שיחה:טלעוד

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לא הגזמנו? עוד מעט יהיה ערך "רשתות":איך רשת זדונית חונקת את היצירה העברית או "יסיות" - חברת ענק הדורסת נפשות תמימות. מה הטעם בערך הזה? הוא מנותק מכל הקשר הגיוני, אם כבר, יש לשלבו בערך "טלעד" בתור פרק נפרד כמו שזה היה. גילגמש 22:10, 21 דצמ' 2004 (UTC)

מסכים לחלוטין עם גילגמש. זה ביזור שלא לצורך של ערכי הויקיפדיה, ובמקום להקל הוא מקשה על המחפשים מידע. Darko.

כפי שאפשר לראות בדוגמאות שהבאתי בשיחה: טלעד, [1][2][3][4][5] לביטוי "טילעוד" על ניגזרותיו יש שימוש נפוץ למדי, גם בתקשורת הכתובה. זאת בניגוד לדוגמאות ההיפוטתיות שהבאת של מילים על שם גופי שידור אחרים.
למונח צריך להיות ערך עצמאי, כי הוא חרג בהרבה מעבר לחברת טלעד שעל שמו הוא נקרא. אם הוא יישאר שם הוא נראה מודבק ו/או ניסיון להתנקם בחברה.
ובכלל, אני לא אוהב את הנסיונות "לחסוך בערכים", שהוא מנוגד לאופיה של הויקיפדיה, ובהרבה מקרים מתברר לבסוף כלא מוצלח. eman
גם אני נתקלתי במונח הנ"ל יותר מפעם אחת. סה"כ, המונח הוא למעשה תיעוד של תופעה קיימת, ועדיף בעיני על ערכים כמו "הראל סקעת" שרק היום הצבענו להשאירו. דורית 23:15, 21 דצמ' 2004 (UTC)
יש לערך הזה מקום ועוד איך. באותו הקשר ראוי לציין ואף אולי לכתוב ערך על תופעה דומה : "מעשה לנדס", על שמה של דורית לנדס מהוצאת עם עובד, שהוציאה תרגומים של טרילוגיות וסדרות החל מהספר השלישי, למשל. אליבאבא 10:13, 27 אוקטובר 2005 (UTC)

דיון חשיבות מחודש[עריכת קוד מקור]

גם אם בעבר היה ביטוי רווח בקליקה עיתונאית מצומצמת, ספק עד כמה הוא רלוונטי לאנצקלופדיה היום, 5 שנים אחרי שטלעד הפסיקה להיות זכיינית בערוץ 2. שימו לב גם לתוצאות העלובות במבחן גוגל, 40 בלבד (עם יו"ד ובלי יו"ד). Hmbr (חנן) - דבר/י איתי 17:41, 8 באוגוסט 2010 (IDT)[תגובה]

הערך מלכתחילה היה ספק אנקדוטה אקטואלית חסרת חשיבות וספק השמצה. עכשיו הוא פשוט בדיחה עם זקן והגיע הזמן להוריד את הזבל הערך. עִדּוֹ (Eddau) עיזרו לשפר את נגישותה של ויקיפדיה, עיינו בויקיפדיה:נגישות 23:15, 8 באוגוסט 2010 (IDT)[תגובה]
למרות שכתבתי את הערך בזמנו, אני נוטה להסכים שמבחן הזמן די מראה שהמושג נשכח יחד עם הזכיינית שעל שמה הוא נטבע. אולי בכל זאת צריך איזשהו איזכור בערך שמדבר על הטלוויזיה בישראל, בעיקר בהקשר של דחיקת סדרות זרות מלוח השידורים של גופי השידור המסחריים, שמאז נעשתה אפילו עוד יותר חמורה. emanשיחה 14:09, 11 באוגוסט 2010 (IDT)[תגובה]
אפשר להזכיר את המושג בערך טלעד. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 15:15, 11 באוגוסט 2010 (IDT)[תגובה]
מסכימה עם קוריצה. קלודיה - שיחה 15:46, 11 באוגוסט 2010 (IDT)[תגובה]
איחדתי לתוך טלעד והפכתי להפניה. Lostam - שיחה 22:24, 15 באוגוסט 2010 (IDT)[תגובה]