שיחה:מרי אלן פלזנט

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כתיבת הערך[עריכת קוד מקור]

כתיבת הערך התבססה על תרגומו מוויקיפדיה האנגלית. Sapir rk - שיחה 13:32, 31 בדצמבר 2017 (IST)תגובה

ערך זה נכתב במסגרת "כלים שלובים", מערכת לימודי הבחירה לתואר ראשון של אוניברסיטת תל אביב, בקורס "מווב 2.0 לווב 3.0, מוויקיפדיה לוויקידאטה" החל משנת 2018 (או בקורס "ויקיפדיה: מיומנויות של יצירת וצריכת ידע" בין השנים 2015–2017).

בכל שאלה לגבי הערכים, נא לפנות אל שני אבנשטיין.

הערכת עמיתים[עריכת קוד מקור]

הערך כתוב בצורה ברורה ומסקרנת, בנוי נכון ומכיל קישורים וחומר רב. יש שגיאות בהערות שוליים והייתה תקלה בהעלאת תמונה. ספיר.

באופן כללי נראה שהערך כתוב היטב, אבל ניכן שיש הסתמכות יתרה על תרגום המכונה בתור הבסיס לכתיבה. יש מספר מקומות שהם הנסיון לעבוד לפי הבסיס של המכונה יוצר משפטים שקשים לקריאה-ובנוסף יש כמה שגיאות שנוצרות מהמכונה (לדוגמא התבנית השבורה של כרטיס האישיות ושגיאת מרחב הערכים בקטגוריות). סך הכול נראה שהעבודה טובה, אבל הייתי ממליץ לעבור שוב על הכלל ואולי לנסח מחדש חלק מן מהמשפטים כדי להקל על הקריאה. חלק מהבעיה היא שהכתיבה האנגלית מלחתכילה לא מוצלחת במיוחד והתבססות עליה באופן ישיר לא נותנת להעולת את הרמה, למשל שני משפטים רצופים שמתחילים במילים "מאוחר יותר בחייה". Yoashbarak - שיחה 20:04, 7 בינואר 2018 (IST)תגובה

הרכבת המחתרתית[עריכת קוד מקור]

תודה רבה על כתיבת הערך החשוב. בפסקת המבוא של הערך, קיים קישור לרכבת תחתית. יש לשנות זאת למסילת הרכבת המחתרתית (וכן לשנות את כל שאר המופעים של 'רכבת תחתית' ל'רכבת מחתרתית'). בנוסף, במקום 'עבדה ברכבת המחתרתית' הייתי משנה ל'פעלה ברכבת במחתרתית' משום שזו לא הייתה עבודה אלא פעולה לא חוקית של הברחת עבדים. דוג'רית - שיחה 20:10, 8 בינואר 2018 (IST)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במרי אלן פלזנט שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 22:02, 11 בנובמבר 2023 (IST)תגובה