים לראות ספוילרים יש אנשים שנכנסים לדף השיחה ולא רוצים לראות ספוילרים שיהרסו להם את הסוף. תודה, --elimgoz 18:42, 22 ביולי 2007 (IDT)

תבנית בעבודה[עריכת קוד מקור]

נדמה לי שסוכם שהיא לא תושאר באופן קבוע אלא רק באותו רגע ספציפי שמישהו עובד על הערך. לתשומת לבכם. --elimgoz 02:10, 25 ביולי 2007 (IDT)

דרך אגב, א. ברוקולי: אתה לא יכול לאיים על אף אחד בכך שתשחזר את העריכה שלו כי אתה בעצמך מפר את מה שסוכם כאן ולא אף אחד אחר. --elimgoz 02:11, 25 ביולי 2007 (IDT)
לא, אתה זה שמפר את מה שהוסכם פה. הכוונה הייתה שבזמן שאני עובד אני שם את התבנית כדי שלא יהיו הפרעות. הכוונה בעובד היא לא רק הימצאות בעמוד העריכה של הערך. הרוב המוחלט של מה שהיה צריך להיכנס לערך כבר הוכנס אליו וחבל שאתה מנסה לעורר סתם מהומות. זה ממש לא לעניין. בכוונה חיכיתי עד אתמול אחרי הצהריים כדי לשים את התבנית מתוך כוונה שהרוב המוחלט של העריכות יבוצע ואז אני אוכל לבוא ולעשות בשקט את העריכות שלי. די כבר עם זה. ברוקולי 02:17, 25 ביולי 2007 (IDT)
שוב אתה מנסה להתחמק ואומר שטויות? אלא אם כן אתה חולה באיזה מחלה נדירה במיוחד שמאפשרת לך לחיות חודשים כמעט ללא שינה, לא סביר שתשאיר תבנית בעבודה במשך 19 שעות ברצף, לא בערך שכזה ובטח לא לאור מה שסוכם - ולא משנה מהו קצב העריכות הנוכחי. ואל תגיד שבכוונה חיכית עד אתמול, כי עד כמה שאני יודע אתה היית צריך לקרוא קודם את הספר לפני שתוכל להתחיל לעבוד על הערך. --elimgoz 07:48, 25 ביולי 2007 (IDT)
אני בעד שתניחו לערך ותתנו לברוקולי לסיים אותו אם אתם לא רוצים שכל מיני ידיים ייגעו בו ועתידו להראות כמו הערך שמתעדכן כל שניה וזקוק נואשות לשכתוב האלופה. סקרלטשיחה 08:50, 25 ביולי 2007 (IDT)
אין שום סיבה שברוקולי יוכל לעבוד על הערך לצד אנשים אחרים. אי אפשר להשתמש בתבנית בעבודה בשביל לשריין לעצמך ערכים כשחצי מהעולם רוצה לערוך אותם. התבנית נועדה למנוע התנגשויות עריכה ויתכבד מר ברוקולי וישתמש בתבנית בצורה זו, ולא על מנת לנעול את הערך לעריכותיו בלבד. יונתן שיחה 10:40, 25 ביולי 2007 (IDT)
איך אפשר לעבוד על ערך לצד אנשים אחרים כשיש התנגשויות עריכה? לפי מה שהבנתי מברוקולי שהוא סיים לקרוא את הספר והוא מתכוון לערוך ולהרחיב את הערך ואני מאמינה שהוא מסוגל לעשות זאת תוך מספר ימים אם יפסיקו להפריע לו ויניחו לערך. סקרלטשיחה 11:25, 25 ביולי 2007 (IDT)
אם לא שמת לב, לפי דף השינויים האחרונים הערך נבנה על ידי משתמשים אחרים ולא על ידי ברוקולי. זה שהוא הציב בערך תבנית בעבודה לפני מליון שנה לא אומר שהוא יכול לבוא ולהיות "שומר הערך". כל העריכות שלו הן רק שחזורים של אחרים לגרסאות קודמות, והוא גם ביקש לנעול את הערך עד שהוא יחזור יום אחרי - אני לא מבין איך זה יכול להרות תמים. בברכה, גלעד (שיחה) 11:44, 25 ביולי 2007 (IDT)
אין לי בעיה שהוא יעבוד על הערך, ושישים תבנית בעבודה שכל אחד יכבד, כל עוד הוא עורך את הערך. זאת אומרת, בחצי שעה עד שעה שבה הוא יושב ליד המחשב ועורך את הערך, שישאיר את התבנית על מנת להימנע מהתנגשויות עריכה וברגע שהוא מסיים עם הערכים הספציפית, שיסיר את התבנית ואחרים יוכלו לערוך. יונתן שיחה 12:02, 25 ביולי 2007 (IDT)
זה יכול להיות גם שעתיים ויותר, כל עוד הוא עובד על הערך באותו רגע - אבל לא דקה אחת מעבר לכך. זה גם מה שסוכם ומה שהוא אמר שהוא יעשה. --elimgoz 12:06, 25 ביולי 2007 (IDT)
זה בדיוק מה שאני מנסה לעשות אבל בגלל גלעד היו לי היום שלוש התנגשויות עריכה. זה מפריע וסתם מעכב. אם היום נותנים לי כמה שעות טובות (אפילו לא יום שלם) כדי לעבוד בשקט הייתי גומר לעבוד על הערך הרבה יותר מהר. זה סתם מפריע ומעכב את העבודה. ברוקולי 15:04, 25 ביולי 2007 (IDT)
אילו באמת היית עובד על הערך ולא רק שומר אותו לעצמך לא היו לך התנגשויות עריכה כי היו מתייחסים לתבנית שהצבת ברצינות ולא היו מזלזלים בה. מעניין מאד ש5 העריכות האחרונות שלך הן שחזור. --elimgoz 15:18, 25 ביולי 2007 (IDT)
ושוב אתכם... Elimgoz אנא ממך, עצור את הסטופר לשלוש שעות ותן לברוקולי לנסות לכתוב את הערך. אני מקווה שהתוצאות ימצאו חן בעינך ובעיני כולנו. תודה סקרלטשיחה 15:21, 25 ביולי 2007 (IDT)
זה לא העניין, הוא יכול לעבוד על הערך כמה שהוא רק רוצה - אבל שלא ישאיר את התבנית כשהוא לא עובד עליו. זו בדיוק הסיבה לאותן "התנגשויות עריכה"(שחזורים ליתר דיוק), פשוט כבר לא לוקחים כאן את התבנית הנ"ל ברצינות. --elimgoz 15:25, 25 ביולי 2007 (IDT)
אז בבקשה, הפסיקו לשחזר את הערך והפסיקו להסיר את התבנית ותנו לו לסיים את הערך הזה כבר. איך אפשר לערוך תחת לחצים שכאלה??? סקרלטשיחה 15:27, 25 ביולי 2007 (IDT)
סקרלט, כעת ניתן לראות את כוונתי, אני מעריך שברוקולי אינו עורך את הערך כרגע ולכן אין סיבה להשאיר תבנית בעבודה עליו. אני במילא לא הולך לערוך אותו (ולא ערכתי אותו מאז שהושמה תבנית בעבודה), רק חשבתי שאסביר לך על מה אני מדבר. יונתן שיחה 03:44, 26 ביולי 2007 (IDT)
הסיכום עם ברוקולי היה לגבי מועד יציאת הספר, ומשזה עבר וחלף לו, ועימו ההיסטריה הכללית שהייתה צפויה, אני לא רואה אותו חייב בסיכום. עם זאת, אני מאוכזב מאוד מכל הנושא שחוזר על עצמו: ברוקולי עדיין לא מוכן לוותר ועדיין משקיע מסיבה בלתי ברורה מרץ מיותר בהתנצחות וויכוחים במקום בעריכת הערך, דבר פרודקטיבי פי כמה. משנת צדיקים עבורו הייתה לא לשים תבנית עבודה, אך טוהר מידות היה מספק לו היה פשוט מתייחס לאינספור הבקשות שהתבקש בנושא ובכך חוסך את הויכוח מכולנו. לנוכח התעקשות שני הצדדים יכול היה להמשיך לפעול לפי אותה הסכמה מדוברת ובכך לא לגרוע ולו במאום ממטרתו. מנגד, מכיוון שהוא דובק בפורמוליזם המיותר לנוכח ההתנגדות - בזבז זמן כולם. לכן אבקש מגלעד, אלי והאחרים - להפסיק הויכוח ולהפסיק השחזורים. זהר דרוקמן - I♥Wiki21:16, 25 ביולי 2007 (IDT)
זהר, חבל שאתה מניח דברים כאלה לגבי. שים לב שהתקדמתי היום המון בעיקר אחרי שסקרלט התערבה ועצרה את מבול העריכות האלה. בגלל ההפרעות האלה נגרמו לי עיכובים ואני אצליח לסיים עם הערך רק מחר בבוקר. ההתעקשות שלי על פורמליזם נבעה מזה שפשוט לא יכולתי לעבוד בשקט. ברוקולי 21:23, 25 ביולי 2007 (IDT)
אני מקווה ששמת לב שלא אמרתי לך כלום מאתמול בבוקר. ראיתי כבר כמה פעמים שאתה כותב שעוד X זמן אתה מסיים ומוריד את התבנית, אז נתתי לך צ'אנס בלי שאמרתי כלום - פעמיים. בנתיים התבנית עדיין מוצבת למרות שכבר כמה פעמים עבר הדד ליין שהצבת לעצמך, לכן שוב אני נאלץ לבקש ממך להוריד אותה או לסיים את הערך עד כניסת השבת ואז אני אוריד אותה בעצמי. זה פשוט בלתי ייתכן שערך כזה יהיה נעול לעריכות של כולם מלבד אדון ברוקולי במשך שבוע. לילה טוב, --elimgoz 22:28, 26 ביולי 2007 (IDT)

הורקרוקס ולא הורקראקס[עריכת קוד מקור]

מר ברוקולי יודע טוב מאוד שהרוב הכריע לכתוב את השם כפי שנכתב בספר. אני לא מבין על מה יש להתווכח. בברכה, גלעד (שיחה) 05:56, 25 ביולי 2007 (IDT)

תבוא בטענות אחרי שאני אגמור את העבודה על הערך. תפסיק לחפש בעיות היכן שהן לא נמצאות. ככה נוח לי יותר לעבוד ולא מדובר פה במשהו לא נכון. די להשמיץ ודי להציק. ברוקולי 06:14, 25 ביולי 2007 (IDT)

מתי תגמר העריכה?[עריכת קוד מקור]

מתי תסתיים העריכה ונוכל להמיר את תווית "בעריכה" בתבנית "לשכתוב"? זה פשוט מזעזע מה שהולך שם, במחילה (ובנוגע לטבלה בסוף הערך, הייתי ממיר את המ"מ ב"מחילה" באות אחרת בא"ב). אורי רדלר 05:19, 27 ביולי 2007 (IDT)

הסרתי את התבנית, שהשארתה כאן 24 שעות ביממה, למרות שהכותב המדובר דווקא כן ישן בחלק מהזמן, על אף העניין הרב שהערך מעורר (ודף השיחה הוא עדות ברורה לכך) היא ניצול שיש לגנות. אני פונה לכל מי שעורך את הערך הזה בתקופה הקרובה להוריד את תבנית העבודה מיד ברגע שהוא מסיים ויודע שלא ימשיך לעבוד בשעה הקרובה. ‏odedee שיחה 05:29, 27 ביולי 2007 (IDT)

הגיע הזמן - תודה רבה! בברכה, גלעד (שיחה) 16:31, 27 ביולי 2007 (IDT)