שיחה:המטבח התימני

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

המשקה הלאומי בתימן הוא בלי ספק הקישר (במבטא ישראלי גישר), טעמו דומה לזה של התה אך יותר מרגש. לכן, נראה שיש בלבול בערך בעניין הקישר והתה, כי בערך נכתב שהתה הוא המשקה העיקרי, זה בודאי לא נכון, ומסופקני אם התה נחשב למשקה לאומי בתימן, כמדומני שמעטים אם בכלל שותים אותו.בברכה, המומחה.

תבנית ניווט[עריכת קוד מקור]

שלום, היום נתקלתי בערך על המטבח התימני, וחשבתי לתומי שתבנית ניווט כמו זו שהכנתי על נושא המטבח התימני וניתן לראות בקישור הזה, תוכל לעזור להוריד חלק מהמלל המיותר, ותהיה כלי עזר נוח למשתמש הממוצע. אשמח לשמוע את דעתכם על הנושא. גארפילד - שיחה 22:20, 9 באפריל 2013 (IDT)[תגובה]

לדיונים על תבניות יש עמוד מיוחד. גיא - שיחה 09:21, 10 באפריל 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 02:50, 25 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]

אמינותשוב[עריכת קוד מקור]

הערך לא אמין

הערך לא אמין

הפלאפל מוזכר בערך. למיטב ידיעתי הפלאפל אינו מן המטבח התימני אלא מן המטבח מצרי, ושיוכו לתימן בטעות יסודו.

ניסיתי לסדר את הערך לאחר העברת תוכן מהערך הכללי על יהדות תימן. אני לא מומחה למטבח התימני, אז השארתי את התוכן כולו והתמקדתי ביצירת מבנה ויקיפדי ראוי. אני חושב שאפשר להסיר את תבנית המבנה, אבל לגבי תבנית המקורות אני לא יודע. אני מניח שהטקסט שנמצא כאן כרגע אינפורמטיבי ושימושי. אשמח אם תורמים אחרים יוכלו להוסיף הפניות רלבנטיות.