שיחה:יחידת הלוט"ר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שם היחידה[עריכת קוד מקור]

ככל הידוע לי, היחידה כונתה בית הספר לקליעה, צליפה ולוחמה בטרור (וכך פחות או יותר היא מכונה בערכים אחרים וגם באינטרנט) ואילו המקור הרשמי יותר, אתר מז"י, מכנה את היחידה בית הספר ללוחמת טרור.
אבקש לדעת כיצד נקבע שם הערך כיחידת הלוט"ר ומה המקור לכך? האם זהו אכן השם הרשמי של היחידה? לטעמי זה שם מטעה, כאילו תפקיד היחידה העיקרי הוא להילחם בטרור ולא העיסוק בהדרכת לוט"ר ובמובן זה עדיף להשתמש בשם בית הספר ללוט"ר. אם צה"ל באופן רשמי השמיט מהשם את הקליעה והצליפה, אין לי יכולת להתווכח אלא רק להצטער על הכפפת הנושאים המקצועיים של קליעה וצליפה תחת לוט"ר. ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 16:08, 14 באפריל 2015 (IDT)[תגובה]

השם "לוט"ר" רשמי. שמה של היחידה מעיד על התחום בה היא עוסקת - הן בפאן ההדרכתי, אך בפאן המבצעי לא פחות, בדיוק כמו כל שאר היחידות אשר קשורות לנושא הטרור בצבא. השם מטעה? יותר עניין של דעה אישית. שאר הנושאים שאינם לוט"ר אינם תחת הקטגוריה הזו בתוך היחידה. השם לוט"ר הוא יותר מעין קיצור.

משוב מ-25 במרץ 2016[עריכת קוד מקור]

יפה מאוד 185.120.126.4 23:40, 25 במרץ 2016 (IDT)[תגובה]

דיווח שאורכב ב-02 בנובמבר 2019[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

שלום,

ראשית, המילה ציודים לא קיימת. במקום, צריך לכתוב ציוד היות וציוד זה כבר ברבים. למדתי את זה דרך הרגליים כמו שאומרים במסלול לוט"ר לפני שנים רבות.

בנוסף, מצויין שם במדור האבטחה שכבר לא קיים שירתו רק חיילים שלא עברו את קורס הלוט"ר ואשר נפלו מיחידות מובחרות אחרות. גם זה לא מדוייק, הצוות שלי לדוגמא היה צוות שגוייס לוט"ר, סיים את המסלול במלואו, כולל קורס הלוט"ר כמובן, ואז חולק למדורים השונים של היחידה. רובנו עברנו במדור האבטחה בשלב מסוים.

ומפקדי היחידה, לא זכור לי שראיתי את נעם גל ועוד כמה שמות שחסרים לי.

תודה!

לגבי "ציודים": לא בהכרח [1], אבל תיקנתי. חזרתישיחה 16:37, 2 בנובמבר 2019 (IST)[תגובה]

דיווח שאורכב ב-07 בנובמבר 2020 - הצעת תוכן ולא טעות[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

בנוסף למדורים השונים, התווסף לאחרונה מדור לוחמה.