שיחה:פיסטוק

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בשפות אחרות הפיסטוק במעמד שימור של "ללא סכנה" , משום מה פה זה שונה. כנראה מדובר בטעות כי צמחי מאכל מבויתים הם כמעט תמיד ללא חשש לקיומם.

אם אין התנגדות אשנה זאת.

ישראל כצרכנית פיסטוק[עריכת קוד מקור]

בערך העברי נטען כי "ישראל היא הצרכנית הגדולה ביותר בעולם, ביחס לגודל האוכלוסייה, של פיסטוק" ואילו בערך באנגלית מצויין ש China is the top pistachio consumer worldwide, with annual consumption of 80,000 tons, while the United States consumes 45,000 tons. Russia (with consumption of 15,000 tons) and India (with consumption of 10,000 tons) are in the third and fourth places אולי כדאי לבצע התאמה בין שני עערכים? המקור לטענה בערך העברי אינו מקור מוסמך אלא כתבה בעיתון

פיסטוק חלבי[עריכת קוד מקור]

ככל שידוע לי הפיסטוק חלבי מתיחס לזן ספציפי של פיסטוק המתאפיין בכך שהוא גדול יותר ומעט פחות מלוח. (נכתב על-ידי אלמוני ב-14:40, 23 במרץ 2013)

בהמשך לטענה כי ישראל היא לא באמת הצרכנית הגדולה ביותר של פיסטוק ביחס לגגודל האוכלוסיה[עריכת קוד מקור]

אני מסכים שהטענה מפוקפקת ולפי המקור הבא איננה נכונה: http://www.indexmundi.com/agriculture/?commodity=pistachios&graph=domestic-consumption המקור מבוסס על סקר של משרד החקלאות האמריקני. ניתן לראות כי צריכת הפיסטוק בטורקיה גדולה פי 26.6 מישראל, בעוד האוכלוסייה גדולה רק פי 9.4.

גלידת פיסטוק[עריכת קוד מקור]

לא כדאי לכתוב משהו על כך שפיסטוק הוא טעם נפוץ של גלידה? קרניים - שיחה 00:33, 7 בפברואר 2018 (IST)תגובה

אין שום קשר בין פיסטוק לגלידת פיסטוק. כמו שלא כתוב שיש גלידת תות בערך על תות וגלידת בננה בערך על בננה, כך לא צריך שיהיה כתוב פה, ספסף - תנו כבוד לעורכים הצעירים 17:05, 31 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בפיסטוק שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 17:42, 14 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה