שיחה:מקינטוש

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערך נראה מצויין[עריכת קוד מקור]

אני ערכתי אותו בעזרת חברי פורום מקינטוש בתפוז, כלומר בערך 15 אנשים ערכו אותו והוא נראה הרבה יותר טוב ממה שהוא היה לפני כן. ערכנו אותו מחדש בגלל איך שהוא היה. אנחנו אוהבים מקינטוש אנחנו כתבנו את הערך מחדש ולדעתנו הוא ערוך מצויין. אני כמקינטושאי ותיק יודע שהכתוב נכון ואמיתי.

מבחינתי אין כל בעיה עם הערך. Mactrix

עבודה טובה. כל הכבוד.
בכל זאת, יש לפחות כמה בעיות "טכניות" בערך:
  • המון קישורים פנימיים חסרים, בעוד קישורים פנימיים אחרים מופיעים פעמיים ובסמיכות, בניגוד גמור לנהוג.
  • אין להדגיש את המילה "מקינטוש" בגוף הערך אלא רק בראשו.
  • יש לשבור פיסקאות גדולות לפיסקאות קטנות.
  • יש לכתוב פסקאות שנודעות להיסטוריה באותו ה"פורמט" שנהוג בויקיפדיה לכרונולוגיה (פסקאות יחסית קצרות, שבתחילתן תאריכים).
  • חסר שימוש במקף במקומות מסויימים.
  • יש שימוש במונחים לא מקובלים, לדוגמה "אפשרויות אפנון (קונפיגורציה)".
  • בציון מחירים, סימן הדולר מופיע בצידו הימני של המספר, במקום זה השמאלי, אבל מילא.

הערך לא יהיה מושלם עד שיטופלו לפחות הנקודות האלו. הא? 18:20, 18 פברואר 2006 (UTC)


המילה אמולציה, לא רק שאין לה פירוש בויקיפדיה (ובצדק) גם יש לה מונח עברי - הדמיה, לא כדאי שנצמד לעברית (בעיקר בגלל הסיבה שזאת האנציקלופדיה העברית?
  • מצאתי לנכון גם להעיר כי המילה "מקינטוש" אינה עברית גם כן, לפי מיטב ידיעתי המילה המקורית ממנה נלקח הכינוי למחשב זה הינה Mackintosh שמשמעו מעיל חורף באנגלית
  • אם מישהו מעוניין לפרט יותר על הקשר ביניהם אשמח...
YaronSh 11:12, 24 מרץ 2006 (UTC)
המקור למקינטוש הוא סוג של תפוח ולא המעיל. השימוש ב"מק" ככינוי למעיל גשם הוא בריטי, מכל מקום, ואינו נפוץ בארצות הברית. רלף פון שוונץ 13:39, 24 מרץ 2006 (UTC)
הבעיות העיקריות אינן טכניות אלא תוכניות. הערך קצת עמוס מדי בפרטים שלא תמיד נחוצים או שהם חוזרים על פרטים שנמצאים גם במקומות אחרים. רלף פון שוונץ 18:41, 18 פברואר 2006 (UTC)

הרחבה לאחרונה של הערך[עריכת קוד מקור]

הערך הזה הורחב משמעותית לאחרונה, אך אפשרי שתוכנו הקודם לא שולב כיאות בטקסט החדש (רק אפשרי, לא בדקתי). יש לתת על כך את הדעת (ואשתדל לעשות זאת בעצמי, אם שימצא הזמן). הא? 15:35, 15 פברואר 2006 (UTC)

הצעת הוספה למומלצים[עריכת קוד מקור]

הועבר מויקיפדיה:ערכים מומלצים/הוספה למומלצים 20:49, 31 יולי 2006 (IDT)

דוגמא לערך מחשבים טוב: מקיף, מעניין וקריא; יהווה השלמה לערך אפל מחשבים שגם מומלץ אצלנו. הערה: ביצעתי בערך עריכה מקיפה, ועדיין יש מספר דברים מועטים לתקן (תקלדות, קישורים פנימיים שגויים וכדומה) אבל זו לא סיבה לא להמליץ, ניתן לתקן את זה בעריכה קלה. pacmanשיחה 13:12, 21 יולי 2006 (IDT)

  • בעד מקיף סקרלט 14:26, 21 יולי 2006 (IDT)
  • בעד ערך מעולה, רק חסרה לי מעט פסקה על הדשדוש שלהם בארצנו. ירון 14:30, 21 יולי 2006 (IDT)
  • נגד, מה זה העניין הזה עם הערות השוליים שם? ממתי מעלים טיוטה לא סופית להמלצה? מגיסטר 14:37, 21 יולי 2006 (IDT)
זה לא שהוא לא גמור. הערך תורגם ברובו מוויקי האנגלית, ונראה כי המתרגם לא ידע איך להמיר את הערות השוליים אצלהם (או שבזמן הכתיבה עוד לא היתה אפשרות כזו כאן) אז במקום בו היתה הערת שוליים בוויקי האנגלית הוא פשוט כתב "הערת שוליים מספר...". הורדתי את זה. pacmanשיחה 15:17, 21 יולי 2006 (IDT)
  • גם לי חסר פסקה על מצבו של המק בארץ. חסר ברמה שכרגע אמנע (באם תכתב אשנה לבעד). בעד --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 15:19, 21 יולי 2006 (IDT)
  • בעד Jobnikon 17:20, 21 יולי 2006 (IDT)
  • נגד - פיסקאות ענק מפחידות, המון קישורים אדומים, סימני [[]] ואפילו ??? במקומות שונים, הרבה טעויות בקישורים הפנימיים, המון מונחים טכניים לא ברורים ועודף אותיות לטיניות ניכר. DGtal 17:27, 21 יולי 2006 (IDT)
כמו שכתבתי למעלה בהצעה, אלו דברים שוליים שאפשר לסדר אותם בעריכה קלה. זו לא סיבה שהערך לא יהיה מומלץ. pacmanשיחה 17:44, 21 יולי 2006 (IDT)
במקרה כזה הייתי מציע קודם לסיים את העריכה ורק אז להציע את זה כערך מומלץ. חבל להעלות ערכים להצבעה, לפני שהם גמורים או שהם דורשים עריכות נוספות ויודעים על כך. אסף 17:48, 21 יולי 2006 (IDT).
זה שולי. אעשה זאת במוצ'"ש. pacmanשיחה 17:49, 21 יולי 2006 (IDT)
בכמות המסחרית שיש שם של בעיות, זה רחוק משולי. אם זה יתוקן אשקול את הצבעתי על בסיס התוכן עצמו. כרגע אין ממה להתחיל. DGtal 17:56, 21 יולי 2006 (IDT)
בסדר, במוצ'"ש אעבור על הערך ואשתדל לתקן עד כמה שאני יכול. pacmanשיחה 17:59, 21 יולי 2006 (IDT)
לתשומת לבכם, ערכתי את הערך כמה שיכלתי, אנא שקלו הצבעתכם. pacmanשיחה 22:01, 22 יולי 2006 (IDT)

בעד עידן ד 23:38, 22 יולי 2006 (IDT)

  • בעד בברכה, לב - שיחה 18:46, 27 יולי 2006 (IDT)

חלב שנשפך[עריכת קוד מקור]

  • אמנם הערך מומלץ, אבל יש בו כמה וכמה אינגלוזים. האחרון שהבחנתי בו היה "עושה שימוש" לגבי המקינטוש 2. כדאי לבצע הגהה מסיבית לערך. איפה אורי רדלר כשצריך אותו? (אל תענו). ערןב 01:26, 2 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
  • המאמר אינו עומד בסטנדרטים שקבעו ערכים מומלצים אחרים, אם כי הוא בעל פוטנציאל להיות כזה בעתיד. העברית מאונגלזת, התרגום גס ולא מהוקצע, ולא מעט קישורים נותרו אדומים. אני מציע לשלוח אותו למוסך לתיקונים ולהסיר אותו מקטגוריית המומלצים, לעת עתה. רנדום 22:01, 25 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
בעד, לצערי - תרגמת וחוסר ואחידות. הייתי משפר בעצמי, אבל יכולותיי מוגבלות, כי אני ממש לא מומחה למק. כשחושבים על זה, מפליא שאנשי מקינטוש, הידועים בסטייליזם ואליטיזם (חיובי בד"כ), לא מתקוממים על כך שהמאמר על מחשבם האהוב ערוך בצורה כה בינונית (גם אם מספק מידע לא רע). --אמיר א. אהרוני 22:22, 25 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
חרפה מוחלטת שהערך לא רק הפך למומלץ אלא אף הגיע לעמוד הראשי במצבו הנוכחי. אני מתפלא מאוד על מצביעי ה" בעד" שאף אחד מהם, בלי יוצא מן הכלל, לא טרח לבצע בערך אפילו הגהה קלה שבקלות. זה חוסר אחריות מביש. ‏odedee שיחה 08:55, 26 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור]

בעריכה האחרונה נמחקו קישורים לשני פורומים בנושא מק:

שני האתרים האלה הם לא אתרים מסחריים ויש להם ערך רב למשתמשי מקינטוש דוברי עברית. אני לא יודע מה המדיניות של וויקיפדיה בקשר לקישורים כאלה, אבל אני לא רואה בהם שום בעייה. אני לא מחזיר את הקישורים עכשיו כי אני רוצה להמנע ממלחמות עריכה מיותרות. --פלוני

בערך כתוב:

"לאחר ששמע על ממשק המשתמש הגרפי החלוצי שפותח בזירוקס פארק החל סטיב ג'ובס במשא ומתן לקביעת פגישה במחלקת הפיתוח של זירוקס כדי לצפות בכלי הפיתוח של Smalltalk - פגישה שתמורתה נתן אופציות למניות של אפל."

זה לא מדויק:

1. סטיב ג'ובס לא נתן אופציות ללמניות של אפל תמורת הפגישה. אפל נחשבה להשקעה מוצלחת, וזירוקס רצו להשקיע באפל. סטיב הסכים למכור לזירוקס מניות (אופציות?, אני לא בקי בתחום) בערך של יותר ממליון דולר, תמורת הדגמה של הטכנולוגיה של זירוקס.

2. סטיב וצוות המהנדסים שבקרו איתו ב־PARC לא באו לראות את כלי הפיתוח של Smaltalk, כי אי אפשר להפריד את Smalltalk מכלי הפיתוח שלה :-). הם באו לראות את הטכנולוגיה, שכללה מנשק משתמש גרפי, תכנות מונחה עצמים, ורשתות (היו בערך 200 מחשבי "אלטו" מחוברים ברשת), אבל האורחים מאפל סונורו על ידי מנשק המשתמש הגרפי ולא ראו שום דבר אחר.

אני משאיר את תיקון הערך למישהו אחר שינסח יותר טוב ממני :-) --פלוני

חלונות 3.0[עריכת קוד מקור]

בערך כתוב:

"חלונות 3.0 של מיקרוסופט, שאליה מתייחסים רבים כגירסה הראשונה של "חלונות" שהתחרתה במקינטוש גם בביצועים וגם בתוכנות ובשיפורים, יצאה במאי 1990 והייתה חלופה שימושית וזולה יותר למקינטוש."

ניתן להבין מזה שחלונות 3.0 היתה חלופה שימושית יותר. זו היתה מערכת נוראה ובלתי אמינה באופן קיצוני (לצערי השתמשתי בפיסי בתקופה הזאת). מה שנכון הוא שפיסי עם חלונות היתה חלופה זולה יותר, אבל שימושית פחות. המערכת הראשונה שהתקרבה בשימושיות למקינטוש היתה חלונות 95. דוגמא לשמישות הרלוונטיות לדוברי עברית: במקינטוש היתה תמיכה בשמות קבצים ארוכים (32 תווים) בעברית, כבר ב־1985. בחלונות 3.0 שמות הקבצים היו באנגלית בלבד ומוגבלים ל־11 תווים, כי חלונות 3.0 היתה רק מעטפת דקה ושבירה סביב DOS. --פלוני

פלוני צודק למדי, ומוזמן להירשם. ‏odedee שיחה 22:34, 27 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

כדאי להזכיר (אם כי לא נעים לחובבי אפל) את מערכת 8. מערכת 8 (שם הקוד היה "קופלנד") היתה אמורה להיות מה שהיום אנחנו מכירים כמערכת 10, מערכת עם ניהול זיכרון מודרני וריבוי תהליכים אמיתי. אפל נכשלה כשלון חרוץ בפיתוח של המערכת. מערכת 8 ו־9 היו בסך הכל מערכת 7 עם מתיחת פנים, ואותו בסיס רעוע שגרם לבעיות יציבות קשות. לאחר הכשלון אפל קנתה את נקסט והשתמש בטכנולוגיה שלה ליצירת מערכת 10. כדאי לבדוק אם העניין מתואר בוויקיפידה האנגלית. --פלוני

נתח שוק בישראל - תמיכה עברית מוגבלת?[עריכת קוד מקור]

בערך כתוב:

"במדינת ישראל זוכה המקינטוש לנתח שוק קטן יחסית, וחלק גדול מהציבור הישראלי כלל לא מודע לקיומו. ניתן לייחס זאת לשתי סיבות עיקריות: הראשונה - הישראלים מעדיפים מחשבים זולים יותר, שכן מחשבי המקינטוש מיובאים מחו"ל במחירים גבוהים יחסית לשאר המחשבים בשוק ובמיוחד מול התואמים. והשניה - העובדה שאפל לא השקיעה די מאמץ להכנס לשוק הישראלי, בניגוד לחברת מיקרוסופט למשל, ותמיכת העברית במחשבי מקינטוש מוגבלת. חדירה ניכרת יחסית של המקינטוש ניכרת בענפי הגרפיקה וההוצאה לאור."

אני לא יודע למה נתח השוק קטן יותר בישראל, אבל תמיכה עברית מוגבלת היא לא הסיבה, מכיוון שהתמיכה העברית במקינטוש היתה בשנים הראשונות הרבה יותר טובה יותר מאשר בחלונות. לא היתה חדירה ניכרת של המקינטוש בענפי ההוצאה לאור וגרפיקה, אלא המקינטוש שולט בתחום. כמעט כל מודעה ומוצר מעוצב בוצע על מקינטוש (מענין איך עשו את זה עם "תמיכה עברית מוגבלת"). נכון שבשנים הראשונות של מערכת 10 התמיכה העברית היתה לא קיימת (10.0) או לקוייה מאד (10.1) או חסרה (10.2) אבל החל ממערכת 10.3, התמיכה העברית מצויינת. צריך לחפש את הסיבות במקום אחר. זאת הסיבה שבענפי הגרפיקה והוצאה לאור רבים עדיין עובדים על מערכת 9.

מסוף שנות ה־90, קיימת בעייה של תאימות אתרים עבריים. בגלל בורות של המתכנתים וטימטום של בעלי האתרים, הרבה אתרים בנויים בהתאמה לאינטרנט אקספלורר ולטכנלוגיות חלונות כמו Active X, ולא נגישים או פועלים באופן חלקי על מקינטוש (או על דפדפנים אלטרנטיבים על חלונות). שוב, זו לא הסיבה לנתח השוק הקטן של המקינטוש.

נדמה לי שאחת הסיבות העקריות לנתח השוק הקטן היא שמיקרוספט סרבה להוציא גרסת אופיס בעברית למקינטוש, ואופיס השתלט על השוק הישראלי. הבעייה לא קיימת בשווקים אחרים הדוברים שפות הנכתבות משמאל לימין.

תשובה אחת היא כסף, ותשובה שנייה, חשובה יותר, היא תוכנה. אנשים קונים מחשב כדי להריץ עליו תוכנה, ומבחינה היצע התוכנה היה המק מראשיתו נחות מאוד לעומת IBM PC. במקום שבו המק הציע תוכנה עשירה יותר (גרפיקה והוצאה לאור) - ניצח. דוד שי 23:58, 27 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]
אני השתמשתי במק מאז 1985, ולא זכור לי היצע תוכנות דל. וכמובן שאי אפשר היה להשוות את חווית המשתמש בין תוכנות מק קלות לשימוש לתוכנות המקבילות לפיסי, שהיו רובן תוכנות דוס. --פלוני

זן תפוחים?[עריכת קוד מקור]

בבילון: mackintosh (ש"ע) מעיל גשם

טולי לא אותו איות, אבל אותה הגייה..

זה בבריטניה וזה בקנדה

תוכנת Freehand במקור היתה של חברת אלדוס ולא של מקרומדיה כפי שצויין.[עריכת קוד מקור]

רק בהמשך נכנסה מקרומדיה לתמונה... תיקנתי.

צמרמורת - בושה וחרפה[עריכת קוד מקור]

בנושאים רבים בהם עוסק הערך המומלץ איני מבין. בזה דווקא כן וצמרמורת אוחזת בי: האמנם גם ערכים מומלצים אחרים הם ברמה כה נמוכה? זה ערך לשכתוב, לא ערך מומלץ.

מילא דעתי האישית, אבל בספטמבר 2006 הוסרה ההמלצה מהערך בנימוק ש"ערך זה הוא כישלון מובהק של מנגנון בחירת הערך המומלץ" - מי השיב את המומלצות על כנה בלי שבוצע בערך שום תיקון מהותי? הרי אפילו רוב הפרטים הכרונולוגיים לא עודכנו מ-2006. גרוע מזה, אפילו מעט התיקונים הלשוניים שבוצעו הם מעשה ידי אנשים שעברו על הבל כמו הגדרת ג'ובס כ"היושב ראש של אפל" ולא מצמצו.

אורי רדלר - שיחה 03:15, 24 בינואר 2010 (IST)[תגובה]

רדלר, הראה לי בבקשה את המקום המדוייק שבו הוסרה ההמלצה (2 קולות בדף השיחה זו לא הצבעת הסרה) הערך הומלץ בסוף יולי 2006 ונותר מומלץ עד ימים אלו. אתה, וכל ויקיפד אחר שחרד למצב המומלצים יכול לעיין תמיד בויקיפדיה:ערכים מומלצים/העלאת מומלצים קודמים לעמוד הראשי שם הוצג ערך זה, ביחד עם עוד מספר ערכים, במשך כחודש לפני שיבוצו בתאריך הנ"ל. • עודד (Damzow)שיחההאם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 13:29, 25 בינואר 2010 (IST)[תגובה]
ויקיפדיה:ערכים מומלצים/הסרת המלצה/ארכיון נוהל הצגת ערך בעייתי שבוטל#מקינטוש. יוסאריאן • שיחה 13:48, 25 בינואר 2010 (IST)
נחמד שההצבעה אורכבה במקום שכוח אל... על כל הפנים - הסרתי את ההמלצה • עודד (Damzow)שיחההאם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 14:06, 25 בינואר 2010 (IST)[תגובה]
התודות ליוני. גם זיגמונד פרויד חיכה בעקבות הארכוב ההוא עוד שנתיים וחצי עד שהוסרה המלצתו. יוסאריאןשיחה 14:08, 25 בינואר 2010 (IST)[תגובה]
אכן, אני עובר על הרשימה שם אם אין שם איזושהי הפתעה נוספת • עודד (Damzow)שיחההאם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 15:06, 25 בינואר 2010 (IST)[תגובה]

חוסר דיוק בהרבה "עובדות" כבר מהפסקה הראשונה[עריכת קוד מקור]

עם כל הכבוד למקינטוש (ויש לי הרבה כבוד כבעל אחד) המקינטוש לא היה המחשב המסחרי הראשון עם ממשק גרפי. קדם לו הליסה (גם כן של אפל), שדרך אגב הערך שכביכול המלה מקושרת אליו בחלק של ההסטוריה בכלל לא מביא לערך על המחשב ליסה. קדם לליסה הסטאר של זירוקס שיצא ב 1981 http://en.wikipedia.org/wiki/Xerox_Star

בנוסף בפסקקה השניה "המקינטוש המשיך לאורך השנים לעמוד בחזית הטכנולוגיה בתחום המחשוב האישי, עם חידושים כגון אפשרות פשוטה לרישות, צג צבעוני והצגת סרטים ונגינת מוזיקה. המק גם היה אחד הגורמים המרכזיים במהפכת המחשוב בתחום הגרפיקה, ההוצאה לאור, המוזיקה והוידאו."

שוב הקרדיט פה צריך להיות לזירוקס על ענייני הרישות (tcp/ip הומצא שם יחד עם האלטו\סטאר) צג ציבעוני, נגינת מוזיקה עריכת וידאו מויזקה צריכים ללכת לאמיגה שהיה מתקדם בהרבה מהמקינטוש כבר ב1985 (המק הציג יכולות כאלה כמה שנים אחרי בדגמים מתקדמים יותר).

למקינטוש אכן השפעה משמעותית על הרבה מהאלמנטים בממשק הגרפי שאנחנו משתמשים בו היום (תפריטים עם עכבר, גרירה וכו..) כמוכן תחום הדפוס\הוצאה לאור ואחר כך העיבוד הגראפי התאפשרו בגלל היכולות שלו והיו גם מה שהצילו אותו וגרמו לו להשאר נחוץ מול הפי סי הפופולארי באותה תקופה, אם כי על חשבון תפיסה מוטעית אפילו עד היום שהמקינטוש הוא מחשב נישה ל"גרפיקאים".


המחשב החדיש ביותר בסדרה הוא לא ה mac pro הmacbook air חדש יותר. כמו שאחרים כבר אמרו לפני, הערך מאד לא מעודכן. בהחלט לא צריך להיות ערך מומלץ

ביקורת זו וקודמתה אינן מותירות ברירה אלא להסיר את ההמלצה. דוד שי - שיחה 21:41, 24 בינואר 2010 (IST)[תגובה]

המלצה ללא מקורות וסימוכין?[עריכת קוד מקור]

הערך המומלץ הזה נמצא בעמוד הראשי כשהוא לא מפרט את המקורות שלפיו נכתב, אם בכלל. אני מציע שהכותב או הכותבים יציינו את המקורות שעליהם התבססו. Jab-jab - שיחה 11:58, 25 בינואר 2010 (IST)[תגובה]

פתחתי הצבעה בויקיפדיה:ערכים מומלצים/הסרת המלצה. יוסאריאןשיחה 12:32, 25 בינואר 2010 (IST)[תגובה]

הסרת ההמלצה[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:ערכים מומלצים/הסרת המלצה

ככל שראיתי הערך בכלל לא אמור להיות מומלץ. הוא סולק מהעמוד הראשי כשאושרה המלצתו בעבר, נפתח דיון אודות הכשל המערכתי שהביא להמלצה על ערך במצב כל כך גרוע. אני לא חושב שצריך הצבעה, מה שצריך הוא לבדוק כיצד קרה שהוא חזר לרשימת המומלצים ללא שתוקנו הבעיות הרבות. ‏odedee שיחה 12:57, 25 בינואר 2010 (IST)[תגובה]
עודד, מאז עריכה זו של ערן ועד לדקות אלו הערך נכלל ברשימת הערכים המומלצים. אני לא מבין את טענותיך • עודד (Damzow)שיחההאם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 13:25, 25 בינואר 2010 (IST)[תגובה]
או, זה בדיוק הכשל המערכתי - שהתבנית נשארה על הערך למרות שהיה ברור לכול שההמלצה מוטעה, והערך סולק מהעמוד הראשי עוד בפעם הראשונה שהופיע בו. ‏odedee שיחה 13:29, 25 בינואר 2010 (IST)[תגובה]
ואיך בדיוק אני צריך לנחש זאת? • עודד (Damzow)שיחההאם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 13:30, 25 בינואר 2010 (IST)[תגובה]
אני ממש לא מאשים אותך, אנחנו כולנו כשלנו כאן, כל המערכת. ראה ויקיפדיה:מזנון/ארכיון 153#זה מומלץ זה? בושה וחרפה!. ‏odedee שיחה 13:34, 25 בינואר 2010 (IST)[תגובה]
סליחה אם נשמעתי מתפרץ עליך... אכן בעיה שערך זה נותר מומלץ גם לאחר סאגה כזו. • עודד (Damzow)שיחההאם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 13:40, 25 בינואר 2010 (IST)[תגובה]

לפי ויקיפדיה:ערכים מומלצים/הסרת המלצה/ארכיון נוהל הצגת ערך בעייתי שבוטל#מקינטוש - יוני אירכב את ההצבעה למרות רוב, בשל בעיה לא ברורה. לדעתי כדאי פשוט להסיר את ההמלצה, עכשיו. יוסאריאןשיחה 13:48, 25 בינואר 2010 (IST)[תגובה]

הצבעה[עריכת קוד מקור]

אין צורך בהצבעה - ההמלצה הוסרה בעקבות ויקיפדיה:ערכים מומלצים/הסרת המלצה/ארכיון נוהל הצגת ערך בעייתי שבוטל#מקינטושעודד (Damzow)שיחההאם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? 14:15, 25 בינואר 2010 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 14:01, 17 ביוני 2013 (IDT)[תגובה]

קובץ מוויקישיתוף שנמצא בשימוש בדף מועמד למחיקה[עריכת קוד מקור]

קובץ מוויקישיתוף שבשימוש בדף זה הועמד למחיקה:

להשתתפות בדיון המחיקה יש לעיין בדף הצעת המחיקה. —Community Tech bot - שיחה 03:16, 22 במרץ 2019 (IST)[תגובה]

קובץ מוויקישיתוף שנמצא בשימוש בדף מועמד למחיקה[עריכת קוד מקור]

קובץ מוויקישיתוף שבשימוש בדף זה הועמד למחיקה:

להשתתפות בדיון המחיקה יש לעיין בדף הצעת המחיקה. —Community Tech bot - שיחה 13:38, 25 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

קובץ מוויקישיתוף שנמצא בשימוש בדף מועמד למחיקה[עריכת קוד מקור]

קובץ מוויקישיתוף שבשימוש בדף זה הועמד למחיקה:

להשתתפות בדיון המחיקה יש לעיין בדף הצעת המחיקה. —Community Tech bot - שיחה 23:38, 28 ביולי 2020 (IDT)[תגובה]

הקובץ הבא מוויקישיתוף שמשמש בדף הזה או בפריט הוויקינתונים שלו הועמד למחיקה[עריכת קוד מקור]

הקובץ הבא מוויקישיתוף שמשמש בדף הזה או בפריט הוויקינתונים שלו הועמד למחיקה:

להשתתפות בדיון המחיקה יש לעיין בדף הצעת המחיקה. —Community Tech bot - שיחה 03:04, 25 בפברואר 2021 (IST)[תגובה]

הקובץ הבא מוויקישיתוף שמשמש בדף הזה או בפריט הוויקינתונים שלו הועמד למחיקה מהירה[עריכת קוד מקור]

הקובץ הבא מוויקישיתוף שמשמש בדף הזה או בפריט הוויקינתונים שלו הועמד למחיקה מהירה:

באפשרותך לראות את הסיבה למחיקה בדף תיאור הקובץ המקושרים לעיל. —Community Tech bot - שיחה 07:07, 30 ביוני 2022 (IDT)[תגובה]