שיחה:פסגת זאב

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קול הפיסגה הוא בטאון השכונה כבר עשרים שנה ומכילה מידע על השכונה. אין טעם לראות אותה כפירסומת ולהפסיד קישור אינפורמטיבי.בעל ביתשיחה 23:13, 17 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

תמונה שצילמתי, של פסל הלטאה הנמצא בשכונה, אני רוצה להעלות אותו לערך. מה עליי לעשות? אלירן לוי 20:34, 11 באוקטובר 2007 (IST)[תגובה]

ללחוץ על ויקיפדיה:העלאת קובץ לשרת ולהעלות את התמונה. הידרו 20:36, 11 באוקטובר 2007 (IST)[תגובה]
וזאת בתנאי שהפסל הוא משמעותי וידוע ומלמד משהו על השכונה. אין להוסיף צילומים טריוויאליים שאינם מלמדים על נשוא הערך. ‏odedee שיחה 20:54, 11 באוקטובר 2007 (IST)[תגובה]
הוספתי את התמונה, יש לי הרגשה שלא מילאתי את הפרטים כמו שצריך, אני לא חזק בכל התחום של בניית תבניות והעלאת קבצים, זה לא בשבילי. את התמונה אני צילמתי, זה בסדר גמור להשתמש בה, אם מישהו רוצה עליה עוד מידע שפשוט ישאל אותי, זה במסגרתי כצלם חובב, אני מאוד אוהב צילום. אלירן לוי 21:04, 11 באוקטובר 2007 (IST)[תגובה]

שיר הלל לענתבי[עריכת קוד מקור]

הכביש נפתח בזכות פעילותה של ענתבי... היא משלמת לויקיפדיה?

צביון השכונה[עריכת קוד מקור]

רציתי להוסיף 2 לשוניות צביון השכונה והעתיד עם הפירוט של תושבי השכונה

צביון השכונה[עריכת קוד מקור]

צביון השכונה הוא רוב מוחלט של יהודים בחלק מהשכונה יהודים חילוניים, ובמזרח השכונה יהודים דתיים. בין השנים 2005-2006 היו ניסיונות של כמה תושבים ערביים ממזרח העיר לרכוש דירות באיזור,ניסיון זה נבלם בעוצמה רבה, לאחר התנכלויות קשות מצב תושבי השכונה.


בחלקו המידע אינו אנציקלופדי, ובחלקו אינו נכון. אלירן d שיחה 16:31, 3 באוגוסט 2008 (IDT)[תגובה]

הועבר מהדף שיחת משתמש:שנילי
קראתי את הערתך, ואיני מסכים עמה בענין היותה תעמולה כלשהי, כשם שעיקרי המידע לגבי מפלגתו של ברקת או גאידמק אינו בגדר תעמולה, אלא מידע לציבור.

כך למשך עיון בערך "צדק חברתי" מעלה את ציטוט מצעו של גאידמק: "על פי טיוטת מצעה, המפלגה מיועדת להיות מתונה מבחינה מדינית ובעלת אוריינטציה חברתית, מתוך מטרה "ליצור מכנה משותף למיעוטים המקופחים". כמו כן, המפלגה תתמוך בשוויון ובדו-קיום עם ערביי ישראל, כמו גם עם הפלסטינים".

מכל מקום בעוד הערתך עשויה להיות רלוונטית על הפיסקה המתייחסת להקמת המפלגה (וזאת עד למועד הבחירות כמובן), הרי שיתר האמור שם, אינו עשוי להיות קשור ל"מכשול" שכזה.

ולהלן לנוחותך יתר האמור:

  1. התחבורה מפסגת זאב לכיוון ירושלים היוותה מאז הקמת השכונה בעיה עיקרית עמה השכונה מתמודדת.
  2. סמוך לאחר הקמת השכונה נסלל כביש מפותל מבתי השכונה לכיוון חברת החשמל המזרח ירושלמית. הכביש תוכנן בצורה שגויה, ושיפועיו בסיבוב היו כלפי חוץ (ולא כלפי פנים). כתוצאה נפגעו ונהרגו תושבים רבים בעת הנסיעה בו, וזאת עד לסלילה מחודשת של אותו הכביש.
  3. הכביש היה בעל קיבולת ספיקה, בלתי מספיקה של מכוניות (ביחס לכמות תושבי השכונה) וכתוצאה השתרכו פקקי תנועה ארוכים ביותר בו שהיו מגיעים עד לשעת נסיעה, למרחק קילומטרים בודדים.
  4. לצורך פיתרון הבעיה הקשה התחבורתית, נסלל כביש (המשך לכביש 1) בחלקו על גשר. גם סלילה זו נתקלה בבעיות בשל מציאת עצמות במסלול הכביש. כתוצאה עוכבה הסלילה, ושולי הכביש צומצמו.
  5. גם סלילת הכביש לא פתרה את בעית השכונה, ועם המשך הבניה המסיבית נתגלו פקקי תנועה ארוכים ביותר בשכונה.
  6. בעיות התחבורה בשכונה התגברו במחצית השניה של העשור הראשון בשנות האלפיים, עם תחילת עבודות הרכבת הקלה. במסגרת אותן עבודות, חלק מכבישי השכונה נפתח, וכתוצאה הוצרו חלק מצירי התנועה בשכונה. בנוסף כחלק מתוכניות עבודות הרכבת הקלה, דובר על חפירה באחת הצמתים המרכזיות בשכונה, צומת "מזרח - מערב", והכוונת מחצית מנפח התנועה של כלל השכונה לכיוון הכביש הישן שחיבר השכונה עם יתר שכונות ירושלים לחודשים רבים.
  7. בעיות התחבורה בשכונה התגברו לכדי כך שקמו התארגנויות שונות של תושבי השכונה לארגון הפגנות עצומות ופעולות משפטיות שונות כנגד עירית ירושלים על מנת לאלץ אותה לפתור הבעיות. ShamirZvi (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) (מספרתי את המשפטים לעיל כדי שאוכל להתייחסשנילישיחה 08:07, 25 באוקטובר 2008 (IST))[תגובה]

זו עדיין פסקה שכל כולה תלונת התושבים. אין מקום לפירוט כזה בפרק ארוך שכזה בערך על שכונה. בעיות נוספות:

  1. "בעיה עיקרית"? לטענת מי? עשיתם סקר בעיות עירוני? אולי הבעיה העיקרית היא בעית הבטחון? או בעיה אחרת.
  2. יש לך הוכחות לתכנון לקוי, ובעיקר שבגללו נהרגו תושבים?
  3. תלונה על פקקים, הרעיון הובן מהמשפט הראשון.
  4. עיכוב הסלילה - לא רלוונטי אלא בערך על הכביש עצמו.
  5. ראה הערה 3.
  6. משפט לא לגמרי נהיר: "חלק מכבישי השכונה נפתח" (אני מניח שהכוונה לעבודות המתבצעות בכבישי השכונה); החלק השני מבוסס על ספקולציה או שמועה ויכול אולי להיות רלוונטי לערך על הרכבת הקלה.
  7. וזה לא בחירות?

לסיכום: אפשר לתמצת את כל האמור לעיל בשני משפטים שאותם אוסיף לערך בהמשך. שנילישיחה 08:07, 25 באוקטובר 2008 (IST)[תגובה]

ובוצע. שנילישיחה 08:31, 25 באוקטובר 2008 (IST)[תגובה]

קישור שאפשר להוסיף[עריכת קוד מקור]

www.pis.co.il ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

אפשר גם לא להוסיף. ‏odedee שיחה 01:10, 15 בנובמבר 2009 (IST)[תגובה]

למה לא? מי החליט שאתר שכתוב שם הוא הרשמי?, האתר pis.co.il מתעדכן באופן קבוע, והוא שייך לדו - שבועון היוצא לאור בפסגה ע"י תושבת השכונה בעצמה, ויש שם הרבה יותר מידע עליה. לדעתי הוא צריך להיות במקום הכתובת הכתובה שם

הגדרה לפי האו"ם ומדינות העולם[עריכת קוד מקור]

שחזרתי חלק מעריכתו זו של משתמש:עדירל לגרסא היציבה. אני סבור שההגדרה שרווחת בעולם ראויה להופיע בפתיח. ראו גם את הדיון בשיחה:גילה. יוסאריאןשיחהערביי הרצליה כבר לא כועסים 18:22, 14 באפריל 2010 (IDT)[תגובה]

שינוי ויקי בפסקת ההיסטוריה[עריכת קוד מקור]

יש הפנייה למאמר באתר הארץ שאני מאמין שכוונת המשורר הייתה להכניס את זה כהפנייה בתחתית העמוד ולא בתוך הפסקה. אני לא מבין מספיק בויקילינקים למיניהם כדי לעשות את זה אם מישהו יכול לעזור. תודות.


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 03:04, 16 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

פסגת זאב צפון[עריכת קוד מקור]

פסגת זאב צפון לא אוכלסה לפני קיץ 94 לכל המוקדם. אני ירושלמי שיצא לו לנסוע הרבה בצפון העיר באותה תקופה ובערבים במאי הפועלים עבדו עדיין וכל הבתים היו חשוכים למרות שהיו גמורים כי עדיין לא אוכלסו (נסעתי בקטע הצפוני של שדרות משה דיין)--84.109.138.149 15:22, 28 במאי 2014 (IDT)[תגובה]

דיווח שאורכב ב-24 בדצמבר 2018[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

מצב טיפול: טופל

רשום שיש 42 אלף תושבים בתיאור. אבל בטבלה רשום 85 אלף תושבים. בתודה פסגת זאבי מאוכזב.

נראה כמו השחתה בוויקינתונים. תיקנתי. יזהר ברקשיחה • י"ב בטבת ה'תשע"ט • 21:46, 19 בדצמבר 2018 (IST)[תגובה]

התחבורה הציבורית בפסגת זאב מזרח[עריכת קוד מקור]

במזרח לשכונת פסגת זאב יש רק שני/ שלושה קווי אוטובוסים Moshe yashar - שיחה 17:05, 18 במאי 2021 (IDT)[תגובה]

בעיה בקישורי ארכיון בערך (אוגוסט 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום. בתהליך הארכוב, החזיר הארכיון שגיאות לאחד או יותר מהאתרים ששלחתי לארכיון. להלן קישורים שהחזירו שגיאה והשגיאה המתאימה.

בכל מקרה זו תהיה ההודעה היחידה לגבי קישורים אלו, ולא יעשה ניסיון נוסף לארכוב קישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 12:29, 23 באוגוסט 2023 (IDT)[תגובה]